Yökylässä Maria Veitola : Selänteet - keskusteluketju
Kommentit (533)
Onko noi tosiaan kännissä? Olen entinen alkkis ja näen jotenkin tuossa naisessa jotain samaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tupakka-ääni Sirpalla
On myös melkoiset pystyjuonteet huulten ympärillä ja muutenkin samea iho eli eipä olisi yllätys jos polttaisi.
Hieman vaivaannuttavaa keskustelua .. Sirpa ei selkeesti tykkää näistä "heitti ruoat päälle" - paljastuksista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tupakka-ääni Sirpalla
On myös melkoiset pystyjuonteet huulten ympärillä ja muutenkin samea iho eli eipä olisi yllätys jos polttaisi.
Ihan jäätävät huulirypyt. Pakko tulla tupakoinnista, muilla kuin tupakoitsijoilla en ole tuollaisia nähnyt. Jos tulisi auringosta, olisi pahoja ryppyjä muuallakin.
Ällöttävä pariskunta. Sirpa ihan elähtänyt ja Teemu yksinkertainen.
Sirpa on NIIN päissään!!!!! =))))
Oon kuunnellu tuollaista oman, humalaisen äidin inttämistä ihan tarpeeksi että tiiän.
Hävettää noiden puolesta.
Teemun pisteet kyllä nousi. Sirpa tuntuu kyllä oikeasti olevan pettynyt omaan tekemiseensä ja valkkari tuntuu maistuvan.
Ei hyvää päivää, nyt kyllä ei hyvältä näyttänyt. Olikohan tuo Sirpa humalassa? Hmm, lehtien palstoilla ovat olleet erilaisia (aiemmin), kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Sirpa on NIIN päissään!!!!! =))))
Oon kuunnellu tuollaista oman, humalaisen äidin inttämistä ihan tarpeeksi että tiiän.
Hävettää noiden puolesta.
Sama, oli niin päihtyneen jankkaavaa pätemistä.
Sirpa on oikeassa, äidin tehtävä on olla äiti eikä juosta turhanpäiväisissä kokouksissa jonkun firman eteen.
Sori vaan mut kuulosti toi vika avautuminen hiukan katkeran kotiäidin tilitykseltä. Siis tää "jos haluutte käydä bisnes-tapaamisissa ni olkaa vittu miehiä." Vähän tuli sellaset fiilikset et syvällä kytee se, ettei toi nainen oo ikinä päässyt toteuttamaan omaa potentiaaliin. Siis sellaista mitä jokaisessa ihmisessä on, jos vain löytää oman juttunsa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se Teemu sano siit lihansyönnistä?
Mä aattelen sen niin, että jos hyvää lihaa kuitenkin tuotetaan, niin miksi mä en olisi se joka sitä syö" ja röhönauru päälle
Mitä se Teemu sano siit lihansyönnistä?