Listataan asioita, joita olette tehneet vauva-palstalla! Peukuta ylös jos olet tehnyt samaa
Kommentit (177)
Antanut kasvatusneuvoja mammoille, vaikkei sinulla ole edes omia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli 99,99 lähellä saada yksi kivan näköinen ja luonteeltakin normaali av-mamma sänkyyn, vaihdettiin kuviakin ja kaikki oli sovittu. Etäisyyttä oli suht paljon ja suostuin tulemaan naisen luo kaupunkiin, hotellikin oli ihan näppäimen päässä varattuna. Sitten nainen ei kuitenkaan uskaltautunut. Tästä on useampi vuosi jo. En ollut epätoivoinen vonkaaja ja olisi ollut kiva kokemus sinäänsä. Kumpikin oli silloin sinkkuja. Nyt olen parisuhteessa. Terkkuja vaan jos täällä oleilet ;)
Ja joku "kivan näköinen ja luonteeltaankin normaali" kertoi olevansa av-mamma? Mistä bongasit?
vauvapalstaillut avoimesti kirjaston tietokoneella
Vannonut, ettet enää koskaan tule takaisin palstalle, mutta palannut kuitenkin aina
Peukutellut omaa kommenttiasi monena eri päivänä, jotta peukkuja kertyisi enemmän kuin muille. :D
Ollut tahallasi ilkeä, halunnut loukata.
Olet ollut täällä jo yli 10 vuotta.
Keksinyt mielestäsi loistavan ketjun, mutta kukaan ei innostunutkaan ketjustasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli 99,99 lähellä saada yksi kivan näköinen ja luonteeltakin normaali av-mamma sänkyyn, vaihdettiin kuviakin ja kaikki oli sovittu. Etäisyyttä oli suht paljon ja suostuin tulemaan naisen luo kaupunkiin, hotellikin oli ihan näppäimen päässä varattuna. Sitten nainen ei kuitenkaan uskaltautunut. Tästä on useampi vuosi jo. En ollut epätoivoinen vonkaaja ja olisi ollut kiva kokemus sinäänsä. Kumpikin oli silloin sinkkuja. Nyt olen parisuhteessa. Terkkuja vaan jos täällä oleilet ;)
Ja joku "kivan näköinen ja luonteeltaankin normaali" kertoi olevansa av-mamma? Mistä bongasit?
Täältä, n.5v sitten olin löysemmät modet, taisi olla joku rietas ketju mihin laitoin spostini kun nainen sitä kysyi. Saisikohan vielä esim. Miehet vehkeet esiin olla siinä laajuudessa mitä se silloin oli?
Av on saanut sinulle hien pintaan
Tullut kysymään neuvoa sinua askaruttavaan asiaan ja toivonut saavasi neuvoja, ei provoilua.
Lukenut hulvatonta ketjua miehellesi ja nauraneet yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Peukutellut omaa kommenttiasi monena eri päivänä, jotta peukkuja kertyisi enemmän kuin muille. :D
Mahtavaa, en olekaan siis ainoa, joka tätä tekee!
Olet alkanut katsoa palstan innoittamana telkkaria.
Tehnyt jotain tässä ketjussa mainittua asiaa, mutta antanut sille silti alapeukun, koska vaikka peukutus on anonyymiä niin et tahdo yleisesti olevan tiedossa että sitä asiaa tehdään täällä.
Peukutellut ristiriitaisesti kommentteja eli melkein päinvastaisia mielipiteitä pitäen molempia oikeina.