Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunne kuolleen läsnäolosta.

Vierailija
06.02.2017 |

Onko kenelläkään kokemusta sellaisesta? Itselleni tuli juuri sellainen tunne muutama päivä sitten, kun juttelin erään sukulaiseni kanssa kuolleesta serkustani. Siis minulle tuli jotenkin jännittynyt olo ja kuulin koputuksen tapaista ääntä paikasta, josta sellaista ei pitäisi kuulua. Mitä kokemuksia teillä on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kokemus mulla on että olen tuntenut selvän kosketuksen vaikka olin huoneessa yksin.

Samalla kun kosketus tuntui tuli sanoinkuvaamattoman hyvä olo.

En tiedä oliko kyse kuolleen kosketuksesta vai enkelin kosketuksesta.

Vierailija
2/6 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen,että noi tuntemukset kuolleen läsnäolosta ovat jotain hetkellisiä aivojen häiriötiloja,kertaavat tuntemuksia,kun joku läheinen on kuollut.Jotenkin aivot korjaavat tilannetta?niinkuin näemme unia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen kokemus mulla on että olen tuntenut selvän kosketuksen vaikka olin huoneessa yksin.

Samalla kun kosketus tuntui tuli sanoinkuvaamattoman hyvä olo.

En tiedä oliko kyse kuolleen kosketuksesta vai enkelin kosketuksesta.

Yöhoitaja se siellä vaan lääkkeitäsi toi.

Vierailija
4/6 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen,että noi tuntemukset kuolleen läsnäolosta ovat jotain hetkellisiä aivojen häiriötiloja,kertaavat tuntemuksia,kun joku läheinen on kuollut.Jotenkin aivot korjaavat tilannetta?niinkuin näemme unia.

Jep ja näitä on tutkittukin paljon, eri menetelmillä saadaan koehenkilöt aistimaan vaikka mitä "yliluonnollista".

Ap:n tapauksessa kyse oli eräänlaisesta itsesuggestiosta.

Vierailija
5/6 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli muutamia kertoja kulkiessani eräällä hautausmaalla syksyisinä alkuiltoina, kun oli alkanut hämärtämään, että en ollut yksin, vaikka missään ei näkynyt muita ihmisiä. Luulen, että aistin siellä hautausmaalla olleiden kuolleiden ihmisten henkien läsnäolon. Sellaisten ihmisten, joiden ruumis oli haudattu sinne ja jotka eivät jostain syystä halunneet tai voineet lähteä pois sieltä, koska siellä oli näiden henkien/sielujen ruumiiden viimeinen leposija ja olinpaikka. He olivat kai jääneet välitilaan, eivät olleet pystyneet siirtymään kuoleman jälkeiseen elämään tai olivat vain käymässä siellä hautausmaalla. 

Vierailija
6/6 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan