Listataan asioita, joita olette tehneet vauva-palstalla! Peukuta ylös jos olet tehnyt samaa
Kommentit (177)
Peukutellut vain rauhassa ilman kommenttien kirjoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Katunut omaa kommenttiasi ja ilmiantanut sen, jotta se poistetaan.
Minulle kävi kerran niin että laitoin jonkun asian yhteydessä linkin omalle tietokoneelle. Ainakin minulle se näkyi niin että linkin kautta oli vapaa pääsy koneelleni ja pyysin viestin poistamista.
Sitä en tiedä että näkikö muut tuota linkkiä samoin. Olisi pitänyt testata toisella koneella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli 99,99 lähellä saada yksi kivan näköinen ja luonteeltakin normaali av-mamma sänkyyn, vaihdettiin kuviakin ja kaikki oli sovittu. Etäisyyttä oli suht paljon ja suostuin tulemaan naisen luo kaupunkiin, hotellikin oli ihan näppäimen päässä varattuna. Sitten nainen ei kuitenkaan uskaltautunut. Tästä on useampi vuosi jo. En ollut epätoivoinen vonkaaja ja olisi ollut kiva kokemus sinäänsä. Kumpikin oli silloin sinkkuja. Nyt olen parisuhteessa. Terkkuja vaan jos täällä oleilet ;)
Ja joku "kivan näköinen ja luonteeltaankin normaali" kertoi olevansa av-mamma? Mistä bongasit?
Täältä, n.5v sitten olin löysemmät modet, taisi olla joku rietas ketju mihin laitoin spostini kun nainen sitä kysyi. Saisikohan vielä esim. Miehet vehkeet esiin olla siinä laajuudessa mitä se silloin oli?
Hahaa, vanhoina hyvinä aikoina ;D Nyt onkin kova kontrolli, jostain lempparibiiseistäkin jo bannataan...mutta onneksi olet nyt parisuhteessa :) Hyvää jatkoa teille!! Ja kivaa, että pyörit palstalla...
Nauranut muiden mukana puhuttaessa av-mammoista, vaikka itsekin olet av-mamma
Postannut kuvan sukuelimestäni palstamammojen arvosteltavaksi. :D
Meinannut aloittaa harvinaisesta aiheesta keskustelun mutta päätät olla tekemättä sen ettei sinua tunnistettaisi.
Sortunut päihtyneenä niin pahaan ylilyöntiin, että olin varma virkavallan puuttumisesta peliin ja poliiseille ainakin väitettiin otetun jo yhteyttä.
Ollut jumiutuneena palstailemaan moneksi tunniksi putkeen.
Vääristellyt faktoja kommentissasi ettei kukaan vaan tunnistaisi sua, esim mulla on tytär mutta joskus kirjoitan pojastani ettei vaan tutut tajuaisi mun roikkuvan täällä :D
Miettinyt kuinka urpoa porukkaa täällä käy.
Naureskellut muille että ketkä ees käy jossain vauva palstalla >> sad, mutta itse käyn hyvin aktiivisesti kirjoittelemassa kaikkee :D:D:D
Onnistunut tekemään tosi pitkän (ja riitaisen) provoketjun
Haukkunut Jenni Vartiaista törkeillä nimityksillä.
Peitellyt tietsikkaa/tablettia/puhelinta niin ettei kukaan näe vauva-logoa.
Ilmiantanut viestejä vaikkei niissä olisi mitään loukkaavaa, et vaan tykännyt niistä.
Antanut ihan päättömän reseptin tai neuvon
Antanut tälle lainatulle viestille alapeukun, vaikka oletkin tehnyt juuri tuota.