Yökylässä Maria Veitola : Selänteet - keskusteluketju
Kommentit (533)
Teemu tuli. Voi yöks.
Jos oma mies osoittelis minua noin niin sais sormesta silmäänsä. "Mä maksan sulle luonnossa" Hyi helvata.
Osasipa tuo tyttö huonosti suomea! Miten voi olla mahdollista, jos kotona käytettävä kieli on suomi?
Teemu on ihan komea mies.
Tuossa nuotion tms. valaistuksessa Sirpa näyttää todella vanhalle
Vierailija kirjoitti:
Tyttö ainakin herkutellu.
Arvostellaan Teemua tai Sirpaa. Ei lasta. Jooko. Syytön se on ja tuotu tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miinustatte jos mainitaan totuus että tyttö on pyöreähkö? Normaalipainon rajoissa mutta siellä ylärajalla.
Anna olla nyt
Ei tässä lapsia tarvii alkaa arvostelemaan "totuuksillas"
Minä luulin että tuolla Teemun kanssa on Katri-Helena. Sirpa aivan saman näköinen. Ällö matcho toi Teemu, en kattelis päivääkään vaikka omistaisi satatuhattamiljoonaa...
Tuntuu hieman yksinkertaisilta, yllätyin.
Marian kanssa samaa mieltä että tuo kannustava kulttuuri ihanaa, en vois kuvitellakaan että oman lapsen ratsastusmaikka (mokomakin mörrimöykky) kannustaisi noin vuolaasti, korkeintaan "hyvin meni" sanoo
Oho, onpas jotenkin elähtänyt tuo Sirpa. Miten voi olla noin huonokuntoiset hiukset ja iho kun ei niiden hoitaminen ole ainakaan ajasta tai rahasta kiinni? Jotenkin sellainen pubiruusumainen tuo olemus.
Vierailija kirjoitti:
Sirpa näyttää Katri Helenalta :)
Mulle tulee mieleen se Kari Tapion vaimo.
Sirpa näyttää ikäiseltään. Hyvä sinänsä, ettei ole venyttänyt naamaansa. Kaunis on.
Sirpa humalassa ja Teemu kritisoi. Tosin kuuntelinkin kulauttelua, mitä Sirpa piti kun Marian kanssa meikkasivat. Valkkaria meni kaks tai kolme kulausta kerrallaan.
Onpa Teemun näköinen tyttö :D