Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi turkulaisten itsetunto

Mikkopp
09.02.2017 |

Perustuu niin vahvasti materiaan?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkopp kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Mikkopp kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Mikkopp kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Mikkopp kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Käynpä tosta kysäsemässä taloniyhtiöni säännölliseltä roskisdyykkarilta, että onko hän kenties karjalainen, kun raha näyttää merkitsevän hänelle niin vähän.

Käy ihmeessä?

Ajattele millaista sakkia olisitte jos karjalaisia ei olisi ängennyt sinne?

Varmaan olisi vähemmän selkeitä entisiä koulukiusaajia kuten sinä.

Ok. Tein siis kaikista Turussa asuvista karjalaisista entisiä koulukiusaajia.

Sokea Reettakin näkee miksi olet täällä. Olet levittämässä omaa sisäistä tuskaasi trollaamalla. Yksikään sellainen ihminen, jolla on elämässä hyvä vire päällä, ei jaksa tulla nettiin ruikuttamaan turkulaisten tavoista.

Olet oikeassa, sisäistä tuskaa löytyy, hirveä flunssa iski. Miksi muuten päivystät palstalla? Naista sinulla ei ainakaan ole.

Olen sen verran psykologisesti älykäs ihminen, että tiedän sinua vaivaavan jonkin muunkin kuin flunssan. Minä viihdyn täällä, todennäköisesti vielä kuukaudenpäivät. Ja naista minulla ei ole ollut kolmeen vuoteen, enkä ole sen jälkeen kummemmin etsinyt. Mitäs koulukiusaaja ajatteli tästä repiä?[/

En ole, enkä ole ollut koulukiusaaja. Et ole älykäs ihminen, et edes psykologisesti, luulet vaan niin.

Veikkaan ettet ole kovinkaan komea? (Pyysit, että kiusaan). Olen muuten varma tuosta.

Vierailija
62/75 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikkopp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikkopp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turkulaiset ovat aitoja suomalaisia.

Perustele? Turkulaisissahan on enemmän venäläistä kun vaikkapa karjalaisissa.

Venäläistä? Itä-Suomessa on itäiset geenit, turkulaisilla lähinnä ruotsalaiset geenit.

Kyllä. Turkulaisissa on enemmän venäläistä kun karjalaisissa. Tietoa löytyy kyllä. Tiedän, ettei kuulosta ihan loogisimmalta, mutta näin kuitenkin on.

Olet ymmärtänyt täysin väärin sen tutkimuksen. Siinä ei edes tutkittu turkulaisia vaan länsisuomalaisia ja länsisuomalaiset ovat lähellä kaikkia eurooppalaisia, etenkin ruotsalaisia, itäsuomalaiset taas ovat eläneet hyvin eristäytyneitä (eli just sitä sisäsiittoisuutta) joten heillä FST-ero kaikkiin muihin kansoihin on suuri. FST-ero venäläisiin on kuitenkin länsisuomalaisilla jopa 30 kun esim. ranskalaisten ja unkarilaisten välillä se on 10. Tuo kertoo siis vain ja ainoastaan siitä että lännessä on oltu paljon tekemisissä muualta tulleiden kanssa kun taas itäsuomalaiet ovat nu**ineet lähinnä keskenään.

Mutta kun itä-suomalaiset eivät ole sisäsiittoisia, sitä on tutkittu vaikka kuinka paljon. Poikkeuksen tekevät jotkut pienet paikkakunnat, aivan sama on lännessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa viihdyttävän absurdi keskustelu.

T. Turkulainen, jonka sukujuuret ovat venäjältä, itä-suomesta ja pohjanmaalta

Vierailija
64/75 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkopp kirjoitti:

Mikkopp kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Mikkopp kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Mikkopp kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Mikkopp kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Käynpä tosta kysäsemässä taloniyhtiöni säännölliseltä roskisdyykkarilta, että onko hän kenties karjalainen, kun raha näyttää merkitsevän hänelle niin vähän.

Käy ihmeessä?

Sokea Reettakin näkee miksi olet täällä. Olet levittämässä omaa sisäistä tuskaasi trollaamalla. Yksikään sellainen ihminen, jolla on elämässä hyvä vire päällä, ei jaksa tulla nettiin ruikuttamaan turkulaisten tavoista.

Olet oikeassa, sisäistä tuskaa löytyy, hirveä flunssa iski. Miksi muuten päivystät palstalla? Naista sinulla ei ainakaan ole.

Olen sen verran psykologisesti älykäs ihminen, että tiedän sinua vaivaavan jonkin muunkin kuin flunssan. Minä viihdyn täällä, todennäköisesti vielä kuukaudenpäivät. Ja naista minulla ei ole ollut kolmeen vuoteen, enkä ole sen jälkeen kummemmin etsinyt. Mitäs koulukiusaaja ajatteli tästä repiä?[/

En ole, enkä ole ollut koulukiusaaja. Et ole älykäs ihminen, et edes psykologisesti, luulet vaan niin.

Veikkaan ettet ole kovinkaan komea? (Pyysit, että kiusaan). Olen muuten varma tuosta.

Haha, siitä on kyllä ehta trolli. Kun ei vastata, niin pitää alkaa kalastelemaan huomiota.

Kuten jo sanoin, sokea Reettakin tietää miksi sinä olet täällä. Sinulla vittumainen olo ja "viihdytät itseäsi" kiusaamalla ihmisiä netissä. Yrität kääntää asiaa minuun, mutta minä en ole täällä levittämässä pahaa oloa. Foorumilla kirjoittelu ei ehkä ole kehittävää ajanvietettä, mutta ei se ole myöskään pahantahtoista ajanvietettä.

Vierailija
65/75 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva jos viihdyt😃

Ehkä keskustelu koski enemmänkin niitä joilla on turkulaisemmat geenit?

Vierailija
66/75 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkopp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva jos viihdyt😃

Minulla on ruotsalaiset geenit, jos sitä arvailet.

Vierailija
67/75 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Mikkopp kirjoitti:

Mikkopp kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Mikkopp kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Mikkopp kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Mikkopp kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Käy ihmeessä?

Haha, siitä on kyllä ehta trolli. Kun ei vastata, niin pitää alkaa kalastelemaan huomiota.

Kuten jo sanoin, sokea Reettakin tietää miksi sinä olet täällä. Sinulla vittumainen olo ja "viihdytät itseäsi" kiusaamalla ihmisiä netissä. Yrität kääntää asiaa minuun, mutta minä en ole täällä levittämässä pahaa oloa. Foorumilla kirjoittelu ei ehkä ole kehittävää ajanvietettä, mutta ei se ole myöskään pahantahtoista ajanvietettä.[/

Vau, teitpä oikeen psykologisesti älykkään kepposen!

Sanoin, että olen flunssassa(paha olo), kyllä viihdytän itseäni. Etkä ole kovinkaan komea.

Vierailija
68/75 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikkopp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikkopp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turkulaiset ovat aitoja suomalaisia.

Perustele? Turkulaisissahan on enemmän venäläistä kun vaikkapa karjalaisissa.

Venäläistä? Itä-Suomessa on itäiset geenit, turkulaisilla lähinnä ruotsalaiset geenit.

Kyllä. Turkulaisissa on enemmän venäläistä kun karjalaisissa. Tietoa löytyy kyllä. Tiedän, ettei kuulosta ihan loogisimmalta, mutta näin kuitenkin on.

Olet ymmärtänyt täysin väärin sen tutkimuksen. Siinä ei edes tutkittu turkulaisia vaan länsisuomalaisia ja länsisuomalaiset ovat lähellä kaikkia eurooppalaisia, etenkin ruotsalaisia, itäsuomalaiset taas ovat eläneet hyvin eristäytyneitä (eli just sitä sisäsiittoisuutta) joten heillä FST-ero kaikkiin muihin kansoihin on suuri. FST-ero venäläisiin on kuitenkin länsisuomalaisilla jopa 30 kun esim. ranskalaisten ja unkarilaisten välillä se on 10. Tuo kertoo siis vain ja ainoastaan siitä että lännessä on oltu paljon tekemisissä muualta tulleiden kanssa kun taas itäsuomalaiet ovat nu**ineet lähinnä keskenään.

En usko että turkulaisten sisäsiittoisuudesta puhuttaessa on kyse siitä, että miten turkulaisista tuli turkulaisia, vaan heidän moderneista pariutumispreferensseistään.

Vierailija
69/75 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkopp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva jos viihdyt😃

Eli on ok olla turkulainen, kunhan ei ole turkulainen?

Vierailija
70/75 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikkopp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva jos viihdyt😃

Eli on ok olla turkulainen, kunhan ei ole turkulainen?

Kyllä😃 Tai jos ei käyttäydy tyypilliseen turkulaiseen tapaan..

Vierailija
71/75 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käydä kakalla tässä vaiheessa(vähän ummettaa), en viitsi ottaa puhelinta mukaan ettei ulostepöpöt vaan tartu.

Vierailija
72/75 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat sen verran sukurutsattua sakkia, ettei tuo emotionaalinen puoli oiken kulje enää synkassa.

Tätä ajatusta en ole oikein ymmärtänyt koskaan, Turulla on Suomen vanhin kansainvälinen historia. Vanhat sukuhaudatkin todistavat, että ennen kuin Suomi oli edes minkäänlainen Suomi, tai Turku Turku, Aurajoen rannoilla harrastettiin "vaimovaihtoa" itämeren muiden populaatioiden kanssa.

Ja mitä helkkaria AP mahtaa kirjoituksellaan ajaa takaa? Tämä oli jotain ihan uutta tällä "minä inhoan turkulaisia"-sektorilla.

"Voimavaihto" kuulostaa hyvältä historian tiedon perustalta.

Vierailija
73/75 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VäännötönVaihto kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat sen verran sukurutsattua sakkia, ettei tuo emotionaalinen puoli oiken kulje enää synkassa.

Tätä ajatusta en ole oikein ymmärtänyt koskaan, Turulla on Suomen vanhin kansainvälinen historia. Vanhat sukuhaudatkin todistavat, että ennen kuin Suomi oli edes minkäänlainen Suomi, tai Turku Turku, Aurajoen rannoilla harrastettiin "vaimovaihtoa" itämeren muiden populaatioiden kanssa.

Ja mitä helkkaria AP mahtaa kirjoituksellaan ajaa takaa? Tämä oli jotain ihan uutta tällä "minä inhoan turkulaisia"-sektorilla.

"Voimavaihto" kuulostaa hyvältä historian tiedon perustalta.

Gyntteri miettii himassa, et pitäsköhän laittaa itelleen vaimo turust? Mitähän vei vaihdossa?

Vierailija
74/75 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkopp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva jos viihdyt😃

Miten niin? Mä koen ehdottomasti olevani varsinaissuomalainen. Niin luonteeltani kuin tavoiltani ja tottumuksiltani. Ympäristön vaikutusta ei voi väheksyä, kun puhutaan käytösmalleista.

Vierailija
75/75 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikkopp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva jos viihdyt😃

Miten niin? Mä koen ehdottomasti olevani varsinaissuomalainen. Niin luonteeltani kuin tavoiltani ja tottumuksiltani. Ympäristön vaikutusta ei voi väheksyä, kun puhutaan käytösmalleista.

Ei väheksytä ei!