Listataan asioita, joita olette tehneet vauva-palstalla! Peukuta ylös jos olet tehnyt samaa
Kommentit (177)
Palstaillut niin paljon että se on alkanut häiritä jo itseäsikin.
Piilottanut mainostenestolla yläpalkin / vauvalogon (ja odottajan uutiskirjeen)
Hermostunut mainoksen avautumiseen.
Epätoivoisena etsinyt mielenkiintoista ketjua joka hävisi näkymästä ennen kuin ehdit lukea sitä.
Päättänyt että avaat enää yhden ketjun, koska palstalla roikkuminen on hölmöä ajanhukkaa ja se pitää nyt lopettaa. Myöhemmin huomaat että taisit sittenkin avata vielä muutaman lisää.
Sanonut heipat aloittamassasi keskustelussa, mutta jäänyt salaa seuraamaan mitä vielä kirjoitellaan.
Jos ei oo muuta elämää kuin tää palsta,sen neuvot ja luonteet,olisin todella huolissani suomi naisten mielenterveydestä
Vuoden olen satunnaisesti seurannut.
Merkille pantuja asioita: naisten someriippuvuus,naisten minäminä elämä,miesten morkkaus porukalla ja ollaan olevinaan ainutlaatuisia vaikka kaikki tekee,sanoo,syö samaa kuin muutkin naiset.
Hankkikaa elämä!
Kirjoittanut hyvän ja seikkaperäisen vastauksen ketjuun joka on sillä aikaa poistunut ja olet ärsyyntynyt siitä niin paljon että olet tehnyt sen avauksen uudestaan että pääset laittamaan sen vastauksesi johonkin (ja saanut ehkä parin päivän bannit sen takia)
Ihmetellyt täysin asiallisen keskustelun poistumista
Laittanut yläpeukun yhden yläpeukun saaaneeseen kirjoitukseesi ettei näyttäisi siltä, että olet vain itse peukuttanut itseäsi.
(monilla ulkolaisilla vastaavilla palstoilla oma kirjoitus yläpeukuttuu automaattisesti eli lähtötaso on aina +1, oletushan toki on se, että itse tykkäät omasta kommentistasi, muutenhan sitä olisi ollut turha lähetellä mihinkään)
Alkanut suhtautua miehiin kielteisesti luettuani miten miehet täällä kirjoittelevat ja mitä mammat kertovat miehistään.
Kirjoittanut pitkän kommentin ja kun lähetät sitä tulee PÄÄSY KIELLETTY
Alkanut siivoamaan luettuani ketjusta sotkuisista kodeista.
Viettänyt palstaillen lähes koko viikonlopun
Jättänyt leikkimättä lapsesi kanssa, koska haluat olla palstalla.
Palstaillut jossain julkisella paikalla.
Peukuttanut samaan kommenttiin sekä ylös että alas.