Yökylässä Maria Veitola : Selänteet - keskusteluketju
Kommentit (533)
Vierailija kirjoitti:
Veitola antoi itsestään aika katkeran kuvan kun jatkuvasti puhui Selänteiden rikkaudesta.
Eikös Veitola ole lääkäriperheen lapsi itsekin?
Itseen haluaisi olla kotiäiti mutta kieltämättä ymmärrän miksi seksi heillä sujuu; mies on macho eikä mikään tossu
Minusta oli mukava, että tuo oli tosiaan kyläily Sirpan luona ja Teemu jäi taka-alalle.
Oon samaa mieltä kympillä ellen satasella kuin Sirpa lasten teosta ja perhejärjestyksestä. Mies saisi olla pää hyvin mielellään mutta tasa arvoinen pää kuten heilläkin. Isäntä talossa sopisi minullekin. Miestä ei saa nitistää. Kannustaa pitää.
Olenko ainoa jolle tuli parempi kuva Sirpasta? Ihan ihminenhän se vaikuttaa olevan eikä onneksi mikään tossukka tai ylipinnallinen kiiltokuva-akka.
Miksei Maria kysyny Teemun naisseikkailuista? Kun Cheekiltäkin kysyi niitä tyhmistä homohuhuista.
Mielestäni Sirpa vaikutti aidolta ihmiseltä. Ei mitään siloiteltua kiiltokuvaa vaan ihan sitä tavallista elämää.
Se mitä mä tästä ohjelmasta opin on se, että jos Sirpa ei välitä ikääntymisen merkeistä, niin hitto vie en minäkään! Tässä nyt vuoden verran olen tuskaillut omaa kaulaani ja otsaryppyjä.
Eli Sirpalla on tuolla ulkonäkökeskeisessä maailmassa pokkaa olla kiristelemättä itseään, eli pisteet siitä hänelle!
Itse viihdyn Sirpan tyylisten ihmisten seurassa. Uskaltaa sanoa oman mielipiteensä, nauraa ääneen naururypyistä stressaamatta, hölöttää joskus liikaa ja puhua liian kovaan ääneen, olla itseironinen ja juopua siitä hyvästä viinistä hyvässä seurassa 😊
Onneksi ystäväpiirini kuuluu enimmäkseen rentoja ja positiivisia ihmisiä, onnea ja iloa omaan elämäänne teille muille..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veitola antoi itsestään aika katkeran kuvan kun jatkuvasti puhui Selänteiden rikkaudesta.
Lääkäriperheetkö ovat yhtä rikkaita kuin Selänteet? Vai mitä oikein tarkoitit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kaukana Selänteen rahoista.
Teemu oli paljon symppiksempi ja tavallisempi kuin tää Serttilän näköinen muijansa, mulla nousi tukka pystyyn jo siitä, että "ei me mun mielestä olla rikkaita, paitsi suomalaisten mielestä". Ööö olet ihan helvetin rikas, onko vähän suhteelllisuudentaju kateissa? Helppo kiva elämä, ja vähän tylsää kuin sillä Tiina Kurrilla, joka myös veti itsensä alkkikseksi asti kotiäitinä Jari Kurrin kanssa. Sirpa vaan on tajunnut tehdä tasaisesti lisää lapsia, niin mies pysyy vieressä koska perhe.
Kauhea tarve oli selittää rooliaan ja tärkeyttään, ei käy Sirpan elämä kateeksi enää.
Pidin ennen Teemusta. Sirpasta minulla ei ollut mielipiteitä. Nykyään en pidä Teemusta, joka vaikuttaa itsekeskeiseltä ja laukoo ihmeellisiä kommentteja.
Tässä jaksossa minusta Sirpa vaikutti kuitenkin mukavalta henkilöltä. Vieraanvarainen, ystävällinen ja jotenkin reipas. Minusta myös kaunis ulkoisesti.
Hänen mielipiteensä tasa-arvosta ja sellaisesta ei kuitenkaan vakuuttanut, enkä ole samaa mieltä monessakaan asiassa. Ehkä tosiaan tuntee tarvetta perustella tilannettaan. Ei siinä mitään, jos haluaa olla kotona lasten kanssa ja välttää työelämän, kun se kerta on taloudellisesti mahdollista ja tulee omasta halusta.
En vain pidä sovinistisuudesta.
Sirpa ei ole käynyt yliopistoa että sikäli ei ole tehnyt uhrauksia että ura meni.
Naurettavaa kun täällä anonyymina arvostelette 48-vuotiaan naisen ryppyjä. Jos Sirpalla olisikin silotettu naamaa niin siitäkin valittaisitte.
Teemu vaikutti yksinkertaiselta juntilta, oikeen nolotti. Sirpa on tosi vanhan näköinen, se kaula ja ilmeisesti röökaa kun ylähuulen yläpuolella tupakin imppaajan rypyt. Ääni oudon käheä. Ei yhtään hehkeä... enemmän kuin olisi jotain 65v. Kuitenkin luonne ihan mukavan rempseä ja suora. Se tyttö oli aika pullea ja miksi ei osaa suomea. Kuinkahan monta pettämistä Sirpa lienee katsonut läpi sormien? Selvää että Teemun kimpussa parikymppiset kaunokaiset. Kaverini peuhasi Temen kanssa kun jo seurusteli Sirpan kanssa en muista olivatko jo kihloissakin. Kyselin kerran muisteleeko sitä ikinä niin sanoi no ei, Teemu oli hänestä sovinistinen ja epäluotettava.... oli silloin nuori nainen ja tyhmyyksissään meni Teemun mukaan.
Juuri näin! Kyllä täällä Suomessa negatiivisia ja katkeria ihmisiä riittää.
Haluaa olla hyvä ihminen ..
Hmm .. kukapa ei .. jäi vaan fiilis kun Sirpa tuota kyynel silmäkulmassa totesi että noinkohan sittek kuitenkaan.