Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon nyt saanut parilta naiselta pakit samasta syystä

Vierailija
07.02.2017 |

Eli siitä että minulla on muka loukkaavia vitsejä ja olen muka homofobinen ja rasistinen. Kuitenkin nuo jutut on olleet ihan vitsejä ja en niitä ole tarkoittanut loukkaukseksi. Mielestäni kaikelle pitää voida nauraa. Ihmiset on nykyään tosi herkkänahkaisia, varsinkin naiset. Ei vitsistä pidä suuttua. Mistä löytäis naisen jolla on vielä huumorintajua?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin sopiva, mutta varattu :)

Vierailija
2/23 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomien ihmisten kanssa vitsaillessa pitää olla varovainen, jos ei halua antaa väärää kuvaa itsestään. Kun ei tunne toista, ei voi olla varma, onko toinen tosissaan vitsiensä kanssa vai ei. Sitä paitsi öyhöttäminen ja moukkamaisuus verhotaan usein "se oli vain läppää hei" -tekosyyn alle. Lisäksi sinun huumorintajusi ei ole ainoa huumorintaju. Varmasti nämä naisetkin pitävät itseään huumorintajuisina, vaikka eivät sinun jutuillesi lämpeäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikelle ei voi nauraa, ei ainakaan muut kuin asianomaiset itse. Jos tätä ei tajua ON ikävä ihminen. Kyse ei siis ole siitä,että naisilta puuttuu huumorintajua, sinultahan sitä puuttuu, tajua huumorista.

Vierailija
4/23 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homofobinen ja rasistinen vitsi on vitsi siinä missä muutkin vitsit, mutta se on myös homofobiaa ja rasismia siinä missä muukin homofobia ja rasismi. Sellaistahan pidetään nykyään vähän junttina ja vanhanaikaisena, eikä sille oikein mitään voi. Naisilla saattaa olla myös kavereita, jotka ovat ulkomaalaistaustaisia tai homoja, ja he epäilevät että saattaisivat joutua häpeämään sinua noiden kavereiden aikana.

Kaikelle saa nauraa, mutta kenenkään ei ole pakko nauraa jos toisen jutut ei ole itsestä hauskoja. Asutko isossa kaupungissa? Maaseudulta voisit löytää paremmin kaltaisiasi naisia. Tosin sielläkin on nykyään aika vähän naisia.

Vierailija
5/23 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homovitsejä? Ahhahahhhaa kun on hauskaa.

Ei vais.

Taidat olla vain jämähtänyt alakouluikäisen henkiselle tasolle?

Vierailija
6/23 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kiinnostunut sinusta niin ei häntä kiinnostaisi mitä selittelet. Neeext!

Vierailija
7/23 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin suhteen samasta syystä. Minusta kaikkien pitää voida elää omana itsenään ja homofobisuus on vanhanaikaista, outoa ja junttia. En vaan voinut olla ihmisen kanssa joka ajattelee niin erilailla elämästä kuin minä itse.

Vierailija
8/23 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen, että tajusit sen jo ajoissa, niin ei mennyt elämä pilalle oikeasti suvaitsemattoman kanssa.

Vierailija
9/23 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän minäkin olen täällä yrittänyt sanoa miesasiamiehille että jos olet rasisti parisuhde löytyy vain suomi ensin -mielenosoittajien joukosta. Jostain syystä palstan miesasiamiehet on lähes kaikki myös rasisteja. Yleinen kyvyttömyys vuorovaikutuksen ja ihmisyyden ymmärtämisessä.

Vierailija
10/23 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikelle ei voi nauraa, ei ainakaan muut kuin asianomaiset itse. Jos tätä ei tajua ON ikävä ihminen. Kyse ei siis ole siitä,että naisilta puuttuu huumorintajua, sinultahan sitä puuttuu, tajua huumorista.

Totta.

Sairastan vaikeaa invalidisoivaa sairautta jonka oireista vitsailen ja naureskelen varsinkin muiden sairaiden kanssa.

Jos joku ulkopuolinen tekisi samaa, nauraisi vaikka sille että jalka halvaantui aivan yllättäen kesken kävelemisen, pitäisin sitä hyvin loukkaavana.

Voin itse nauraa ongelmilleni, vaikka puolisoni kanssa, mutta jos muut nauravat niille, ei se enää olekaan hauskaa.

Vierailija
11/23 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko j? (Ei Mikään jännämies) alkaako nimesi j ?

Vierailija
12/23 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin toi että kaikelle pitää voida nauraa ei vaan... pidä paikkaansa. Vai pitääkö esim. lapsen kuolemalle voida nauraa hautajaisissa, vanhempien edessä?

Kaikki asiat voivat jossain tilanteessa, jostain näkökulmasta olla hauskoja. Se ei tarkoita, että kaikkien pitäisi kaikissa tilanteissa saada vitsailla kaikesta. Tai saahan sitä vaikka päällään seistä, mutta ei voi valittaa jos muut ei riemastu.

Vierailija
13/23 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varmasti huumorintajussa se "ongelma"? Mieti syvemmin.

Vierailija
14/23 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ihmisistä ei aina tiedä, mikä on oikeasti läppää ja mikä ei. Tapailin joskus vähän aikaa tyyppiä, jolla oli hauskaa läppää yhteyksistään venäläisiin rikollisiin. Myöhemmin joutui lusimaan samasta syystä, siis touhuistaan näiden rikollisten kanssa, onneksi en siinä vaiheessa ollut enää missään yhteyksissä.

Jutun moraali: Jos nainen voi diskata sinut seuranhaussa ikäviä mielipiteitä ilmaisevien "läppien" vuoksi ja siirtyä seuraavaan, miksei hän tekisi niin? Miksi jäädä ottamaan selvää, onko ne vaan huumoria vai ei, kun ei tarvitse? Minäkin kehottaisin etsimään seuraa sellaisista, joilla on jo valmiiksi samanlainen huumorintaju.

Vierailija
15/23 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin usein ilkeys verhotaan mukamas huumoriksi. Ja syytetään muita huumorintajuttomiksi, kun ne vaativat ilkeää tilille ilkeydestään.

Vierailija
16/23 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ihmettele, jos ylipäätään pitää heittää jotain läppää ensitapaamisilla. Eikö sulla muita puheenaiheita ole?

Ja vaikka kertoiskin ihan hyviä vitsejä, niin esim minä en halua miehekseni mitään vitsinkertojaa.

Vierailija
17/23 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin toi että kaikelle pitää voida nauraa ei vaan... pidä paikkaansa. Vai pitääkö esim. lapsen kuolemalle voida nauraa hautajaisissa, vanhempien edessä?

Kaikki asiat voivat jossain tilanteessa, jostain näkökulmasta olla hauskoja. Se ei tarkoita, että kaikkien pitäisi kaikissa tilanteissa saada vitsailla kaikesta. Tai saahan sitä vaikka päällään seistä, mutta ei voi valittaa jos muut ei riemastu.

Mun hlökohtainen mielipide on että kaikesta pitää pystyä tekemään vitsejä ja aiheelle nauramaan. Mutta ero on henkilökohtaisuuksiin menossa. Eli näin:

Homoseksuaalisuus: on ok vitsailla

Joku tietty henkilö on homo: ei ok vitsailla,

-

Lapsen kuolema: on ok vitsailla

Jonkun yhden tietyn lapsen kuolemasta vitsailu: ei ole ok

Vierailija
18/23 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi mies puhui aina homoista hintteinä ja kun huomautin asiasta, oli se kuulemma läppää. Hirveän hauskaa läppää...

Vierailija
19/23 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko j? (Ei Mikään jännämies) alkaako nimesi j ?

Sukunimi?

Vierailija
20/23 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä ja sen isä puhuivat keskenään homoista ja maahanmuuttajista tyhmiä vitsejä... Mua alkoi vituttamaan tuntui että olen alaikäisten seurassa... Yks päivä sanoin miehelleni nekin ovat ihmisiä ja mä ainakin arvostan ihmisarvoja siihen mieheni nypisti nenäänsä ja sanoi että siinähän arvostat...

Niin arvostan... Sanoin vielä jos meille tulee lapsi joka tykkää pojista/tytöistä rakastan silti siihen miehen ilme muuttui ja sanoi "sitten muutan norjaan!" 😂 No siinäpä muuttaa!