Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wolt vs Foodora

Vierailija
08.02.2017 |

Itse tilaan n. kerran viikossa woltilta ruokaa, Foodorassa oli ylimielinen asiakaspalvelija niin lopetin sieltä tilailun.

Kommentit (166)

Vierailija
41/166 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan viimeaikoina kokeiltu kumpaakin silloin tällöin, mutta ruoka on melkein aina ollut pettymys.

Onkohan syynä se, että 20 -35 minuuttia on vaan liian pitkä aika ruuan odottaa?

Vierailija
42/166 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös huomattavasti parempi kokemus Woltin asiakaspalvelusta kuin Foodorasta. Ja valikoima parempi joten tilaan sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/166 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt on toiminut erittäin hyvin. Omaan kaupunkiimme tuli juuri Foodora ja ensivaikutelma oli surkea! Ruoka tuli anteeksiantamattoman myöhässä, kylmänä ja tilaukseen nähden puutteellisena. Asiakaspalvelussa oli ruuhkaa. Meidän perhe on jatkossakin Woltin asiakas.

Vierailija
44/166 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan viimeaikoina kokeiltu kumpaakin silloin tällöin, mutta ruoka on melkein aina ollut pettymys.

Onkohan syynä se, että 20 -35 minuuttia on vaan liian pitkä aika ruuan odottaa?

Riippuu ruoasta - mulle on yleensä tullut Woltilla annokset lämpiminä (jopa kuumina) ja freeseinä, oon tilannyt jopa jäätelöä ja kahvia ja ne on tulleet ok-kunnossa perille (ok jäde aavistuksen pehmenneenä mutta ei missään nimessä sulaneena). Syy voi titty olla ihan vaan raflassa ja ruoan laadussa, tän vuoksi katson itse aina mitä arvosteluita ravintola on saanut ennen kuin tilaan.

Vierailija
45/166 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riistofirmoja molemmat. En käytä kumpaakaan.

Vierailija
46/166 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woltin kuljettajat eivät löydä perille 100% kerroista. Sitten soittavat v*ittuuntuneena huonos englantia puhuen että eivät löydä. Hyvä kun solkotuksesta ymmärtää mitään ja tosiaan ovat vihaisia kun soittavat. No minkäs minä sille voin jos kartan luku on taito jota eivät osaa 🤦‍♀️ Ihmeellisesti Postin kotiinkuljetus, DHL, UPS, Kotipizza jne jne löytävät meille perille hyvin. Paras oli kun kerran koittivat viedä meidän ruokaa naapuritaloyhtiöön (me siis X-katu 4 A 2 ja lähetti vei ruoan X-katu 6 A 2:een). Tyrkyttivät tyrkyttämällä ruokaa väärästä ovesta sisään vaikka vastaanottajan sukunimi oli ovessa tietenkin väärä ja vastaanottaja sanoi ettei ollut tilannut mitään. Minulle sitten lopulta soitti se naapuritalon henkilö (kun sai wolt kuskilta tietoon tilaajan puhelinnumeron) että hei täällä on joku joka koittaa tuoda sulle ruokia, missähän asut 😳🤦‍♀️ Onneksi oli tällainen vastaanottaja siinä päässä, olisi voinut muuten ruoat jäädä sinne heille.

Kuljettajien asiakaspalvelutaidot ja -halukkuus ovat niin perke*leellisen huonot että en enää woltista mitään tilaa. Vaikka puoli-ilmaseksi siellä syönkin. Aspa joo toimii hyvin, kredittejä saa tuosta vaan ja nytkin on 30e sisällä odottamassa ”jos tää edes vähän korvaisi tuota pieleen mennyttä kuljetustasi”. Millä wolt sitten tekee rahansa, en tiedä, kun maksavat korvauksia jatkuvalla syötöllä pieleen menneistä jutuista. Ehkäpä perivät nämä korvaukset kuljettajien palkasta, en yhtään ihmettelisi.

Vierailija
47/166 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt ja Foodora sortavat työntekijöitään. Heillä on minuuttiaikatauluja ja älyttömiä pisteytysjärjestelmiä, joiden parhaiksi luokittelemat lähetit saavat tilauksia, huonoiksi luokittelemat eivät välttämättä mitään. Työtapaturman sattuessa ei apua eikä ymmärrystä löydy.

En ikinä tilaa kummaltakaan näistä.

Vierailija
48/166 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sitten tilasin Foodoralta ekaa kertaa Tampereella. Kaikki meni niinkuin pitikin, tuotteet tulivat ovelle tasan sillä sekunnilla kuin tilauksessa luki, ja kaikki tuotteet olivat oikeita. Kuskin etenemistä oli selkeää seurata kartalla. Ulkomaalaistaustainen kuski puhui selvää suomea ja oli ystävällinen. Ei mitään pahaa sanottavaa Foodorasta tämän kokemuksen perusteella.

Vierailija
49/166 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodora on rehelisesti ollut parempi, woltilla tullut mokia. Tilattu 6kertaa, 2xwolt ja 4xfoodora eli ehkä huono tuuri

Tässä 7€ jos kokeilet ensimmäistä kertaa

https://foodorafi.app.link/YuFbTWY7h6

tai koodi YuFbTWY7h6

Vierailija
50/166 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt ravintolan näkökulmasta. Foodoran kanssa on aina jotain säätöä.

Vierailija
51/166 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wolt ravintolan näkökulmasta. Foodoran kanssa on aina jotain säätöä.

Voitko perustella tätä. Miellään kuulisi myös ravintolan näkökulman asiaan. Woltia olen suosinut, koska suomalainen. Kuitenkin mikäli sortaa lähettejä ja ravintoloita, niin pitää miettiä viitsiikö jatkossa enää tilata kyseisestä puljusta mitään. 

Vierailija
52/166 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Foodoralta saa nyt 14 euron alennuksen vähintään 20 euron tilauksesta koodilla ILOVEFOOD

Kiitos tyhjästä. :(

Vierailija
53/166 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://foodorafi.app.link/xNJFW0H4Q6

Tällä koodilla 9 euroa pois ensimmäisestä tilauksesta ! :)

xNJFW0H4Q6

Vierailija
54/166 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodora ei toimi kirjoitti:

Minulla ei ole mitään hyvää sanottavaa Foodorasta. Ruuat ovat tulleet joka kerta perille kylminä, mutta kertaakaan tätä ei ole hyvitetty mitenkään, kun olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun. Eli Foodoralle on siis täysin normaalia toimittaa kylmää ruokaa kun sitä ei koeta tarpeelliseksi hyvittääkään. Saisivat laittaa tämän lupauksen esiin sivustolleenkin, ettei olettaisi turhaan tuoreita ruokia.

Wolt toimii luotettavammin ja nopeammin, sekä tarjoaa enemmän ravintoloita ainakin Hkin kantakaupungin alueella.

Minulle ei koskaan tullutkaan minkäänlaista ruokaa. Rahat kyllä oli veloitettu. Asiakaspalvelu sanoo hei ja pahoittelut.

Vierailija
55/166 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodoran osoitteissa on ollut jotain ihmeellistä häikkää, asun Espoossa ja meilivahvistuksessa oli kaupunki muuttunut Kauniaiseksi. .Joku ohjelmavirhe kuulemma, jota ”korjataan”, mutta useamman kerran sama virhe oli. Appien ja vahvistusten tietojen pitäisi olla pilkulleen oikein, ettei aiheuta tilaajassa hämmennystä. Chat kysymyksiin Foodoralta sain myös ympäripyöreitä vastauksia. Pitääpä kokeilla Woltia kun seuraavan kerran tiaan.

Vierailija
56/166 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt all the way!

Foodora ainoa hyvä puoli on välillä ilmainen kuljetus (samalla pistää kyllä mietityttämään, miten huonosti kuskeille maksetaan siellä).

Woltin asiakaspalvelu on ystävällinen, appi toimiva.

Foodoralla sekä sovellus että asiakaspalvelu on lapsentasolla.

Vierailija
57/166 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tietokoneella pizzaonlinelta usein ruokaa. Nyt koitin foodoraa konella ja se oli todella surkea, eikä mitään voinut edes tilata viime kuussa. En ole yrittänyt uudestaan enää. Todella huono kokemus. Harmi kun pizzaonlinea ei enää ole.

Vierailija
58/166 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä koodilla saa foodorasta 7e alennusta :) https://foodorafi.app.link/tx641sZLs7

Vierailija
59/166 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Woltia ehkä kerran kuussa, koska kuljetus maksaa 8,90 euroa. Yhden ihmisen ei kannata tilata mitään kympin ruokaa tuolla kuljetushinnalla.

Vierailija
60/166 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tue mitään yritystä, jossa enemmistö työntekijöistä -tässä tapauksessa käytännössä kaikki - ovat ma.a.mauja. Eihän ne edes ymmärrä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä