Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wolt vs Foodora

Vierailija
08.02.2017 |

Itse tilaan n. kerran viikossa woltilta ruokaa, Foodorassa oli ylimielinen asiakaspalvelija niin lopetin sieltä tilailun.

Kommentit (166)

Vierailija
61/166 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat toimii halpatyövoimalla. En tue tälläistä. Työstä pitäisi oikeasti saada palkkaa jolla elää.

Vierailija
62/166 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola ulkoistaa kuljetukset jollekin ryöstöfirmalle eikä ota kokonaisvastuuta prosessista, joten eipä kiinnosta. Helsinkiläiset ravintolat itkivät korona-aikaan asiakaspulaa, mutta edes Espooseen eivät vaivaudu kuljettamaan ruokia, joten eipä kiinnosta tuollainen toimituspalvelu. Ostajia varmasti olisi paljonkin, jos osaisivat MYYDÄ. Sitä suomalaiset eivät vain osaa.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/166 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkään enemmän foodorasta. Woltin kanssa on useasti käynyt virheitä tilauksessa, mut foodora toiminut joka kerta. 🤔 Jos foodoraan haluaa kokeilla niin ekasta tilauksesta saa hinnasta pois tällä koodilla 🍕 https://foodorafi.app.link/ybGbwSCXB7

Vierailija
64/166 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoin nyt foodoraa, heille on ihan sama käykö pizza naapurikaupunginosassa kääntymässä ja saapuu jäähtyneenä ja vettyneenä, jos ruuat tulevat perille ilmoitetussa ajassa.

Eli siis kuski voi keräillä ruokaa eri kaupunginosien pizzerioista ja toimittaa ne sitten.

Vierailija
65/166 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodora on täyttä ripulia. Väärät tuotteet, tulee hitaasti ja asiakaspalveluun on mahdoton saada yhteyttä. Älkää käyttäkö.

Vierailija
66/166 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tue mitään yritystä, jossa enemmistö työntekijöistä -tässä tapauksessa käytännössä kaikki - ovat ma.a.mauja. Eihän ne edes ymmärrä mitään.

Itse voisin käyttää mielelläni, jos ne ei olisi rauhiksia.

Vierailija
67/166 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta tiedän kumman puolesta kannattaa ajella aika ajoin.

Vierailija
68/166 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljettamiseen vaaditaan ajokortti ja työlupa Suomeen. Usein ovat vaihto-oppilaita jotka tienailevat kurssiensa ohella. Taas näkyy persujen viha ja tietämättömyys

Vierailija
69/166 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista tulee ainoastaan kylmää ruokaa ja pahimmillaan nälkäinen ruokakuski on ottanut esim. pizzasta slaissin tai ainakin siltä näyttää. Kerran annoksesta oli aivan selvästi syöty noin kolmannes. Toisaalta ei ihme, kun kerran ainakin Woltilla nälkäpalkalla raukat sitä työtä tekevät.

Vierailija
70/166 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut Foodorasta ruokaa. Sain mitä tilattiin, ruoka oli lämpöistä ja kaikki sujui muutenkin hyvin.

Vierailija
71/166 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt ainakin vetää reilusti välistä

Vierailija
72/166 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Woltin kuljettajat eivä9t löydä perille 100% kerroista. Sitten soittavat v*ittuuntuneena huonos englantia puhuen että eivät löydä. Hyvä kun solkotuksesta ymmärtää mitään ja tosiaan ovat vihaisia kun soittavat. No minkäs minä sille voin jos kartan luku on taito jota eivät osaa 🤦‍♀️ Ihmeellisesti Postin kotiinkuljetus, DHL, UPS, Kotipizza jne jne löytävät meille perille hyvin. Paras oli kun kerran koittivat viedä meidän ruokaa naapuritaloyhtiöön (me siis X-katu 4 A 2 ja lähetti vei ruoan X-katu 6 A 2:een). Tyrkyttivät tyrkyttämällä ruokaa väärästä ovesta sisään vaikka vastaanottajan sukunimi oli ovessa tietenkin väärä ja vastaanottaja sanoi ettei ollut tilannut mitään. Minulle sitten lopulta soitti se naapuritalon henkilö (kun sai wolt kuskilta tietoon tilaajan puhelinnumeron) että hei täällä on joku joka koittaa tuoda sulle ruokia, missähän asut 😳🤦‍♀️ Onneksi oli tällainen vastaanottaja siinä päässä, olisi voinut muuten ruoat jäädä sinne heille.

Kuljettajien asiakaspalvelutaidot ja -halukkuus ovat niin perke*leellisen huonot että en enää woltista mitään tilaa. Vaikka puoli-ilmaseksi siellä syönkin. Aspa joo toimii hyvin, kredittejä saa tuosta vaan ja nytkin on 30e sisällä odottamassa ”jos tää edes vähän korvaisi tuota pieleen mennyttä kuljetustasi”. Millä wolt sitten tekee rahansa, en tiedä, kun maksavat korvauksia jatkuvalla syötöllä pieleen menneistä jutuista. Ehkäpä perivät nämä korvaukset kuljettajien palkasta, en yhtään ihmettelisi.

Itellä on Foodorasta saman tyyppinen kokemus, eli eivät ikinä löydä perille! Aina englannin kielinen soitto. Aina saa itse mennä pihalle haahuilemaan, meiningillä missäs pizzakuski luuraa. ( todellinen kotiinkuljetus..)

Suoraan ravintolasta tilattaessa ei samaa ongelma ole. Kuljettajat puhuvat suomea, löytävät perille. Hinnat foodoralla kovemmat, kuin suoraan ravintolasta tilattaessa, kumpi kannattaa? Aivan.

Vierailija
73/166 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodooraa erehdyin käyttämään tänään. Sovellus ei löydä meidän osoitetta vaan laittaa naapuritalon osoitteen väkisin. Olen ilmoittanut tästä aiemminkin Foodooralle että pitäiskö päivittää googlemaps versio kun talo ollut tässä jo 3 v ja viereen tullut lisääkin taloja. No, kirjoitin lisätietoihin oikean osoitteeni. Puhelin soi mutta mitään ei puhuttu. Toistui. Sitten soi asuntoni ovisummeri eli hän olikin löytänyt oikean osoitteen. Päästin alaovesta sisään. No jotenkin se osoite taas oli unohtunut kun naapurin ovikelloa soitettiin . Avasin nopeasti oven että sain maksamani ruuat. Kuski haukkui minua koska on juossut ympäriinsä . Huono kielitaito ja kyvyttömyys lukea numeroita sekä huonot käytöstavat yhdistyi tässä Foodoora kuskeissa

Vierailija
74/166 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodoraa tulee käytettyä enemmän, koska Woltista ei ikinä löydy ilmaisia kuljetuksia alueellamme. Lisäksi Foodora muistaa myös olemassa olevia asiakkaitaan alekoodeilla, esimerkiksi tällä viikolla sai 4e alen MasterCardilla maksamalla ja kesällä tuli pari 10e alennusta. Itse en saanut Woltilla käytettyä alekoodia edes ensimmäiseen ruokatilaukseeni, koska olin aiemmin tilannut lahjakortin. Harmi että lounasetu toimii Woltilla, muttei Foodoralla.

Vierailija
75/166 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt, paljon paljon paljon monipuolisemmat valikoimat. Foodora on vain vähän laajentunut pizzaonline. Woltista saa kaikkea Farangista kebuloihin.

Vierailija
76/166 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako noissa jo valittua itse kuljettajan?

Vierailija
77/166 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut Foodora on SaksalaisRuotsalainen alusta. Wolt suomalainen. Tarvitseeko sanoa enempää🙄

Vierailija
78/166 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ravintola huono. Kannattaa kokeilla paljon erilaisia ravintoloita ja ottaa huomioon, ett Ruoan voi käyttää mikrossa tai uunissa ihan snadin ajan. Se ei aina johdu alustasta 😲ja, jos tilaat limuja mcdonalds on voinut pakata huonosti tai muuta. Eli älä sit tilaa limuja jne. 🤗

Vierailija
79/166 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskien kannalta melkein samat sopparit. Ja, jos tukien päälle sais vähän tehdä osa-aikatyötä niin on se aina parempi🤗 ku ei töitä ollenkaan. Jos tämä alusta/t lopettaa suurin osa kuskeita ei tule työllistymään ollenkaan🙄

Vierailija
80/166 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodorasta puuttuu viimeiset merkit osoitteesta ja vaikka ne lisään, niin eivät pysy siellä. Kuski eksyy aina ja soittelee. Wolt toimii oikein hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi