Yökylässä Maria Veitola : Selänteet - keskusteluketju
Kommentit (533)
Onko muka oikeesti harvinaista nykyään olla naimisissa 20 vuotta? (Kuten veitola mainitsi) Minulle ihan normaalia kuten miehellekin =))
Mukavan oloinen talo, sellanen asutun näkönen kuitenkin vaikka hulppee toki
Tekis jotain tukalleen. Eikö se ole jo kymmenet vuodet ollut tuollainen värjätty, huonosti leikattu pehko?
"Upeeta Sirpa, ihanaa Sirpa, hyvä Sirpa, hienoa Sirpa, ihanaa Sirpa, Awwsommmmmmm Sirpa..."
Yäk.
Ihan kiva alku. Pidin siitä että talo ollut 16v heillä sama ja sisustuksesta päätelleen Sirpa ei mene "trendien mukaan" eikä tuijottele sisustuslehtiä, vaan hänelle merkkaa enemmän muut asiat, huonekalut olivat mukavan ja käytetyn näköisiä, varmasti mukavia heille.
Tennismies oli häiritsevä, kehui niin paljon että itse ainakin olisin jo vaivaantunut. "My girl" jne.
Vierailija kirjoitti:
"Upeeta Sirpa, ihanaa Sirpa, hyvä Sirpa, hienoa Sirpa, ihanaa Sirpa, Awwsommmmmmm Sirpa..."
Yäk.
Teennäistä, mutta eiköhän palkkakin ole sen mukainen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva alku. Pidin siitä että talo ollut 16v heillä sama ja sisustuksesta päätelleen Sirpa ei mene "trendien mukaan" eikä tuijottele sisustuslehtiä, vaan hänelle merkkaa enemmän muut asiat, huonekalut olivat mukavan ja käytetyn näköisiä, varmasti mukavia heille.
Tennismies oli häiritsevä, kehui niin paljon että itse ainakin olisin jo vaivaantunut. "My girl" jne.
Ihan normaalia Amerikassa.
Sirpan ikä?
Naamassa näkyy kuluneet vuodet, kaunis on edelleen toki. Sortuukohan jossain vaiheessa botoxiin.
"Maksoin laskut ja tein lounaan. Jos niitä en ois tehny, niin olisin ihan että paska minä"
Jep. On ihanan tekevä olo kun saa päivässä laskut maksettua ja tehtyä lounaan. Luoja tuota naista.
Teemu maksaa luonnossa Sirpan "palkan".
Tiedän että oli vitsi. Huono vitsi.
Tästä onkin ollut paljon keskustelua jo etukäteen. Henkilökohtaisesti olen itse aina tykännyt Selänteistä, mutta nämä viimeaikaiset kommentit ovat muuttaneet näkemystäni hieman. Mukava päästä heidän kotiin, mutta toisaalta sitä samaa oli jo vähän siinä jossain urheilutähtien ohjelmassa.