Hauskimmat ja ärsyttävimmät kokemukset tilanteista, joissa joku suuttuu tai pahoittaa mielensä aivan olemattomista asioista!
Tällaista ketjua en muista AV:lla nähneeni, vaikka muuten tämä onkin ollut mahtava paikka bongailla ihmisten käyttäytymisen absurdeimpia piirteitä. Aloittakaamme!
Kommentit (833)
Otettiin puolison kanssa nuorempana 180 000 € asuntolainaa ensiasuntoon (uudehko rivitaloasunto, 4h+k) kun ensimmäinen lapsi oli tuloillaan. Yksi kaveripariskunta lopetti yhteydenpidon kokonaan, vaikka aiemmin nähtiin lähdes viikoittain. Yhteiset kaverit kertoi, että olivat kuulemma kateellisia meidän asunnosta ja asuntolainasta. Asuivat itse vuokrakaksiossa ei niin kivalla alueella.
Olin kaerran hautajaisissa, jossa vanhempi rouvashenkilö nosti ihan hirveän metakan kahdelle naiselle, jotka eivät olleet pukeutuneet kokomustaan asuun, vaan toisella oli mustat housut ja luonnonvalkoinen paitapusero ja toisella oli mustan jakun alla tummanvioletti paita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävämpiä on naisten suuttumiset. Jos et tiedä mistä suutuin en aio sitä sinulle kertoakaan. Aha... No, mökötä sitten.
Sama. Ärsyttää miesten suuttumiset, kun eivät kerro, miksi alkoivat murjottamaan yhtäkkiä. En ole ajatusten lukija. Lapsellisia oikuttelijoita aikuiset miehet.
Enpä ole törmännyt tai kuullut miehestä joka olisi jättänyt kertomatta mikä on vikana. Naisissa sen sijaan suurin osa harrastaa tuota. En sano kaikki koska se ei ole totta.
Et näköjään ole tavannut minun isää. Jos järjestettäisiin tyhjästä suuttumisen ja mökötyksen mm-kisat, hän voittaisi joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävämpiä on naisten suuttumiset. Jos et tiedä mistä suutuin en aio sitä sinulle kertoakaan. Aha... No, mökötä sitten.
Sama. Ärsyttää miesten suuttumiset, kun eivät kerro, miksi alkoivat murjottamaan yhtäkkiä. En ole ajatusten lukija. Lapsellisia oikuttelijoita aikuiset miehet.
Enpä ole törmännyt tai kuullut miehestä joka olisi jättänyt kertomatta mikä on vikana. Naisissa sen sijaan suurin osa harrastaa tuota. En sano kaikki koska se ei ole totta.
Et näköjään ole tavannut minun isää. Jos järjestettäisiin tyhjästä suuttumisen ja mökötyksen mm-kisat, hän voittaisi joka vuosi.
Sama mun isä. Se oiskin mielenkiintoista nähdä kumman isältä kestää kauemmin mököttää ja suuttua ja pitää mykkäkoulua.
Kerran ollessani baarissa joku mies huusi minulle tunnin ajan siitä, miten olin kuulemma varastanut hänen pullokaljansa. En ole koskaan juonut baarissa mitään pulloista vaan tuopeista ja lopulta suutuin minäkin tälle huutajalle, koska en todellakaan ollut ottanut häneltä mitään. Hän siis tunki naamaan kiinni huutamaan ja haastoi riitaa pitkän aikaa eikä rauhoittunut millään. Olin tuolloin nuori nainen. Nykyään keski-ikäisenä ja ihmisten kanssa haastavissa tilanteissa työskentelevänä yrittäisin selvittää asian jo alkuun puhumalla ja hakisin portsarin paikalle jos ei hyvällä uskoisi. Jotenkin jo huvittaa se hirveä raivoaminen.
Eksäni alkoi mököttää minulle kun eräs keskustelupalstan avaukseni nousi palstan suosituimmaksi. Kuulemma vain hänellä oli oikeus luoda suosittuja keskusteluja. Tokaisin hänelle että lopeta nyt iso mies tuo kiukuttelu, että mikään ei estä laatimasta omaa aloitusta.
Minuun otti yhteyttä vuosien jälkeen eräs mies, jota en edes kunnolla muistanut. Hänen kanssaan oli joskus ollut flirttiä mutta ei sen kummempaa. Tämä mies otti siis suurieleisesti yhteyttä tyyliin:"Tulin takaisin! Nyt voidaan olla yhdessä!" Ja kun totesin, etten muistanut hänestä juuri muuta kuin naaman ja senkin hämärästi, sai hirvittävän raivarin. Kuulemma myös se, etten halua miestä, oli jotenkin kauhea asia. Sanoin hänelle topakasti, että en ole tehnyt yhtään mitään väärin häntä kohtaan ja hän sai sitten itsekseen oikein mahtavan riidan aikaan. Sen verran tajusin siitä viestiviidakosta, että olen hänen mielestään kylmä ja kiittämätön n*rttu.
Huorikselle tiedoksi, että aika vähän täällä on miehistä puhuttu ja enemmän ihan aloituksen aiheesta, esim. sinusta ja kilareistasi. Mutta sinähän et varsinaisesti ole mies vaan pihatonttu.
Vierailija kirjoitti:
Minuun otti yhteyttä vuosien jälkeen eräs mies, jota en edes kunnolla muistanut. Hänen kanssaan oli joskus ollut flirttiä mutta ei sen kummempaa. Tämä mies otti siis suurieleisesti yhteyttä tyyliin:"Tulin takaisin! Nyt voidaan olla yhdessä!" Ja kun totesin, etten muistanut hänestä juuri muuta kuin naaman ja senkin hämärästi, sai hirvittävän raivarin. Kuulemma myös se, etten halua miestä, oli jotenkin kauhea asia. Sanoin hänelle topakasti, että en ole tehnyt yhtään mitään väärin häntä kohtaan ja hän sai sitten itsekseen oikein mahtavan riidan aikaan. Sen verran tajusin siitä viestiviidakosta, että olen hänen mielestään kylmä ja kiittämätön n*rttu.
Taitaa olla näitä "kilttis" miehiä jotka rakastuu palavasti jos nainen edes hymyilee ja on asiallinen:D
Sanoin työtilausta keikaksi, niin pikkupomo otti kilarit. Ne on tilauksia eikä keikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla näitä "kilttis" miehiä jotka rakastuu palavasti jos nainen edes hymyilee ja on asiallinen:D
No sitäpä juuri... Ei jaksaisi näitä tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#spemaviemäritnäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupesin kerran kertomaan näkemääni unta erään ihmisen kuullen. En saanut kertoa loppuun, koska hän suuttui että pilkkaan jumalaa.
Unessa oli torni. Siitäkös tietyn uskonnon edustaja triggeröityi.
Sille olisi pitänyt kertoa, että tornit ym. vastaavan muotoiset jutut unissa ovat fallossymboleja. Ovat tietysti jumalallisia palvonnan kohteita joissakin uskonnoissa...
MIssä uskonnossa palvotaan torneja? Kristillisissä kirkoissa on kellotornit, joilla kutsutaan väki jumalanpalvelukseen. Moskeijoissa on minareetit, joista kellotornia vastaavasti lauletaan rukouskutsu. Niin että kerropa lisätietoa, kiinnostaa.
Mitäs kirjoitinkaan: tornit ym. vastaavan muotoiset jutut unissa ovat fallossymboleja. Tarkennetaan sitten: fallossymbolit ovat jumalallisia palvonnan kohteita. Tuolta voit lisätä fallos-tietouttasi: https://en.wikipedia.org/wiki/Phallus
Esim. Anja Angelin Suuresta suomalaisesta unikirjasta voit tarkistaa, mitä kaikkea torni unessasi voi merkitä.
Mitä tulee esim. kristinuskoon, erittäin selkeä osoitus - vaikka sitä ei kai saisi ilmaista näin inhottavan suoraan - falloksen jumalallisuudesta on meidän aikoihimme asti voimassa ollut naispappeuden kieltäminen.
Siskoni meni kihloihin ja kutsui sen kunniaksi pienen porukan kahville, meidän vanhemmat, minut perheineen ja kihlattunsa vanhemmat. Minulla oli pienimmälle lapselleni mukana hoitolaukussa vaihtovaatteita, vaippoja ja purkkiruokaa, mutta unohdin pakata ruokalapun. Tästä äitini sai jonkin hepulin ja saarnasi: "Minkälainen äiti unohtaa lapsensa ruokalapun!!??" (Käytin sitten talouspaperia ruokalappuna ja lapsi selvisi koettelemuksesta hengissä ja tahrattomin vaattein...tosin niitä vaihtovaatteitakin olisi ollut.)
Vierailija kirjoitti:
Nostin vaimon paitulia varovasti aamusella ja nussin sitä rajusti perseeseen!
Nyt sitte mykkäkoulua...
Sitten heräsin kalsarit mällissä. Onneksi äiti vaihtoi illaksi uudet lakanat.
Vierailija kirjoitti:
Kerron itsestäni...
Kerran kun olin menossa lääkärille ja edellinen potilas tuli ovesta ulos, minä ängin sisään siitä avoimesta ovesta. Lääkäri puhui puhelimessa ja pyysi minua odottamaan ulkopuolella. Menin sitten takaisin oven ulkopuolelle istumaan ja rupesin itkemään tuon "torjumisen" vuoksi. Joo, pienestäpä meni tunteisiin. (Ehkä jännityksellä oli tekemistä asian kanssa, koska minulle oli vaikeaa viimein uskaltautua menemään lääkäriin.)
Tsiisus mikä tampio olet *facepalm*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin alakouluisena pyöreähkö, mutta teini-iässä kilot sulivat ja 17-vuotiaana olin jo varsin hoikka. (52/170) Isäni taas oli pyöristynyt monen vuoden kotona makoilun seurauksena. Kerran hän oli tilaamassa minulle (hänen valitsemiaan) paitoja ja kysyi kokoani. Minulla ei ollut ennestään yhtään vaatetta numerokokoisena, joten tuumasin: "en tiedä, kaikissa vaatteissani on joku kirjain, esim. M tai S." Isältä meinasi silmät pullistua päästä kun hän täyttä kurkkua huutaen väitti minun valehtelevan. "SINÄ OLET AINAKIN L TAI XL!!!" Menin keuhkoamista karkuun huoneeseeni, jonne hän tuli hetki päästä ja repi aivan kaikki puseroni vaatekaapista ulos. Hän syynäsi kaikkien kokolaput ja jokaisen pienemmän kohdalla hän väitti karjuen niitä isosiskoltani unohtuneiksi.
#
Rakas eriteviemäriä hokeva. Menisit hoitoon, ehkä sähköterapia auttaisi. Työnnä vaikka sukkapuikko pistorasiaan.
Terveisin sinuun kyllästynyt mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa lehti aamulla niin sieltä ei juuri muuta löydykään kuin jotain toimittajan somekanavan aatekavereita pahoittamassa mieltään milloin mistäkin. Koko woke-dei-uusfeminismi-vasemmisto-viheraate perustuu jatkuvaan isoääniseen mielenpahoittamiseen eri asioista. Ja samaan perustuu tää nyky"journalismi" kun mediat ei muusta enää osaa kirjoittaakaan.
Mun sisko on näitä setapride äärivasemmisto tyyppejä ja et uskokaan kuinka helv raskasta hänen kanssaan on keskustalla. Aina saa miettiä ja suunnitella etukäteen mistä puhuisi, joku sana tai lause saattaa triggeröidä ja aiheuttaa "kohtauksen" eikä tarvitse edes olla paha sana sekin jo riittää ettei jaa samoja näkemyksiä tai mielipiteitä esim huume on yksi tälläinen keskustelunaihe hän sai kerrankin huutokohtauksen kun sanoin ettei niitä neulanvaihtopisteitä tarvita , ne ei estä etteikö niitä neuloja
Mitenkähän siskosi käytös liittyy Setaan tai Prideen tai äärivasemmistoon? Sitä paitsi kommunismi = äärivasemmisto on Suomessa kuollut ja kuopattu.
Miehen mielestä v*ttuilu on välittämistä. Vetää sitten herneen nenään kun teen selväksi, että nyt riittää. Kun eihän hän pahalla vaan vitsillä.
Oma aikuinen poikani on asperger eikä hän todellakaan ole tuollainen. Ehkä heitäkin on montaa lajia.