Wolt vs Foodora
Itse tilaan n. kerran viikossa woltilta ruokaa, Foodorassa oli ylimielinen asiakaspalvelija niin lopetin sieltä tilailun.
Kommentit (166)
Paljonkohan noille kuskeille maksetaan? Meinaan vaan että jos tuo asiakaspalvelu on tuottanut ongelmia...
Foodoralla juomat kaatuneet, jatkossa Woltista tilaus
Woltia käytin alkuaikoina ja kokemukset olivat hyviä, mutta kuljettajien kohtelun vuoksi käyttö meni jäihin. Foodoraa en käytä samasta syystä.
Wolt on parempi. Sain kotiini Foodoran mainoksen, mutta yrittäessä tilata sieltä sovelluksessa tuntui olevan joku bugi. Se ei antanut tilata omalla postinumerollani mutta ihan viereisellä lähipostinumerolla kyllä. Muuten tuntui hyväksyvän osoitteeni ja aina heittävän siihen väärän postinumeron. Asun keskustan lähellä joten en usko että toimitusalue ei ulottuisi kotiini asti jos se viereiseenkin kaupunginosaan ulottuu :D Jätin homman sikseen, ja tilasin Woltista, mistä ruoka tuli juuri kuin piti.
Pizzaonline on myös ihan hyvä. Kerran puuttui täytteitä, mutta sain siitä hyvitystä.
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan noille kuskeille maksetaan? Meinaan vaan että jos tuo asiakaspalvelu on tuottanut ongelmia...
Palkka on surkea. Kuskit ovat freelancereita, joten vakuutuksista ja saikuista voi vain unelmoida. Tuo on karsea tilanne, kun kaupungissa fillaroidessa voi sattua onnettomuuksia ja joutua sitten itse maksumieheksi.
Tuolta voi lukea lisää aiheesta: https://fi.justice4couriers.fi/
Pizzatkin kannattaisi tilata mieluummin suoraan pizzeriasta, kuin Pizzaonlinen kautta. Pizzaonline haukkaa aika ison slicen myydyistä lätyistä. https://yle.fi/uutiset/3-10839203
Foodora erittäin paljon parempi. Ensinnäkin toimittavat pyörällä, mikä on Helsingin kantakaupungissa ja muutenkin ympäristösyistä erittäin paljon parempi vaihtoehto. Turhaa autoilua ei todellakaan pidä tukea.
Foodoralla aina erinomainen palvelu, nopea, kohtelias, ruoka tulee nopeasti.
Wolt on itselläni pannassa autojen käytön takia. Ympäristösyistä vastustan sitä suuresti. Lisäksi sen ainoan kerran kun sieltä tilasin, niin vaikka tuotiin autolla, niin ruoka oli kylmennyttä. Palvelu myös todella ala-arvoista.
Foodora ehdottomasti parempi. Siinä sovelluksessa voi myös seurata kuskin etenemistä sekä tilauksen etenemistä ja aikaa tilauksen toimitukseen.
Ja vielä kerran – miten kukaan voi suosia tuota turhaa yksityisautoilua, johon Wolt nojaa?
Olen tilannut vain kerran, en halua tukea terröristeja, niin loppui sekin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mukava päästä testaamaan näitä palveluita, mikään ravintola vain ei toimita tänne Helsingin Oulukylään. Kuinka keskustassa pitää asua että edes yksi ravintola olisi toimitusetäisyyden päässä?
Jännä ettei siellä saa. Meillä Vantaan Koivuhaassa eli Tilkurilan takana toimittaa molemmat mutta se kai johtuu lähellä olevista ravintoloista.
Woltista saa koodilla TREK ilmaisia kuljetuksia 3 kipaletta
Vierailija kirjoitti:
8Q1T koodilla saa 6 euroa alennusta ekasta ruoasta Woltilla :) Just itse tilasin viikonloppu pizzat! Toimi hyvin
Tilasin ja sain 8 euroa alennusta. Eli toimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tilaan n. kerran viikossa woltilta ruokaa, Foodorassa oli ylimielinen asiakaspalvelija niin lopetin sieltä tilailun.
Mulla sama syy foodoran käytön lopettamiseen. Onkohan tuo huono palvelu niillä joku yleinen juttu.
Foodora siis teki virheen tilauksessa, ja asiakaspalvelija siellä valehteli koko asiasta, mikä oli ihan outoa. Sain kyllä rahat takaisin, mutta en tilaa enää mitään foodoran kautta.
Woltia käytän monta kertaa viikossa.
Mulla sama kokemus, woltin aspa parempi. Lisäksi jostain syystä Foodoran läheteillä on enemmän vaikeuksia esim löytää oikea rappu ja vaikka appiin on ilmoitettu toimiva ovikoodi saattavat soittaa ovelta että ei tää aukee. Oon joskus itse testannut heti perään ja hyvin on toiminut. Wolt toimii paremmin.
Foodora on rehelisesti ollut parempi, woltilla tullut mokia. Tilattu 6kertaa, 2xwolt ja 4xfoodora eli ehkä huono tuuri
Tässä 7€ jos kokeilet ensimmäistä kertaa
https://foodorafi.app.link/YuFbTWY7h6
tai koodi YuFbTWY7h6
Onnetonta touhua Foodoralta. 2 kertaa tilannut ja kumpaankaan kertana ruoka ei ole edes tullut - tiliä on kyllä muistettu veloittaa!! Eli älkää ainakaan viimeisillä rahoilla sieltä tilatko. Suoraan pizzeriasta siis kannattaa tilata. ( kovasti pahoittelevat, mutta ei paljon luottamusta herätä jos rahat saa takaisin viikon päästä ja silti on kova nälkä )
Wolt on surkea. Myös aivan törkeää autoilla keskustassa.