Mitä halusit sanoa tänään, mutta et sanonut sitä ääneen?
Olisin halunnut sanoa että, onpas harvinaisen rumat lapset, kun kaveri ihqutti prinsessoitaan. En tietenkään sanonut, ajattelin vain. Prinsessat XD
Kommentit (73)
Saatanan naistennaurattaja. Petin sua viikonloppuna, kun olit taas poikain kanssa :D Siksi halusin miellyttää sinua kaikintavoin tänään. Jatkossakin toimin samoin.
"Ei, en halua jäädä tänne töihin. Täällä kusee kaikki, ihan palkanmaksusta lähtien - ei kuulemma tule ajoissa eikä ole edes vähimmäissuositusten mukaisia. Plus tää työilmapiiri on hanurista."
Nyt mietitään vastaanko siihen viralliseen kysymykseen lähitulevaisuudessa että joo, otan paikan vastaan vai otanko 90 päivää karenssia.
Työkaverille: Kiitos mukavista sanoista, piristit todellakin päivääni!"
En tiedä miksen sanonut tätä, sain mumistua kehun jälkeen jotain "Aijaa" :(
Älä nyt helvetti soikoon pakota sitä lastasi luisteluharrastukseen monta kertaa viikossa, jos hän joka kerta itkee, ettei halua mennä sinne.
En tiedä mitä haluan. Sanoin "rakastan sinua ja haluan perustaa perheen".
Et ollut siellä missä luulin sinun olevan.
Koska me saadaan olla yhdessä loppuelämämme <3 miehelle töissä.
"Kuinka jälkeenjäänyt sä olet ettet tajua vastata toisen viestiin?" -työjuttu
ja
"Onko noin vaikea ymmärtää yksinkertainen kysymys ja vastata siihen" -miehelle
Vierailija kirjoitti:
Että piä se pääs jo kii
Taisi sanoa asiasta ja sulla meni tunteisiin.
Ei ehkä kannattaisi syödä niin paljon. Laihduttaminen onnistuisi paremmin, jos siitä jättikokoisesta salaattiannoksesta suurin osa ei olisi fetaa ja tuhtia kastiketta.
"Saanko puristaa sua perseestä?"
huoltomiehelle 👄
Vierailija kirjoitti:
Kuukausi sitten sanoit, ettet ole kuullutkaan asiasta. Nyt sanot, että sait ensimmäisen yhteydenoton asiasta joskus lokakuussa. Miksi valehtelet?
Jos hän on myöhemmin huomannut että lokakuussa on tullut yhteyden otto (sähköpostiin tms) ja ei ole sitä aikaisemmin huomannut?
Olisin halunnut sanoa, että ole nyt hyvä ihminen edes hetki hiljaa! Kyseessä tuttu nainen, jonka taukoamatonta yksinpuhelua kuuntelin pakon edessä liian monta tuntia tänään.
Mä en tajua mistään mitään! Teeskentelen p***kele koko ajan tajuavani. Etkö älyä? ?
Rakastan sinua kaikkien näiden vuosien jälkeen. Miksi aina väheksymme toisiamme, kun kuitenkin välitämme? Tänään miehelleni, jonka kanssa olen ollut 28vuotta naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin vaan olla koko ajan sun seurassa ja tykkään susta tosi paljon. Taidan rakastaa sua, sori nyt vaan. Työkaverille.
Samat sanat.
Työkaverille: voisitko vain keskittyä omaan työhösi ja tehdä sen valmiiksi. Mun työt kusee kun käytät aikaasi sen sijaan mun töiden kyttäämiseen ja virheiden etsimiseen. Mitään virhettä et ole vielä löytänyt, joka olisi mun tekemä, omiasi kylläkin. Joten tee se saatanan ajo, että mä pääsen eteenpäin.
Tämä työkaveri kuvittelee olevansa meidän muiden pomo ja kyttäilee muiden virheitä. Valitettavasti me muut ollaan VIELÄ riippuvaisia tästä henkilöstä, koska ohjelman pääkäyttäjänä ei ole suostunut opettamaan miten tietty perustusajo tehdään. Olemme muiden työkavereiden kanssa ihan kypsiä tähän besserwisseriin ja kunhan ehdimme, opettelemme itsekseen tuon hänen hommansa.
En sanonut masentuneelle AMK-opettajalle, että herää jo koomastasi. Ärsyttävää kun opettajana on ihminen, joka on täysin poissaoleva, umpimasentunut, hidas ja surkea. Kaikille sitä palkkaa maksetaankin. :(