Wolt vs Foodora
Itse tilaan n. kerran viikossa woltilta ruokaa, Foodorassa oli ylimielinen asiakaspalvelija niin lopetin sieltä tilailun.
Kommentit (166)
Nyt muutaman kerran tilanneensa, 5 min. matka itiksesta, toimitus 40 min., ruoka kylmä, jäätelö sulanut
Miksi ei Wolt tiliä saa hävitettyä? Haluaako yritys väkipakolla säilyttää kaikki tilit antaakseen valheellista kuvaa suosiosta vai mikä on syynä?
TAAS puuttui Foodoran tilauksesta yksi tuote. Kuljetus oli ilmainen - yllätys, yllätys!
Keväällä käytimme Foodoraa paljon ja erityisesti ilmaisen kuljetuksen ravintolaista puuttui usein jotain. Tympäännyimme huonoon palveluun ja pidimme usean kuukauden tauon. Nyt jälkeen tilasimme ja jo toisesta tilauksesta puuttui jälleen ostos. Usein kuski käy tuomassa niin salaisesti tuotteet, ettei hänestä ehdi nähdä vilaustakaan, vaikka ikkunasta seuraan tilannetta. Pimeää touhua! Näin toimii Foodora Oulussa ja lähtee jälkeen boikottiin. Asiakaspalvelu on erittäin heikkoa!
Kotipizzan omaa kotiinkuljetusta on tullut käytettyä täällä Oulussa sen jälkeen, kun lopetin todella heikon Foodoran ja aika usein toimivan Woltin käytön. Hallituskadun Kotipizzan kotiinkuljetuksissa on ollut ongelmia kaksi kertaa. Kuulemma, koska ei ole ollut kuskia. SIIS MITÄ??? Näin kertoi toisella kerralla naljailevaan sävyyn erittäin epäystävällinen henkilö Kotipizzan puhelinnumerosta. No, loppui senkin kotiinkuljetuksen käyttö ja jälkikasvu käy pyörällä hakemassa toisesta Kotipizzasta maistuvat ruuat muutamassa minuutissa. Siellä on asiakaspalvelu kohdillaan :)
Olen käyttänyt tänä vuonna Foodooraa useita kertoja (tilaus tietokoneen kautta). Tilaukset ovat toimineet kohtuuhyvin, tarjontaa (erilaisia ravintoloita) on paljon ja niitä tulee koko ajan lisää. Välillä jokunen tilaus on tullut myöhässä, mutta silloinkin yleensä tulee tekstiviesti, ja toisinaan ravintola on jopa laittanut hyvityksenä esim. ylimääräisen limsan. Ainoastaan tänään kotiinkuljetus kesti yli 50 minuuttia, eikä mitään hyvitystä eli se oli viimeinen tilaukseni Rax:iin.
Alussa oli vaikea saada osoite oikein (Google Maps esitti väärää osoitetietoa), mutta lopulta sain sen oikein ja lisäsin vielä kohtaan lisätietoja tarkennuksen ja summerinumeron. Lähetit ovat aina löytäneet perille, ainoastaan kerran kuulin, että oli mennyt väärään kerrokseen, jolloin huutelin oikean kerrosnumeron.
Viimeksi huomasin Hesburgerissa käydessä, että Foodoran ja Woltin lähettien tilaukset tulee nopeammin, eli asiakas paikan päällä sai odottaa pidempään.
Surkeita molemmat. Foodoralla aina jotain pielessä, nyt lopetin myös Woltin käytön kun ruoat jaettiin jollekin muulle ja saan taistella saadakseni rahat takaisin
Ruoan kotiinkuljetus on tässä maassa jostain syystä harvinaisen tökkivää. :/ Olen asunut sekä Helsingissä että pk-seudulla muutenkin, eikä oikein missään toimi miten pitäisi. Ruoka tulisi siis saada kotiin suht nopeasti, ilman että joutuu neuvomaan kuskia tai ottamaan yhteyttä aspaan ja lisäksi ruoan tulisi olla jossei kuumaa niin ainakin vielä lämmintä. Kuski saisi olla vähintään asiallinen ja peruskohtelias. Liikaa vaadittu!
Tässä juuri söin lounaaksi aterian, joka tuli tunti tilaamisesta. Ravintola sijaitsee alle 3km päässä minusta, oli lounasajan loppuaika ja olen lisäksi vakitilaaja. Ruoka ei ollut lämmintä enää sen saapuessa. Olen pettynyt, ja vaikka olen suosinut samaa yksityistä paikkaa kaikki nämä vuodet, nyt alkaa riittää. Ilmeisesti bisnes pyörii hyvin ilman vakkareitakin, jos on varaa kohdella heitä näin. Tilaus tuli heidän oman kuskinsa kyydissä, ei Woltin tai Foodoran.
Olen tilannut myös kahdesta edellämainitusta paikasta, molemmista kerran, enkä tilaa toiste. Toisella kerralla oli aggressiivinen kuski, joka riehui sitä kun ei meinannut löytää osoitetta (ihan tavallinen osoite lähiössä, talossa vain yksi rappu vieläpä), toisella kerralla taas sovellus pakotti minulle osoitetta, joka ei ole kotiosoitteeni (sitä ei löytynyt järjestelmästä). Jouduin chattaamaan enkunkielisen aspan kanssa sitten jne., enkä kokenut tätä mitenkään mukavaksi kokemukseksi.
Älkää tukeko näitä yrityksiä, heidän ulkomaalaiset autokuskit rikkovat jatkuvasti liikennelakia, esimerkiksi parkkeeraavat suojatielle jolloin liikuntarajoitteisten kulkeminen suojatiellä katkeaa siihen pisteeseen.
Olen todistanut niin useat kerrat näiden kuskien täydellistä välinpitämättömyyttä ja röyhkeyttä että en pysy enää edes laskuissani mukana. Heillä ei paljoa omatunnossa paina että kallista autopaikkaa maksavat talomme asukkaat eivät pääse omalle paikalleensa kiireessä kun foodora kuskin on 5 minuuttia etsimässä asuntoa, samalla pitäen auton tyhjäkäynnillä ikkunoiden edessä.
Nyt saa 16€ alennusta ensimmäisestä tilauksesta joka maksaa yli 20€, ja monessa paikassa ilmainen kuljetus.
Tästä
Saat 16,00 € alennuksen seuraavaasta ateriastasi! foodoralla voit tilata parhaista ravintoloista ympärilläsi! https://www.foodora.fi/referral?code=a816a005d0e83a1ac04d3619d26d7881&g…
Jos haluat auttaa mua saamaan vähän ruokaan rahaa, ja samalla saat itsellesi saman verran. Ja et ole vielä kokeillut foodoraa..
Niin tässä linkkiä. Yksikin apu olisi kiva.
Kiitos
Saat 16,00 € alennuksen seuraavaasta ateriastasi! foodoralla voit tilata parhaista ravintoloista ympärilläsi! https://www.foodora.fi/referral?code=22d12b3c4c1d9b3855c83fd43b2dfe25&g…
Foodoran kuskit taitavat olla jotenki vajaita. Olen miljoona kertaa antanut palautetta ja kirjoittanut infoboksiin, että ruat saa jättää rappuun ja poistua. Teksti on kirjoitettu suomeksi ja engöanniksi, mutta aina siellä oven takana sinnikkäästi roikkuu joku tai sitten soittelee ja kertoo, että täällä odotan tilauksen kanssa. Woltilla on kintaktiton tilaus, en ymmärrä miksei foodora saa tällaista aikaiseksi.Tilaan monesti ruoan ja lähden koiran kanssa lenkille eli en välttämättä ole samalla hetkellä kotona.
Näitä kun lukee niin on iloinen että osaa laittaa ruokaa 😊
Vierailija kirjoitti:
Näitä kun lukee niin on iloinen että osaa laittaa ruokaa 😊
Noniin, sieltä tuli taas oman elämänsä sankari. Et siis ikinä ole tilannut kotiin vaikka pizzaa? Et varmaan osta puolivalmisteitakaan ikinä?
Arjesta voi ja saa tehdä välillä helpompaa, ilman että siihen liittyy osaamattomuus millään tavalla.
Woltin asiakaspalvelu ollut aina hyvää ja reklamaatiot hoidettu nopeasti ja moitteettomasti. Väärät/puuttuvat/kylmät annokset korvataan nopeasti joko palauttamalla rahat tai tuomalla korvaavat annolset. Lisäksi ainakin kuljetusmaksun verran kredittejä mieltä parantamaan.
Foodoran asiakaspalvelu taas on ihan kuraa. Jos oli väärä/puuttuva/kylmä annos niin voi, voi. Usein ei tule mitään hyvitystä millään tavalla ja jos tulee niin ottavat yhteyttä jonain päivänä kun siitä vastaava osasto ehtii.
Woltissa tykkään siitä, että heillä on näitä hyväntekeväisyyskohteita joihin voi lahoittaa suoraan ostamalla Woltista 'annoksen' hyväntekeväisyyskohteen 'kaupasta'.
Stressiä pukkaa. Onko kilpailu koventunut. Olen tehnyt viimeaikoina havaintoja siitä että ruokakuskeilla alkaa keittää yli.
Haen kyllä itse ruokani jos ei raflalla ole omaa kuljetusta.
Foodorasta on helppo kusettaa ruokaa, paska firma
Foodora 12€ uusille: https://urly.fi/2LDv
Wolt 12€ +ilmaiset toimitukset 30.9 asti uusille! koodi: TA7Y7XX
Vai oikein yrittää hyötyä taloudellisesti 😂😂😂 Psykoosit tulilla boomer, näistä saa sekä se uusi asiakas että suosittelija pienen alennuskoodin tilaukseen, ei sen ihmeempää TALOUDELLISTA hyötyä. 🤗