Yökylässä Maria Veitola : Selänteet - keskusteluketju
Kommentit (533)
Te nyt ootte vaan kateellisia kun itsellä ei ole varaa hoitaa lasta kotona. Ja omatuntokin vähän varmasti vaivaa kun lasta hoitaa vieraat.
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan mut kuulosti toi vika avautuminen hiukan katkeran kotiäidin tilitykseltä. Siis tää "jos haluutte käydä bisnes-tapaamisissa ni olkaa vittu miehiä." Vähän tuli sellaset fiilikset et syvällä kytee se, ettei toi nainen oo ikinä päässyt toteuttamaan omaa potentiaaliin. Siis sellaista mitä jokaisessa ihmisessä on, jos vain löytää oman juttunsa.
Sirpa on niin etuoikeutettu että ei ehkä osaa suhtautua tavisten elämään. Mutta eipä siinä Selänne on miljoonansa ansainnut.
Olikohan krapula kun Teemu sai ihan yksin viedä lapset kouluun... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se Teemu sano siit lihansyönnistä?
Mä aattelen sen niin, että jos hyvää lihaa kuitenkin tuotetaan, niin miksi mä en olisi se joka sitä syö" ja röhönauru päälle
Perusjuntti joka ei tajua, että tarjonta vastaa kysyntään.
En kyllä tajua tätä meuhkaamista. Vaikuttavat onnellisilta ihmisiltä keillä on mukava elämä. Ehkä Suomen kontekstissa tuo tasa-arvo juttu kuulostaa oudolta, mutta jenkeissä oikeasti uraorientoituneisuus tarkoittaa niitä täyspyöreitä työpäiviä ja lasten hoidattamista nannylla, kuka äiti pitää sellaista oikeasti ideaalisena?
Ja joo selvä juoppo kun juo viiniä terassilla yövieraan kanssa illallisen jälkeen ja iik humaltuu hiukan. Ihme nipottamista oikeasti :D
Voi että! Taitaa ollakin Teemu joka on se fiksumpi puoliso ja Sirpa selittelee omaa kotiäitiyttään. No turha Veeran opiskella tmv. kun kotiäitiys odottaa😒
Sirpahan oli ihan päihtyneenä linnan juhlissakin silloin pari vuotta sitten..
Sirpan kulmia on kohotettu, otsaa siloteltu ja silikonirinnat tietysti -Amerikassa kun ollaan! Kalifornian auringon alla iho on koetuksella,rypistyy nopeammin.
Huhhuh.
Olen sympannut Sirpaa aiemmin mutta en kyllä enää. Vaikuttaa yksinkertaiselta ja kammottavan umpimieliseltä.
Ei varmasti ole helppoa kiekkovaimo ja elää kaikkien pettämiskohujen keskellä, mutta silti. Vaikuttaa vaikealta ihmiseltä.
Hyvin pitää Marialla pokka.
Kyllä tämä on alusta asti Teemun uraa ajateltu....ystävyysperheiden lapset alkavat seurustelemaan
Jenkeissä koko suku paikalla anopit apet jne.
Mutta jos kaikki ovat onnellisia, mikäs siinä.
Jotenkin vaan tulee mieleen Firma Teemun työntekijät
Koti on tosi paljon samanlainen kuin Ruotsin Miljonääreissä sillä yhdellä,jolla oli se valtava blondi tukka. Varmasti kotoisaa omalla tavallaan,mut mä en kestäis noin paljon koriste-esineitä. Piha on ihana!
Toi Sirpa ei ole yhtään niin airhead kuin odotin. Valkkari maistuu,maistunut jo vissiin vuosia. Mut selkeesti on aika onnellinen tuossa omassa vartalossaan,tyylissään,perheessään ja elämässään. Hyvä hänelle!
Av-mammat vinkuu Sirpan halusta olla äiti ja joka päivä täällä kuitenkin valittavat kuinka eivät osaa hoitaa omia lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Sirpa näyttää Katri Helenalta :)
Vai Serttilältä?
Jotenkin sellainen kovin puolusteleva olo tuosta Sirpasta tuli. Ehkä hänellä on ja on ollut jo pitkään tunne että pitää isolle osalle ihmisistä puolustella paikkaansa sen "menestyvän, kuuluisan ja komean" Teemu Selänteen vaimona.
Veitola antoi itsestään aika katkeran kuvan kun jatkuvasti puhui Selänteiden rikkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh.
Olen sympannut Sirpaa aiemmin mutta en kyllä enää. Vaikuttaa yksinkertaiselta ja kammottavan umpimieliseltä.
Ei varmasti ole helppoa kiekkovaimo ja elää kaikkien pettämiskohujen keskellä, mutta silti. Vaikuttaa vaikealta ihmiseltä.
Hyvin pitää Marialla pokka.
Minkä pettämiskohujen?
Viisas nainen ja oma itsensä on Sirpa ja tasa arvoisuus näkyi hyvin kauas molemmista. Hieno ja aito pari ja huumoriakin on.
Vierailija kirjoitti:
Veitola antoi itsestään aika katkeran kuvan kun jatkuvasti puhui Selänteiden rikkaudesta.
Kovasti tuntui asiaa toistavan. Kateellinen voi olla kuka vain, vaikka olisikin itse julkkis.
Ja kuka lainaa hammastahnaa, bakteerit leviää!!!