Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoas-homeasunnot

ludepummiina
07.02.2017 |

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/opiskelijat-kertovat-ongelm…

Hoas on edesvastuuton yhtiö

minäkin olen lihonut vaan koko ajan, kuukauden vesipaasto tammikuussa ei edes paljoo laihduttanut, varmaan homeen syytä sekin (:

kaikki hoasin talot uudetkin on rakennettua pahvista, pierunkin kuulee seinän läpi saati sitten facebook-viestit, olen asunut uusimmassakin hoas -asunnossa jätkäsaaressa,sama juttu joku näitä rakentaessa säästää (ja pummiii rahat tod näk)

niin ja yhdessä Hoas kesä.asunnossahana oli luteita ja selkä oli täynnä puremia

no itse maksan yksiöstä malmilla 382 e7kk 30 n, ei täällä ole kai hometta mutta tai voi olla, mutta seinät on pahvia ja banaanikärpäsiä on ollut ja paskoja naapureita

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota ööö... home ei kyllä taida aiheuttaa lihomista. Ja banaanikärpäset johtuu ihan omasta sottapyttyydestä, ei vuokranantajasta... Ihan sivuhuomautuksena vaan.

Vierailija
2/4 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanikärpäset olet aiheuttanut itse, kannattaisi viedä joskus biojätteet ulos ja syödä hedelmät pois.

En oikein sun valitusta nyt ymmärrä, mulla on Jyväskylässä Koasin yksiö, joka maksaa melkein satasen kuussa enemmän. Sinun on tosi halpa ja sentään Helsingissä. Muiden lude tms. ongelmat ymmärrän, enkä Hoasin toimintaa hyväksy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta naapurit on paskoja kun joka asunnossa missä olen valitetaan musiikin kuuntelusta ja melusta kun olen kännittänyt aina joskus, joka ikisessä asunnossa missä olen melkein asunut on tullut valitus, tosin ei spugejen ja pummien alueella Kainuussa, jossa asuin rivaripäädyssä ja naapuria ei ollut

Vierailija
4/4 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, sepäs yllättävää että kännimelusta valitetaan... Kannattaisikohan muuttaa ihan yksin korpeen kauas paskoista naapureista? edelleen, Hoasilla on ongelmansa, mutta örvellyksellä ei saa kyllä ystäviä missään  muuallakaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi