Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En käsitä mgtow:n ideaa

Vierailija
07.02.2017 |

Jos mies tahtoo olla sinkku, niin mihin ihmeeseen se tarvitsee jotain kirjainyhdistelmää? Ei ihmisen ole mikään pakko olla parisuhteessa, jos ei sopivaa kumppania tule vastaan.

Kommentit (393)

Vierailija
281/393 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin nää palstan mgtow-miehet viihtyisivät missään miesten joukossa 😃. Ei työtä, ei kavereita, ei elämää. Kellään näistä esim ei ole kavereita joiden kanssa mennä baariin. Sitähän näille on yritetty tolkuttaa että hankkikaa ensin työtä ja kavereita jos haluatte naisen. Vähäisintäkään mielenkiintoa ei kohdistu tähän ideaan.

Vierailija
282/393 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on vahvistanut sen että en enää ala vakavampaan suhteeseen naisen kanssa. Yksin on parempi kuin huonossa suhteessa.

Hyvä! No problem. Nyt onko mahdollista vähitellen pääsyä tästä yli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/393 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei, Futisforum, tulin tänne kertomaan, että olen sinkku ja aion pysyä sinkkuna vastakin! Olen nainen joka kulkee omia polkujaan ja tulen postaamaan siitä tänne jokaikinen päivä uuden keskustelunaloituksen!"

Eli siis miehet haluavat bondata ja muodostaa omaa yhteisöllistä piiriään. Miksi tähän eivät homot saa liittyä? Mistä edes tiedätte, että se man-cave-matti tykkääkin miehistä? Miksei matti saa hengata teidän kanssa, jos kerran toivoo yhteisöllistä äijä-meininkiä?

Miksei matti saa kulkea omia polkujaan yhteisössänne ja pokailla teitä muita miehiä? Eihän se teiltä ole pois, koska mattihan on mies.

Eikö homoseksuaalit ole miehiä teidän mielestä? Entä jos on homoseksuaali, muttei halua seurustella kenenkään kanssa?

Vierailija
284/393 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on vahvistanut sen että en enää ala vakavampaan suhteeseen naisen kanssa. Yksin on parempi kuin huonossa suhteessa.

Kiva että syytät meitä tasapainoisia naisia muutaman hörhön sekoiluista :/ Suuri osa naisista on ihan mukavia, tavallisia ihmisiä kuin miehetkin.

Vierailija
285/393 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mgtow-miehen tarvitse olla sinkku, vaan he eivät vain tahdo mennä naimisiin eivätkä hankkia lapsia. Jos noin puolet avioliitoista päättyy eroon, niin se on tilastollisesti kirjaimellisesti fifty-fifty tuleeko sinullekin käymään niin ja miehet menettävät avioliitossa lähes tulkoon kaiken. Lapset, puolet omaisuudesta ja elatusmaksut vielä päälle. MGTOW-miehet siis ovat niitä miehiä, jotka minimoivat riskit tulla yhteiskunnan alas tuuppaamaksi. Osa päättää jäädä kokonaan sinkuksi.

Varmaan osalle naisista se tuntuu vaikealta käsittää, ei teidän tarvitsekaan ymmärtää.

Juurikin näin.

Naiset meuhkaamassa asiasta, josta heillä ei ole minkäänlaista käsitystäkään.

Perimmäinen syy on tietenkin se, että yhä harvempi mies näkee naiset minkäänlaisena tavoittelemisen arvoisena asiana. Mutta tätä eivät tietenkään tule koskaan myöntämään.

Tämähän on sitten win-win tilanne, koska yhä useampi nainen haluaa jäädä sinkuksi.

Vierailija
286/393 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat myös unohtaneet että naapurimaassa asuu venäläisiä kaunottaria jotka kaikki kavahtavat feminismiä. Venäläiset naiset myös kunnioittavat suomalaisia miehiä, asia mitä suomalaisilta naisilta on turha odottaa.

Naisille jää sitten kehitysmaalaiset miehet, jos kelpaavat miehille.

'

Öö mitenkäs tuohon mgtow-ideologiaan sopii se, että venäläinen vaimoke onkin yhtäkkiä sitä oman tien kulkemista ja parisuhteen välttelyä? :D

Ja taitaa olla muuten niin, että ne venäläiset naiset "kunnioittavat" suomalaisia miehiä niin kauan, kun Pertti takaa Natashalle paremman elintason kuin koto-Venäjällä. Sitten kun Natashalla on Suomen kansalaisuus tai paksumpilompakkoinen mies kiikarissa, niin se on heippa vaan, Pertti! Mutta jos molemmat Natasha ja Pertti itsekin tietävät että kuvio tämä, niin sehän on win-win.

Niin että sori vaan, mutta emme me suomalaiset naiset ole nyt mitenkään peloissamme, että venäläiset, meitä kauniimmat naiset tulevat joukoittain viemään keskuudestamme kaltaisesi miehet. Siitäpä vain.

Vierailija
287/393 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin nää palstan mgtow-miehet viihtyisivät missään miesten joukossa 😃. Ei työtä, ei kavereita, ei elämää. Kellään näistä esim ei ole kavereita joiden kanssa mennä baariin. Sitähän näille on yritetty tolkuttaa että hankkikaa ensin työtä ja kavereita jos haluatte naisen. Vähäisintäkään mielenkiintoa ei kohdistu tähän ideaan.

Itse olen elänyt jo ties kuinka kauan täyspainoista ja hyvää elämää, matkustellut ja nähnyt maailmaa, harrastuksia löytyy paljon ja mielekästä tekemistä sekä ystäviä ilman parisuhdetta. Voin mennä ja tulla miten haluan, olen vapaa ja onnellinen.

Kertoisitko minulle mikä se lisäarvo tai juttu jonka sinä tai joku muu nainen on jonka toisit elämääni? Seksi se ei ole koska seksiä saa ilman parisuhdettakin. En pidätä hengitystä vastauksia odotellessa. Koska naisilla ei ole tuoda mitään nykynaikana kenenkään elämään jos ryhdyt parisuhteeseen, niin miksi jonkun pitää siihen ryhtyä. 

Vierailija
288/393 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyhän Vulvan huuruistasiko katsoit ennustuksia kuin kristallipallosta konsanaan?

Pyhästä vulvasta tietää että kolahti. Useampaan kertaan täällä on yritetty neuvoa näille kädestä pitäen tuloksellista käytöstä baarissa ja näähän suuttuu jos näille ehdottaa että metsästysonni on paljon parempi kun menee baariin kaverin kanssa. Sama jos yrität ehdottaa jotain liikunnallista harrastusta miesporukassa.

Vierailija
289/393 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten on niin vaikeata käsittää että miehet viihtyvät miesten joukossa missä he ovat miehisiä miehiä?

Jos kysytte miksi miehet tarvitsevat liikkeen, voin samalla kysyä miksi feminisitiliike??

Tottakai se kirpaisee naisia kun miehet torjuvat heidät ja palstamammat keksivät valheellisia tekosyitä, tosin yksikään nainen ei ole etsinyt naisista vikaa... mikä jo itsessään ajaa miehet kasvavalla vauhdilla MGTOW-liikkeeseen.

Vain nainen osaa aliarvioida miesten päättäväisyyden. Miehet menevät vaikka harmaan kiven läpi jos niikseen päättävät.

Naisten kannattaisi varautua henkisesti, ihan varmuuden vuoksi, kun ei koskaan tiedä alkaako suomalaisten miesten joukkopako avioliitoista ja parisuhteista. Se on nimittäin erittäin mahdollista. Myös Suomessa.

Eikä miesten tarvitse pelätä jäävänsä yksin, miehillä on nyt laaja tukiverkosto missä muut miehet taputtavat olalle ja antavat ylävitosia.

Win-Win kaikille!

Nytkö se on näin päin? Normaalisti tällä palstalla miehet huutavat sitä, että naisilla on miesjono oven takana. Eli mikä on totuus?

Vierailija
290/393 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on luonteeltaan lammas. Se ei osaa elää omaa, omannäköistään elämää itsenäisesti ilman, että joku kertoo hänelle miten tämä tapahtuu, miten toimia, mitä ajatella, mihin uskoa ja mitä ostaa. Sama pätee tähän mgtow -touhuun.

Eikö tämä nimenomaan päde suurimpaan osaan heteromiehistä?  =D

Pitää saada vaimo , kaksi lasta, farmari, koira, asuntolainaa ja kesämökki.

Sama pätee palstamammoihin, ilman lapsia ja miestä ei ole elämää.

Kuka tässä onkaan se lammas?

Kautta aikojen on ollut miehiä ja naisia, jotka eivät ole avioituneet, perustaneet perhettä, tai eläneet sellaista elämää kuin yhteiskunta on heiltä edellyttänyt. He ovat tehneet omat ratkaisunsa itsenäisesti ja omista lähtökohdistaan käsin. Kunnioitettavaa. On myös ollut poikkeuksellisia yksilöitä, jotka ovat ansioituneet eri aloilla ja eläneet omannäköistään elämää ja saavuttaneet merkittäviä asioita, siitä huolimatta, että he ovat ulkoisesti eläneet ns. normaalia perhe-elämää.

Mielestäni ihmisen kuuluu itse ajatella omat ajatuksensa ja tehdä itse omat päätöksensä siitä, millaista elämää haluaa elää. Valitettavasti suurin osa nykyihmisistä on niin median, netin ja sosiaalisten vaikutteiden vietävissä, että tämä ei ole mahdollista.

Olen tuosta viimeisestä kappaleestasi eri mieltä. Koskaan aikaisemminhan yhteiskunnassa ei ole ollut yhtä hyväksyttyä kuin nykyisin elää omannäköistä elämää. Vrt. esim. viime vuosisadalla oli Suomessa erikseen lisäverot naimattomille naisille ja miehille sanktioksi siitä, että he eivät olleet avioituneet kuten ns. "kunnon ihmiset". Samoin sinkkutalouden ylläpitäminen onnistui vain lähinnä yläluokan miehiltä, sillä muilla ei ollut sellaiseen taloudellisia resursseja ja yksinasuvia naisia paheksuttiin. Elelepä siinä sitten sukulaisten nurkissa ja valvovan silmän alla. 

Nykyään sitä vastoin yhden hengen talouksia on Suomessa noin miljoona, eikä kukaan ole pakottamassa sinua käytännön syistä ottamaan puolisoksi sitä naapuritorpan tyttöä tai poikaa. Jokainen voi opiskella sitä alaa kuin haluaa riippumatta sosioekonomisesta taustastaan. On hyväksyttyä keskittyä luomaan uraa , venyttää nuoruutta nelikymppiseksi ja elää surffipummina Australiassa, tai hurahtaa vaihtoehtoisiin elämäntapoihin ja ryhtyä osa-aikaiseksi joogaopettajaksi. Seksuaalivähemmistöjen asema ja oikeudet on ihan toista luokkaa kuin ihan vaikka pari-kolmekymmentä vuotta sitten, ja se on hyvä. Lapsia saa halutessaan olla haluamatta, ja suurin osa liitoista on tätä nykyä avoliittoja, eli ns. perinteisen avioliiton arvostus on selkeästi koko ajan vähenemässä.

Mahdollisuuksia omaehtoiseen elämään on siis enemmän kuin koskaan ennen. Siksi minusta on outoa, että  viittaat mediaan, nettiin ja sosiaalisiin vaikutteisiin ikään kuin niiden kautta esiteltäisiin vain yhtä ainoaa elämäntapaa, kun todellisuudessa informaatiotulva on nimenomaan päinvastainen.

Vai ei ihmiset enää ole median vietävissä? Ja silti, kuin ihmeen kaupalla, Donald Trump äänestettiin Yhdysvaltojen presidentiksi. Ymmärrätkö, että sen oman tiedostavan, vaihtoehtoisen kuplasi ulkopuolella elää suuria massoja ihmisiä, jotka ovat hieman yksinkertaisempia? Informaation määrä ei myöskään korreloi yksilön medialukutaidon, kriittisen ajattelun ja päätöksentekokyvyn kanssa millään tavalla.

Avaatko vähän sitä, että miten Trumpin valinta on suora korrelaatio sille, että sinä ilmeisesti koet, että kaikissa medioissa esitetään vain yksipuolista kuvaa siitä miten kaikkien (miesten) tulisi olla parisuhteessa ja perheellistyä? Mielestäni sinun esimerkkisi oli nimittäin aika kaukaa haettu liittyen tämän keskustelun aiheeseen ja omaan aiempaan kommenttiisi liittyen.

Vierailija
291/393 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen elänyt jo ties kuinka kauan täyspainoista ja hyvää elämää, matkustellut ja nähnyt maailmaa, harrastuksia löytyy paljon ja mielekästä tekemistä sekä ystäviä ilman parisuhdetta. Voin mennä ja tulla miten haluan, olen vapaa ja onnellinen.

Kertoisitko minulle mikä se lisäarvo tai juttu jonka sinä tai joku muu nainen on jonka toisit elämääni? Seksi se ei ole koska seksiä saa ilman parisuhdettakin. En pidätä hengitystä vastauksia odotellessa. Koska naisilla ei ole tuoda mitään nykynaikana kenenkään elämään jos ryhdyt parisuhteeseen, niin miksi jonkun pitää siihen ryhtyä. 

Mulla ei ole pienintäkään tarvetta yrittää vakuuttaa sulle että pitäisi ryhtyä parisuhteeseen naisen kanssa jos et sitä halua 😃😃. Tai kenellekään muullekaan. Ainoastaan toivin että viimeinkin tajuaisitte että nobody cares a fuck ja häipyisitte spämmäämästä palstaa jatkuvalla rasittavaksi käyvällä ruikutuksella joka jumalan ketjussa 😃.

Vierailija
292/393 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat myös unohtaneet että naapurimaassa asuu venäläisiä kaunottaria jotka kaikki kavahtavat feminismiä. Venäläiset naiset myös kunnioittavat suomalaisia miehiä, asia mitä suomalaisilta naisilta on turha odottaa.

'

Öö mitenkäs tuohon mgtow-ideologiaan sopii se, että venäläinen vaimoke onkin yhtäkkiä sitä oman tien kulkemista ja parisuhteen välttelyä? :D

Ja taitaa olla muuten niin, että ne venäläiset naiset "kunnioittavat" suomalaisia miehiä niin kauan, kun Pertti takaa Natashalle paremman elintason kuin koto-Venäjällä. Sitten kun Natashalla on Suomen kansalaisuus tai paksumpilompakkoinen mies kiikarissa, niin se on heippa vaan, Pertti! Mutta jos molemmat Natasha ja Pertti itsekin tietävät että kuvio tämä, niin sehän on win-win.

Niin että sori vaan, mutta emme me suomalaiset naiset ole nyt mitenkään peloissamme, että venäläiset, meitä kauniimmat naiset tulevat joukoittain viemään keskuudestamme kaltaisesi miehet. Siitäpä vain.

Rasittavaa kun täytyy aina vääntää rautalangasta että nainen ymmärtäisi mistä on kyse. Jos kerran olette niin itsenäisiä niin missä luuraa teidän itsenäinen ajattelukykynne?

MGTOW-liike on vain ja ainoastaan heteromiehille. piste.

Homot omaavat naisellisia piirteitä eivätkä siksi kuulu ryhmään. Homoilla on omat piirinsä. piste.

Perinteinen heteromies on tietenkin vapaa menemään yhteen perinteisen naisen kanssa. Siis naisellisen naisen kanssa, ei feministin. piste.

MGTOW-miehet eivät elä missään tyhjiössä tai kuplassa. He ovat tekemisissä toisten samankaltaisten miesten kanssa ja puhuvat toisilleen kielellä jonka kaikki ymmärtävät. piste.

Tätä feministit eivät sitten mitenkään ymmärrä. Perinteisten miesten ryhmä vetää puoleensa perinteisiä naisia, se on luonnonlaki.

Feministimiehet pysykööt feministien ovimattoina ja orjina, se ei tosimiehille kuulu eikä se tosimiehiä vaivaa pätkääkään.

Vierailija
293/393 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole pienintäkään tarvetta yrittää vakuuttaa sulle että pitäisi ryhtyä parisuhteeseen naisen kanssa jos et sitä halua 😃😃. Tai kenellekään muullekaan. Ainoastaan toivin että viimeinkin tajuaisitte että nobody cares a fuck ja häipyisitte spämmäämästä palstaa jatkuvalla rasittavaksi käyvällä ruikutuksella joka jumalan ketjussa 😃.

Eli et keksinyt mitään ja kommentti todistaa pointtini täydellisesti, samanlaista pään aukomista ja muuta vittuilua joku joutuisi kuuntelmaan, jos sinun kanssa seurustelisi. Varmasti löydätte niitä höynäytettäviä tolloja jotka uskoo parisuhteen ihanuuteen, me muut menemme omia menojamme. Itse lähden 1kk päästä jenkkeihin katsomaan nhl peliä, mitä suunitelmia sinulla on. Jatkat täällä pään aukomista ja vittuilua luullen olevasi parempi ihminen, niinkö?

Vierailija
294/393 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

Tämäkin, kuten moni muukin MGTOW-aloitus on naisen tekemä.

Kiva että sinua ei aihe kiinnosta pätkääkään, mutta jaksat kuitenkin passiivis-aggressiivisesti raivota kaikissa MGTOW-ketjuissa, jopa niissä jotka tunnistaa ihan jo pelkästä otsikosta.

Ymmärrätkö mikä lässytyksessäsi meni vikaan?

Vierailija
295/393 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän kuin sellainen epävirallinen vammaisjärjestö. Puolustaa etuuksia ja antaa vertaistukea.

Vierailija
296/393 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesboäitiyslaki.

Tämähän siis koskee naisparin hedelmöityshoidoilla tekemiä lapsia. Lapsia, joilla ei nykyisen lainsäädännön mukaan ole juridista oikeutta kuin yhteen vanhempaan. Äitiyslaki toisi näille lapsille juridisen oikeuden kahteen vanhempaan. Yhdeltäkään sellaiselta mieheltä, joka isä haluaa lapsilleen olla, se ei isyyttä pois vie. Joten kerrotko kuinka tämä laki syrjii miehiä?

Vierailija kirjoitti:

Jos Pari- tai irtosuhteessa nainen tulee raskaaksi (vahingossa tai tarkoituksella jättää pillerit pois), nainen yksin päättää pitääkö lapsen vai ei, miehillä ei ole minkään valtakunnan oikeuksia tässä tapauksessa, ainoastaan velvollisuuksia. Myös yhteiskunnan asenne tällaisissa tapauksissa on pysynyt samana aina RIIPPUMATTA onko nainen huijannut miestä vai ei, Miestä syyllistetään ettei käyttänyt kumia.

Aborttilainsäädäntö perustuu Suomessa siihen, että raskauden jatkamisesta taikka sen keskeyttämisestä saa lain säätämien rajoitusten puitteissa päättää se, joka raskaana on. Tämä ei toki täysin tasa-arvoista ole, mutta sinä ehkä osaat kertoa, että millainen aborttilainsäädäntö sinusta olisi tasa-arvoisempi? Haluaisitko miehille oikeuden päättää naisen raskaudesta ja siitä kuinka naisen tulee ruumistaan käyttää seuraavat yhdeksän kuukautta, vai haluaisitko kriminalisoida abortit?

Mitä sitten siihen tulee, että nainen huijaa miehen isäksi, niin yleisesti sellaisia naisia kyllä syytetään ja aiheesta. Ei sellaista toimintaa juuri kukaan arvosta. Elatusmaksut sitten ovat toinen juttu, koska niissä on kyse lapsen oikeudesta elatukseen, ja se oikeuden haltija, eli lapsi on syytön vamhempiensa valintoihin. Elatusmaksu ei muutenkaan ole miesten syrjimistä, sillä tilanteissa, joissa mies elatusvelvolliseksi joutuu, suurempi vastuu on kuitenkin naisella.

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että jos nainen on vilpillisin keinoin tahalleen hankkiutunut raskaaksi, olisi oikeudenmukaista, että miehellä olisi oikeus irtisanoutua kaikista velvollisuuksistaan ja oikeuksistaan kyseistä lasta kohtaan. Se sitten, että kuinka tämä olisi lainsäädännössä realistista toteuttaa, on huomattavasti kinkkisempi juttu. Käytännössä naiselle tulisi antaa vielä mahdollisuus raskauden keskeytykseen sen vuoksi, että mies irtisanoutuu lapsestaan, eli tuo irtisanoutumisoikeus olisi vain raskauden ensikolmanneksen aikana. Lisäksi jos tällainen lakiin vietäisiin, pitäisi jotenkin pystyä todistamaan se, että nainen on oikeasti huijannut kuin myös sekin, että mies on tehnyt selväksi ettei lasta halua.

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen päättyessä naisesta tulee lasten huoltaja 99% tapauksista.

Tässä suhteessa MGTOW-miesten kannattaisi varmaan sitten mieluummin tehdä yhteistyötä feministien kanssa kuin haukkua heitä, eikö? Kuten varmasti tiedät, nimenomaan feministit ovat aktiivisesti yrittäneet parantaa miesten asemaa huoltajuuskiistoissa ja ylipäätään isien asemaa tasavertaisina vanhempina esimerkiksi peräänkuuluttamalla vanhempainvapaiden jakamista.

Jatkan vastailua toisessa viestissä...

Vierailija
297/393 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyhän Vulvan huuruistasiko katsoit ennustuksia kuin kristallipallosta konsanaan?

Pyhästä vulvasta tietää että kolahti. Useampaan kertaan täällä on yritetty neuvoa näille kädestä pitäen tuloksellista käytöstä baarissa ja näähän suuttuu jos näille ehdottaa että metsästysonni on paljon parempi kun menee baariin kaverin kanssa. Sama jos yrität ehdottaa jotain liikunnallista harrastusta miesporukassa.

Baarista saa parhaiten naisseuraa kun menee yksin. Kaverin kanssa menee jutteluksi. Kokemus...

Vierailija
298/393 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

Rasittavaa kun täytyy aina vääntää rautalangasta että nainen ymmärtäisi mistä on kyse. Jos kerran olette niin itsenäisiä niin missä luuraa teidän itsenäinen ajattelukykynne?

MGTOW-liike on vain ja ainoastaan heteromiehille. piste.

Homot omaavat naisellisia piirteitä eivätkä siksi kuulu ryhmään. Homoilla on omat piirinsä. piste.

Perinteinen heteromies on tietenkin vapaa menemään yhteen perinteisen naisen kanssa. Siis naisellisen naisen kanssa, ei feministin. piste.

MGTOW-miehet eivät elä missään tyhjiössä tai kuplassa. He ovat tekemisissä toisten samankaltaisten miesten kanssa ja puhuvat toisilleen kielellä jonka kaikki ymmärtävät. piste.

Tätä feministit eivät sitten mitenkään ymmärrä. Perinteisten miesten ryhmä vetää puoleensa perinteisiä naisia, se on luonnonlaki.

Feministimiehet pysykööt feministien ovimattoina ja orjina, se ei tosimiehille kuulu eikä se tosimiehiä vaivaa pätkääkään.

Ok. Kerrantaanpa: feminismin päätavoite on se, että kaikkia ihmisiä koskisivat samat oikeudet ja velvollisuudet. Feministit siis ajavat myös isien yhtäläisiä oikeuksia vanhempina avioerotilanteissa, yhtäläisiä vanhempainvapaita sekä samanpalkkaisuutta, jolloin molemmat puolisot pystyvät paremmin kantamaan taloudellisen kortensa yhteisen pesän hyväksi.

"Perinteiset" naiselliset (venäläiset) naiset noudattavat perinteisiä sukupuolirooleja, jossa miehellä on vetovastuu perheen toimeentulosta. "Perinteinen" nainen myös todennäköisesti useammin haluaa niitä kuluja aiheuttavia ja kalliita perheasuntoja vaativia lapsia sekä jää pidemmäksi aikaa kotiin heitä hoitamaan.

Sinun mielestäsi nämä "perinteiset" naiset ovat nyt niitä, joita mgtow-miehet haluavat vs. feministit, koska...?

Eivätkö nuo "perinteiset" sukupuoliroolit nimenomaan edusta kaikkia niitä asioita, joita mgtow-ideologia haluaa vältellä, vai etkö oikeasti itsekään tiedä mitä aatetta rummutat kannattavasi? :'DDD

Vierailija
299/393 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et keksinyt mitään ja kommentti todistaa pointtini täydellisesti, samanlaista pään aukomista ja muuta vittuilua joku joutuisi kuuntelmaan, jos sinun kanssa seurustelisi. Varmasti löydätte niitä höynäytettäviä tolloja jotka uskoo parisuhteen ihanuuteen, me muut menemme omia menojamme. Itse lähden 1kk päästä jenkkeihin katsomaan nhl peliä, mitä suunitelmia sinulla on. Jatkat täällä pään aukomista ja vittuilua luullen olevasi parempi ihminen, niinkö?

No niin, mehän ollaan ihan täysin samaa mieltä. Ei mitään lisäarvoa, ei tarvitse ryhtyä parisuhteeseen. Mitä ihmettä tässä sitten väännetään 😊. Koko ajan naiset sanoo että ei tarvi ryhtyä parisuhteeseen jos se ei kiinnosta ja koko ajan tuota asiaa pitää täällä uida esiin. Tämä ketju on poikkeuksellisesti naisen aloittama mutta kyllähän täällä aamulla spämmättiin aiheesta oikein urakalla. Mieti nyt oikeasti sitä että menisit aamukahvisi kanssa vaikka sinne futisfoorumille tarkoituksenasi juida kahvikupponen ja tsekata päivän (futis)otsikot ja koko foorumi olisi täynnä mielenterveysongelmaisten naisten ruikutusta jostain lapsellisesta aiheesta.

Vierailija
300/393 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset