Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluavatko miehet oikeasti seksiä kaikkien kauniiden naisten kanssa?

Vierailija
07.02.2017 |

Miehen iästä riippumatta, vielä keski-ikäisinäkin? Ehkä joku parikymppinen teinipoika, mutta ihan aikuisetkin miehet?

En tarkoita tekoihin ryhtymistä vaan ylipäänsä halua, että ajattelee niin mielessään ja jos tosiaankin tarjoutuisi tilaisuus, niin olisi halukas?

Vai onko se pelkkä myytti?
Jotenkin vaikea uskoa, mutta ajattelinpa kysyä. Ehkä tämä on se isoin ero sukupuolten välillä sitten, jos tuo on totta.

Kommentit (148)

Vierailija
121/148 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies vapaa ja normihaluilla varustettu mies ei kieltäydy, jos viehättävä nainen tarjoutuu seksiä harrastamaan. Ei kukaan. Eli kyllä tavallaan, mies haluaa jokaista kaunista naista.

Vierailija
122/148 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan halua kaikkien kanssa. Kyllä naisessa pitää olla "sitä jotain".

Enkä ole edes vanha.

M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/148 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myytti? Suokupuoliero? Ehei kuule, minä olen 50-vuotias nainen ja haluan kyllä että kaikki hyvännäköiset miehet panee mua. En oikeasti pane niitten kanssa, mutta käytän kaikki vapaahetken sen fantasointiin, miten laumoittain miehiä nussisi mua...

Vaikka sulla kasvaakin viikset, niin eihän se tarkoita sitä, etteikö sukupuolten välillä ole eroa viiksien kasvussa. Vai mitä, Viiksi-Liisa?

Vierailija
124/148 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena tätä oli aika hämmentävä aluksi lukea.

Mutta kyllähän minä katson itsekin palomieskalentereita miettien, miltä tuo rinta tuntuisi käden alla, ja niin edelleen erittäin pitkälle. Samoin jos töissä näen ilmeisen hyväkuntoisen nuoren miehen, yritän kuvitella hänet ilman paitaa, ja mahdollisesti myös onko hän hyvä sängyssä. Erittäin komeita poikia on vaikea olla katsomatta, vaikka olisivat lapseni kavereita tai kavereiden lapsia.

Tietenkään en panisi, todellisuuden tasolla, mutta mielikuvituksen tasolla teko on jo aika pitkällä ennen kuin saan ajatuksen päästä kiinni ja päätän että kohde on sopimaton.

N50

Vierailija
125/148 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tahtoo elää, säkenöivästä voimasta kirjoitti:

Ajattelu on varmasti sidoksissa meneillään olevaan hetkeen kokonaisvaltaisesti, pitäen sisällään sekä menneen, että tulevan. Jos, en ole harrastanut kiusoittelua kummempaa kuukausiin muutakuin ystävieni kanssa, on suurempi todennäköisyys siihen,  että kuumia aaltoja alapäästä voi lähteä vyörymään pelkästään visuaalisesti kauniistä näystä. Minun kohdalla sukupuolellakaan ei ole väliä. On eri asia tuntea omassa itsessään  halun syttyminen (kaunis nainen/mies, auringon lasku/ kurkku, jonka kaivat jääkaapin vihanneslaatikosta), kuin että minulla olisi intentio tehdä mitään halun herättäneelle kohteelle tai luoda yhdessä kohteen kanssa tilaamme seksinnäyttämö. Voin hymyillä ja jutella vaikka sitten päivän säästä. Kurkku päätyi leivän päälle, aurinko laski ja mies ja nainen kävelivät ohi koteihinsa. Halu ei ole sidoksissa kohteeseen, vaan minussa heränneeseen voimaan. Toisinaan voiman herättää toisen ihmisen älykkyys, toisinaan kauniin pyöreät pakarat, toisinaan miehen syvä intensiivinen katse, joka voi jopa riisua minua tietämättäni. Häpeän kasvot kääntyvät usein maahan, kuin halun herättänyt kohde osoittaakin energiallaan samansuuntaisia impulsseja itsestään. Niin että, hups. halu syttyi sielläkin. Olenko varma, apua, mitä jos se huomasi, ÄÄÄÄÄÄ. EIKÄ, me ihmiset kiihottumme!!  Sitten on soppa sekoitettu ja  halu saanut  todellisuussa todentuntuista kosketusta. Voit kysyä teille vai meille? tai mumista, että mitähän se lupaa ensi viikolle. It's up yours.

Olen kiihottunut lapsen kiivetessä syliini ja halatessaan minua vilpittömästi. Se ei tee minusta pedofiilia, enkä aijo hävetä näin kirjoittaessani. Kiihutuin lapsen lempeästä kosketuksesta kaulallani. Ei ole pitkään aikaan kukaan hellästi kaulaani hivellyt, ja hitto nyt tämmönen reaktio ku naapurin Kalle kipuaa syliin. Häpeilemättä myönnän kiihottumiseni, mitä ouduimmissakin tilanteissa, mutta enenemmän kiihoittumiseni kertoo elämää kantavasta voimasta, jolle ei ole todellisuudesta löytänyt sopivaa kanavaa, inhimmillistä, eikö? Syttyä helposti, jos ei oo saanu aikoihin?

Kysyn lempeästi, mitä oot touhunnu tarhassa? Ja mietin, että kohta tuun hulluksi, jos en saa tyydytystä tarpeilleni. OVERLOADED, EMPTY CONSTANTLY. Seksuaalisuus on aikamoinen voima ja ilmennämme sitä jokainen omista lähtökohdista. Jos teet väärin jotakin kohtaa seksuaalisuuden saralla, ole hyvä ja hakeudu hoitoon.  Keholliset halu reaktiot tai "likaiset" ajatukset ovat osa elämää.  Toisilla niitä on enemmän ja toisilla vähämmän, se on sit sitä yksilöllisyyttä.

Oot ihana. Suukko ja hipaisu täältä.

Vierailija
126/148 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka yksinkertaisina te onkaan taas lupa pitää meitä miehiä. - En usko olevani ainoa mies, joka ei ole aina valmis seksiin, eikä se tarkoita että mahdollisessa seksikumppanissa olisi sen paremmin mitään ulkoista tai sisäistä vikaa. Yhtä hyvin voisi kysyä, että haluavatko kaikki naiset oikeasti syödä kaikkia herkkuja? 

Vierailija
127/148 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka yksinkertaisina te onkaan taas lupa pitää meitä miehiä. - En usko olevani ainoa mies, joka ei ole aina valmis seksiin, eikä se tarkoita että mahdollisessa seksikumppanissa olisi sen paremmin mitään ulkoista tai sisäistä vikaa. Yhtä hyvin voisi kysyä, että haluavatko kaikki naiset oikeasti syödä kaikkia herkkuja? 

Tähän voi kyllä epäröimättä sanoa että haluaa. Toiset ehkä pystyy silti kieltäytyyn.

Vierailija
128/148 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluavat tietenkin. 

Oikeasti? Tuntuu vaikealta uskoa.

Eli jos olen kaunis nainen, niin voin lähteä siitä oletuksesta, että kaikki näkemäni miehet haluaisivat panna vähintään mielessään? Tämä kuulostaa vähän liian uskomattomalta. Ja creepyltä myös

Tästä tuli mieleeni jonkun naisesta mieheksi siirtyneen trans-henkilön kokemus siitä kuinka hän järkyttyi mielihaluistaan mitä tuli kun aloitti testosteronin oton. Juuri noita villejä mielikuvia ohi kulkevista.

No kyllä mulle naisena ainakin ikä on tehnyt juuri tuota, ei tarvita mitään testosteronia. Ikää nyt 39 ja kyllä noin viikon ajan ovulaation tietämillä panen ajatuksissani lähes jokaisen vastaantulevan miehen kanssa, varsinkin jos yhtään kontaktia otetaan. Mikrotuen nörtti, bussikuski tai opiskelijanuorukainen siinä bussissa vieressä, kaupan (miespuolinen) kassa, naapurin äijät... Jokaiselle olen antautunut ihan huolella. 

Se on nimenomaan testosteroni, joka suhun vaikuttaa.

Vaihdevuosia lähestyessä estrogeeni vähenee ja testosteronin vaikutus tuntuu enemmän naisillakin. Munasarjat erittävät sitä. Siksi vanhemmat naiset haluavat enemmän seksiä kuin nuoret.

Mulla oli sama ilmiö, kunnes piti aloittaa hormonikorvauahoito ja se taas vaikuttaa kuten ehkäisypillerit. Vie isommat seksihalut, mutta pitää nuorekkaana +-0. Eli tästä syystä 35-50 v oli sitä kiihkeintä aikaa...

T. N52

Entä kun minulla on ollut melkein pitelemätön libido jo 17-vuotiaasta, erityisesti ovulaation aikana olisin voinut kampittaa ensimmäisen vastaantulijan lähimpään puskaan.

Vierailija
129/148 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua. Huusi mieheni tuolta toisesta huoneesta kun kysäsin :D ollaan yli 3- kymppisiä.

Vierailija
130/148 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Oon vähän tuhti ja en nyt mikään kukkanen, mutta että jos kaikki miehet (miinus sukulaiseni, toivottavasti) ajattelevat seksiä kanssani, JES JES JESSS! Itsetunto kohosi.

Vierailija
131/148 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Oon vähän tuhti ja en nyt mikään kukkanen, mutta että jos kaikki miehet (miinus sukulaiseni, toivottavasti) ajattelevat seksiä kanssani, JES JES JESSS! Itsetunto kohosi.

Ikävä pilata ilosi, mutta suurin osa näistä tämän ketjun "vastauksista" on 99 % todennäköisyydellä provoja. Eivät AIVAN KAIKKI miehet ole tuollaisia elukoita. Mutta kyllähän jokainen ainakin jonkun toisen silmää miellyttää, ei huolta.

Vierailija
132/148 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies vapaa ja normihaluilla varustettu mies ei kieltäydy, jos viehättävä nainen tarjoutuu seksiä harrastamaan. Ei kukaan. Eli kyllä tavallaan, mies haluaa jokaista kaunista naista.

Jokainen nainen haluaa jokaista seksikästä miestä. Sinun ja muiden ero on siinä tahtooko - halusta huolimatta - harrastaa seksiä sen viehättävän oloisen ihmisen kanssa. Lisäksi sinä myös annat tässä nyt ymmärtää että sinulla ei ole impulssikontrollia lainkaan. Selität asiaa itsellesi hyväksi niin ettei muillakaan miehillä olisi. 

Vierailija
133/148 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eteen tuleva nainen on normaalivartaloinen, kasvoiltaan OK ja 20-50 ikäinen niin lähes kaikkien kanssa tulee kuviteltua seksipuuhia esim. töissä, kaupn kassajonossa, lasten harrastuksissa tms. Tänäänkin projektikokouksessa oli kyllä ajatukset välillä ihan muualla kuin työasioissa.

Ja oman vaimon kanssa seksiä on kuitenkin 2-6 kertaa viikossa. Enkä ole enää ihan poikanen vaan 43-vuotias.

Vierailija
134/148 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan halua, ihan kun jotain teinien palstaa olisi lukenut :D T. Mies 30v

Vierailija
135/148 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kaikki kelpaa jos saa. Vanhemmilla miehillä elämä ei enää pyöri sen ympärillä joten ei pidä yleistää.

Vierailija
136/148 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni vastaaja tuntuu ajattelevan, että jos miettii mielessään, millaista seksi olisi vastaantulevan naisen kanssa, olisi myös valmis toteuttamaan tuon ajatuksen. Eihän se niin mene. Moni nainenkin fantasioi jopa raiskauksesta, eikä silti halua todellisuudessa tulla raiskatuksi.

Vierailija
137/148 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne todella naisten suosiossa olevat miehet suostu ketä vaan panemaan. Mutta he nyt ovat niin pieni prosentti, että voidaan jo tilastollisesti yleistää että "kaikki miehet".

Vierailija
138/148 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa puhuttiin kylläkin kauniista naisista, ei kaikista naisista.

Vierailija
139/148 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos eteen tuleva nainen on normaalivartaloinen, kasvoiltaan OK ja 20-50 ikäinen niin lähes kaikkien kanssa tulee kuviteltua seksipuuhia esim. töissä, kaupn kassajonossa, lasten harrastuksissa tms. Tänäänkin projektikokouksessa oli kyllä ajatukset välillä ihan muualla kuin työasioissa.

Ja oman vaimon kanssa seksiä on kuitenkin 2-6 kertaa viikossa. Enkä ole enää ihan poikanen vaan 43-vuotias.

Ja muorit kuvittelevat panesekelevansa sinua, samoin ne karhumaiset miehistä tykkäävät miehet. Niitä saattaa olla sun palavereissakin. Mut niinhän se on että eläimiä me ollaan. Ihmisiksi käyttäytyminen taas on se mikä pitää yllä jonkinlaista järjestystä ja yhteiskuntarauhaa. 

Vierailija
140/148 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasia ja teot kirjoitti:

Moni vastaaja tuntuu ajattelevan, että jos miettii mielessään, millaista seksi olisi vastaantulevan naisen kanssa, olisi myös valmis toteuttamaan tuon ajatuksen. Eihän se niin mene. Moni nainenkin fantasioi jopa raiskauksesta, eikä silti halua todellisuudessa tulla raiskatuksi.

Juuri näin. Ja jostain syystä keskustelussa on se perusajatus että naiset eivät kuvittelisi mitään seksuaalista silmää miellyttävän / muuten vaan seksikkään / tms. miehen kanssa. Tottakai kuvittelee. Joskus seksuaalisia ajatuksia tunke päähän sellaisistakin miehistä jotka todellisuudessa kokee jollain tavalla vastenmieliseksi eikä todellisuudessa missään nimessä lähtisi mihinkään seksuaaliseen kanssakäymiseen.

Kyllä me kaikki varmaan tehdään vähintään alitajuinen seksuaalinen tsekkaus mielessämme melkein kaikista vastaantulevista ihmisistä. Se miten paljon tän antaa vaikuttaa ajatuksiin saati tekoihin, on sitten toinen juttu. Monet miehet täällä tuntuvat antavan itselleen vapauden kehitellä fantasioita aina, kaikkialla ja kenestä tahansa naisesta. Naiset taas kai pyrkivät kontrolloimaan näitä ajatuksia ja omaa käyttätymistäänkin (?) enemmän. Onko naisille siis sälytetty joku ankea moraalisen selkärangan rooli? Blääh, tylsää.