Mikä on tää mini rodini/gugguu hysteria?
Kommentit (19)
Joo ja ainakaanyt Gugguun sivuilla ei edes ole kaikkia tuotteita joita nettimainoksissa näytetään.
Olen pettynyt monesti.
Samaa ihmettelen kans. On hyvännäköisiäkin merkkivaatteita, mut noi ei todellakaan sytytä.
En ymmärrä minäkään. Gugguun jumpsuitit on kyllä kivannäköisiä mutta en halua maksaa vaatteesta kota käytetään vain vähän aikaa noin paljon.Seuraan huvinvuoksi Gugguuta facessa,sinne on tullut nyt kevätvaatteita ja ne on hirveän rumia!En ikinä pukisi lastani esim. sellaisiin housuihin jotka ovat eri väristä kummaltakin lahkeista
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mäkään! Mä oon ostanut lindexiltä suurimman osan vaatteista esikoiselle ja samat menee vielä nuoremmallekin, kun ovat samaa sukupuolta. Menis varmaan vielä kolmannellekin, vaikka niitä on pesty ja rumpukuivattu ties kuinka. Hyvä hintalaatusuhde siis!
Miksi pitää maksaa hirveitä summia LASTENVAATTEISTA, jotka on käytössä sen hetken. Ulkoiluvaatteet toki erikseen.
En oo ikinä tajunnut tätä kun pönkitetään omaa äitiyttään jollain merkkivaateilla. Joku joskus sano että köyhät pukuu lapsensa kalliiseen osamaksulla ostettuun.
Kyllä lapselle saa sitä "parasta" annettua muutenkin kuin vaatteilla, joista lapsi ei ymmärrä edes vielä paljoa.
Itse panostan kyllä laatuun ja välillä merkkeihin omalla kohdalla, mutta jos ostan itselleni esim. 300€ maksavan vaatteen tai asusteen, niin se kyllä kestää sitten vuosia ja on varmasti hyvä sijoitus. Toisin kuin 50€ maksava lasten merkkipaita, joka nahistuu yhdestä 40 asteen pesusta.
Nimimerkillä kokemusta on :D
Samoilla linjoilla! Tähän lisään vielä sen kun mammat aattelee saavansa merkkivaatteista sitten omat takas kirppiksillä myymällä.
Mä en maksais normaalista lasten puserosta käytettynä euroa enempää, oli merkki mikä vaan. Käytetty on käytetty.
Sen merkkivaatteen arvo laskee jo puolella kun kiikutat sen liikkeestä ulos!
Mini Rodinin kuosit ihan hirveitä! Gugguu; trikoovaatteita helkatin kalliilla. En ymmärrä minäkään.
Ymmärrän, koska osa gugguun ja rodinin vauvan vaatteista on ihan ok mielestäni. Mulla vaan ei ole varaa ostaa niitä.
Itse haluan pukea lapseni nätisti, mutta siihen ei merkkivaatteita tarvita. Ostan merkkejä, mitkä miellyttää silmää ja yleensä kaikki alesta. En oo törmännyt Rodinilta mihinkään kivaan vaatteeseen (Pico ihan kiva), Gugguun junpsuitit, pipot ja huivit kivoja, mutta en maksa vaatteista sen vertaa, mitä ne maksaa.
Helposti sinäkin järkytyt. Makuasioita, minusta gugguut on kivan näköisiä. Mini rodinit ei. Pystyn elämään asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Helposti sinäkin järkytyt. Makuasioita, minusta gugguut on kivan näköisiä. Mini rodinit ei. Pystyn elämään asian kanssa.
Kuka tässä on järkyttynyt?
Ap
Gugguut on tylsiä, Mini Rodinit rumia. Minäkään en ymmärrä niiden suosiota.
Vierailija kirjoitti:
Mini Rodinin kuosit ihan hirveitä! Gugguu; trikoovaatteita helkatin kalliilla. En ymmärrä minäkään.
Näin. Gugguuta voisin ostaa jos hinnat olisi -50%. Yksivärisistä trikooräteistä en maksa tuollaisia hintoja oli ne tehty ihan missä vaan.
No mitä se sun pyllyäs kutittelee. Ja varmasti monella on varaa ostaa ne ihan ilman luottohelvettiä, kyse on vain siitä mihin rahansa pistää.
Itse en tykkää mini rodinin kuoseista. Gugguuta en osta koska laatu on arvoitus ja asiakaspalvelu ala-arvoista.
Mutta ostin lapsille juuri metsolan pipot, minusta oli söpöt. Sisävaatteet ostan lindexiltä, kaverilla taas on kaikki merkkiä. Ei se minua häiritse.
Vierailija kirjoitti:
No mitä se sun pyllyäs kutittelee. Ja varmasti monella on varaa ostaa ne ihan ilman luottohelvettiä, kyse on vain siitä mihin rahansa pistää.
Itse en tykkää mini rodinin kuoseista. Gugguuta en osta koska laatu on arvoitus ja asiakaspalvelu ala-arvoista.
Mutta ostin lapsille juuri metsolan pipot, minusta oli söpöt. Sisävaatteet ostan lindexiltä, kaverilla taas on kaikki merkkiä. Ei se minua häiritse.
Ei kutittele ei. Haluaisinkin mielipiteitä niiltä ketä kyseisiä merkkejä ostaa. Miksi ne on niin suosittuja?
Ap
Mini Rodinit ei ole uponneet mulle koskaan + kova hinta. Ei vaan pysty maksamaan vaikka haluaisikin. Gugguut on ihan kivoja, tai osa niiden jutuista on, eikä mun mielestä vaatteiden tarvitse olla aina kuviollisia. Kiva että on yksiväristäkin tarjolla. Niiden collegehousuja ja leggareita kyttään aina alesta, mutta ei ole vielä osunut oikea väri ja koko kohdalle. Ymmärrän kyllä mistä hinta muodostuu, mutta silti ilman aleja en pysty ostamaan.
Näiden merkkien laadusta mulla ei ole kokemusta, mutta noin yleisesti kalliin ja halvan vaatteen suurin ero näkyy vaatteen ryhdikkyydessä pesujen jälkeen. Kyllä, kalliiseenkin tule polveen reikä kun kaatuu, eihän ne nyt mitään ihmemateriaaleja ole ja kalliskin haalistuu toistuvissa pesuissa, mutta yhdessäkään ei ole alkanut saumat kiertää tai ei ole kutistunut selkeästi ensipesussa. Etenkin tuo saumojen kiertämättömyys (trikoopaidat, -tunikat, -mekot...) kertoo että kankaat on leikattu hyvin ja ommeltu hyvin. Toisin sanoen on ollut aikaa tehdä nämä työvaiheet hyvin ja tekijät ovat olleet ammattitaitoisia. Myös materiaalit ovat laadukkaammin kudottuja.
Mutta mitä tuohon "mammojen itsetunnon pönkittämiseen" tulee, niin tuota en vaan ymmärrä! Mun lapsilla on paljonkin eri merkkien vaatteita, mutta kumma on, jos joku ajattelee mun pönkittävän sillä itsetuntoani. Ainakin jos joku niin ajattelee, niin eipä silloin minusta mitään tiedä! Samoin ne tutut, jotka hankkii lapsilleen merkkivaatteita on ihan tavallisia, mukavia äitejä ja naisia ja itsetunto varmasti kohdillaan ilman lastenvaatteitakin. Kyllä mulla on vain ollut ajatuksena edes sen suunnittelun verran tukea suomalaista työtä, vielä parempi aina silloin kun valmistuskin tapahtuu Suomessa. Ja Aasian tehtaat vastaan Eu:n alueen tehtaat, noh, jokainen varmaan voi kaivaa tästä itse lisää tietoa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kutittele ei. Haluaisinkin mielipiteitä niiltä ketä kyseisiä merkkejä ostaa. Miksi ne on niin suosittuja?
Ap
Olet sinä kyllä yksi pe**e. Ensin vaahtoat miten kukaan niitä käyttää ja nyt kaipaat vain mielipiteitä. Oletko koskaan kuullut, että ihmisillä on erilainen maku - myös vaatteiden suhteen.
Gugguulla on pääsääntöisesti kivannäköisiä vaatteita. Ennen vaatteet olivat laadukkaita, nykyisin täyttä kuraa ja asiakaspalvelun surkeuden vuoksi lakkasin viimeistään ostamasta niitä vaatteita. Olisin mieluusti tukenut suomalaista vaatemerkkiä, jos he olisivat tajunneet arvostaa asiakkaitaan. Ahneella on paskanen loppu.
Kuulisin mieluusti kokemuksia siitä gugguun asiakaspalvelusta kun useampi on tässä sen jo maininnut.
Heippa! Minä ostan gugguu vaatteita tyttärelle. Minusta vaatteet on tosi kivan näköisiä ja yksinkertaisia, en tykkää vaatteissa raidoista, palloista, pupuista, tyllistä tai oudoista kuoseista mitä usein lastenvaatteissa näkee. Gugguun ulkovaatteet ovat todella laadukkaita (pipot, haalarit). Suurin syy kuitenkin on istuvuus , gugguun vaatteet kun ovat tehtyjä hoikkia lapsia varten ja sopivat meidän ihanalle rimpulalle täydellisesti. Vaatteiden värimaailma ja eri asujen monipuolisen yhdistelemisen mahdollisuus on iso plussa. Musta vaan on kuitenki vähän noloa istua ja jonottaa puhelimen äärellä ylihintaisia lastenvaatteita mutta ei se niin vaarallista ole 😀 sitten olen kyllästynyt kuulemaan miten ihmiset ratsastavat tällä kotimaisuudella, vaikka lähes koko gugguun tuotanto on VIROSSA! Laatukin on vähän niin ja näin välillä, mutta yleensä niiltä saa kyllä hyvin viimeisteltyjä vaatteita jotka ei heti huonon näköisiksi mene, pesulapussa lukee pesu 60 asteessa, yleensä pesen päivottäispesuohjelmalla 40 astetta ja hyvinä on pysyneet 🙂 mini rodinista en oikein tykkää
En ymmärrä mäkään! Mä oon ostanut lindexiltä suurimman osan vaatteista esikoiselle ja samat menee vielä nuoremmallekin, kun ovat samaa sukupuolta. Menis varmaan vielä kolmannellekin, vaikka niitä on pesty ja rumpukuivattu ties kuinka. Hyvä hintalaatusuhde siis!
Miksi pitää maksaa hirveitä summia LASTENVAATTEISTA, jotka on käytössä sen hetken. Ulkoiluvaatteet toki erikseen.
En oo ikinä tajunnut tätä kun pönkitetään omaa äitiyttään jollain merkkivaateilla. Joku joskus sano että köyhät pukuu lapsensa kalliiseen osamaksulla ostettuun.
Kyllä lapselle saa sitä "parasta" annettua muutenkin kuin vaatteilla, joista lapsi ei ymmärrä edes vielä paljoa.
Itse panostan kyllä laatuun ja välillä merkkeihin omalla kohdalla, mutta jos ostan itselleni esim. 300€ maksavan vaatteen tai asusteen, niin se kyllä kestää sitten vuosia ja on varmasti hyvä sijoitus. Toisin kuin 50€ maksava lasten merkkipaita, joka nahistuu yhdestä 40 asteen pesusta.
Nimimerkillä kokemusta on :D