Mitä halusit sanoa tänään, mutta et sanonut sitä ääneen?
Olisin halunnut sanoa että, onpas harvinaisen rumat lapset, kun kaveri ihqutti prinsessoitaan. En tietenkään sanonut, ajattelin vain. Prinsessat XD
Kommentit (73)
Voisitko jo lähteä kotiisi, minua väsyttää ja on vielä kotitöitäkin illaksi.
Kaverille: Oot niin vitun itsekäs kusipää, että toivon, ettei kukaan muu joudu sun uhriksi. Tyhmyyttäsi kärsit yksinäisyydestä, enkä minäkään enää jaksa, kun ei voida puhua.
En sanonut tuota, vaan sanoin, että olet suloinen.
En halunnut julkaista ihan noin rajun suoraa mielipidettä.
En halunnut sanoa terapeutille, että pelkään että olen terve eikä terapiasta ole enää apua minulle. Tykkään niin käydä siellä.
Mun tekis mieli työntää kieli sun peppureikään. Mäkkärin kuumalle teinikassalle siis. T: Vanhempi herrasmies
Ei mun burn out johdu lapsista vaan paskoista kollegoista. T. ope
Joku päivä sanon vaimolle, että haen eroa. Se päivä vain ei ollut tänään.
Miksi on niin vaikeaa sanoa suoraan asioita? Mikä sen tekee vaikeaksi? Mikä sen tekisi helpommaksi?
Voisiks sä saatana lopettaa sen vinkumisen ja tehdä työs!! Tai painu vittuun, jos ei kiinnosta!!!!
Mä en vihaa sua, vaan halveksin. Oot mulle rätti, jolla pesen vessan. Ja toivottavasti olet sille miehelle raskaanainen. Sä joka et pärjää edes kolmen nykyisen lapseSuomen kanssa. Etkä niitä edes näe juurikaan. Olet säälittävä ihmisraunio
se mitä minä puhuin läpinäkymättömästi.
Mä haluaisin vaan olla koko ajan sun seurassa ja tykkään susta tosi paljon. Taidan rakastaa sua, sori nyt vaan. Työkaverille.
Mitä sä tiedät elämästä vammaisen lapsen kanssa? Mitä säkin muka tiedät mitä se arki on oikeasti? Sä voit tietää kaiken teoriassa, mutta tuu kokeilee käytönnössä.
'Miksi et rakasta minua enää?' Miehelleni olisin sanonut jos olisin valmis kuulemaan totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tolla sun äpärällä on värivirhe.. helvetin neekerin nussija. Onpa tosi hienoa olla nyt joku yh..
sori mut tuota pentua EN syliin ota ja nimikin on ruma. Älä ihmettele jos en ota jatkossa yhteyttä.Korjasin tämän Suomen kielelle WT-kielestä.
Tuolla sinun äpärälläsi on värivirhe. Helvetin neekerinnussija. Onpa todella hienoa olla nyt joku yksinhuoltaja. Anteeksi, mutta tuota pentua EN syliini ota ja nimikin on ruma. Älä ihmettele, jos en ota jatkossa yhteyttä.
Eipä sen yksinhuoltajan vanhemmat tietenkään osaa olla wt.
Miksi tunget mun seuraan? Pelottaa torjua sut, kun pelkään kostoasi. Tiedän, että osaat olla halventava halutessasi.
Haluan syödä rauhassa. Varsinkin kun olen yksin. Jätä mut rauhaan, en ole susta kiinnostunut. Miks oot mun kimpussa? Onneks välillä tajuut mun vihjeistä, esim kun jätän vastaamatta sulle.
En voi. Tämän olisin halunnut sanoa esimiehelleni, kun hän kysyi voitko jatkaa päivää neljästä viiteen? Työskentelen siis päiväkodissa ja henkilökuntaa oli liian vähän lapsiin nähden klo 16 jälkeen. Jatkoin päivää koska työkaverini olisi jäänyt yksin 27 lapsen kanssa.
Haista vittu ja tule itse tekemään näitä vatsalihaksia sen sijaan, että räkytät ja nöyryytät meitä oppilaita. En sanonut tätä vaikka raivostutti.
t. 15v