Mitä halusit sanoa tänään, mutta et sanonut sitä ääneen?
Olisin halunnut sanoa että, onpas harvinaisen rumat lapset, kun kaveri ihqutti prinsessoitaan. En tietenkään sanonut, ajattelin vain. Prinsessat XD
Kommentit (73)
Ai että on ihanaa kun aurinko paistaa (liikennevaloissa vanhalle mummolle).
Vierailija kirjoitti:
Miksi on niin vaikeaa sanoa suoraan asioita? Mikä sen tekee vaikeaksi? Mikä sen tekisi helpommaksi?
Eihän nämä tämän ketjun jutut auta mitään vaikka sanoisit sen ääneen. Ei se tuo mitään parannusta, jos oisin sanonut kaverilleni että onpa rumat lapset. Parempi pitää se ajatus itsellään, tai edes anonyymina.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin vaan olla koko ajan sun seurassa ja tykkään susta tosi paljon. Taidan rakastaa sua, sori nyt vaan. Työkaverille.
Tämä! <3 Sanasta sanaan kuin mun näppikseltä.
Mä ajattelen toista.
Aamulla kun mieheni halasi.
Töissä työkaverille: "Painu kotiis sairastamaan ennen kuin tartutat meidät kaikki. Et ole noin korvaamaton täällä."
Olen pettynyt siihen, että vähättelet taitojani etkä anna minun osallistua yhteiseen työhön.
Vierailija kirjoitti:
tolla sun äpärällä on värivirhe.. helvetin neekerin nussija. Onpa tosi hienoa olla nyt joku yh..
sori mut tuota pentua EN syliin ota ja nimikin on ruma. Älä ihmettele jos en ota jatkossa yhteyttä.
Tästä tuli kyl tosi paha mieli :( Toivottavasti et oo töissä lasten kanssa. Tai pahemmin ihmisten ylipäätään...
"Meidän pitäis jutella" no ei juteltu
Kavereille, että kiitos vaan taas tästäkin oikein kovasti. Silleen sarkastisesti siis.
Ja miehelle, että en halua seksiä tänään. Meidän seksi ei ole mulle yleensä mistään kotoisin.
Et sä itsekään nyt niin helvetin fiksu ole.
Oikeestiko opettajilla on aikaa selvittää näiden kynien alkuperää
Kuukausi sitten sanoit, ettet ole kuullutkaan asiasta. Nyt sanot, että sait ensimmäisen yhteydenoton asiasta joskus lokakuussa. Miksi valehtelet?
Tunnen itseni ulkopuoliseksi seurassanne.
Kumpikin voi oppia koodaamaan ja piirtämään, mutta kumpikaan ei tule yhtä hyväksi kun toinen parin viikon sisällä joten pidä turpas kii ja keskity omaa työhös
Heitä se saatanan tupakka roskii, et halua verenkierto-häiriöitä, syöpää tai sydänsairauksia, enkä minä halua joutua alttiiksi passiiviselle tupakoinnille sinun takiasi!!!
9-13vuotiaalle lapselle/nuorelle
T.13-vuotias
Olen rakastunut sinuun. Tosin se taitaa näkyä kilometrien päähän.
Vaihda työpaikkaa sinä saata*** kaikkitietävä paska ja (sama ruotsiksi) Porvooseen terkkuja.
Ihanaa ku sulla huomenna vapaa, henki kulkee ja mieli iloinen.
Että miten kehtaat sanoa mulle noin, kun tiedät mikä ongelma kys. juttu on ollut mulle aiemmin.
Eikö susta ole sen vertaa tueksi kun kerrankin sitä kaipaan.
Rakastan sinua ja minulla on ikävä sinua. Sanonkin sen miehelleni kun soitetaan iltasoitto, on työmatkalla.