Lue keskustelun säännöt.
Pieni lämpöily, oire allergiasta?
17.03.2006 |
Onko kenenkään lapsella allergia oireillut lämpöilyllä? Kuulin että home voi aiheuttaa pientä lämpöilyä, tuleeko mieleen mitään muuta, mistä pitkittynyt lämpöily voi johtua?
Kommentit (2)
läkärissä on käyty, mutta mitään syytä ei löytyny.
Lääkäri selitti että joillakin normaali lämpö on yli 37.
Voi ollakkin mutta meillä ennen kyllä ollu normaalisti alle 37 joten mietityttää että jotain muuta voi olla.
Otettiin koira 5 kk sitten, voisko olla siitä.
Muita oireita, silmien kutinaa tms ei oo
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kuukausitolkulla pientä lämpöä siitepölyallergiasta johtuen.