Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauskimmat ja ärsyttävimmät kokemukset tilanteista, joissa joku suuttuu tai pahoittaa mielensä aivan olemattomista asioista!

Vierailija
05.02.2017 |

Tällaista ketjua en muista AV:lla nähneeni, vaikka muuten tämä onkin ollut mahtava paikka bongailla ihmisten käyttäytymisen absurdeimpia piirteitä. Aloittakaamme!

Kommentit (833)

Vierailija
721/833 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on perunafanaatikko ja kun kuuli etten ole aloittanut perunalla lasten syöttämistä, niin sanoi että olen PILANNUT niiden elämän!! 

Vierailija
722/833 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilla on erikoinen lyhyt sukunimi. Meille tuli sijainen töihin, joka ei kuullut nimeä oikein ja sanoi sen väärin. Pari kertaa sanoi/kuuli sen väärin ennenkuin meni oikein. Työkaveri erikoisella nimellä loukkaantui tästä.

Seuraavana päivänä toinen keikkalainen sanoi työkaverini nimen väärin asiakkaalle. 

Tästä työkaverini lopulta hermostui totaalisesti; syytti näitä sijaisia ja keikkalaisia työpaikkakiusaamisesta jne. 

Siitä ei ollut kuitenkaan kyse. Työkaveri ei kuitenkaan luovuttanut ja lopulta tätä kiusaamista käsiteltiin työsuojelun ja ylemmän johdon toimesta.

Aivan kohtuutonta sijaisia kohtaan, joilla vaikeuksia vaikean sukunimen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/833 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin parikymppisenä ihan fiksun nuoren miehen kanssa. Äitini piti mykkäkoulua aina, jos olin yöpynyt seurustelukumppanin kanssa samassa paikassa, koska olisimme saattaneet harrastaa esiaviollista seksiä. Kun muutimme yhteen, äiti kieltäytyi tulemasta kylään, koska vastustaa avoliittoa. Mitään hän ei suoraan minulle puhunut, mutta kailotti moraalittomuudestani pitkin kyliä. Tämä oli siis ihan 2010-luvulla ja tiedän, että äidilläni on ollut sivusuhde 

Vierailija
724/833 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhemmat on kuolleet tämän ollessa lapsi ja hän on joskus ärsyttävän dramaattinen sen suhteen. Esimerkiksi kun laitoin edellisenä jouluna vanhan kuvan itsestäni ja äidistäni instagramiin, ihan vaan siksi koska se kuva oli jouluinen ja hauska, niin mies suuttui, koska hän ei omien sanojensa kukaan enää voi laittaa sellaisia kuvia, koska hänellä ei ole vanhempia.

Vierailija
725/833 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alakouluisena pyöreähkö, mutta teini-iässä kilot sulivat ja 17-vuotiaana olin jo varsin hoikka. (52/170) Isäni taas oli pyöristynyt monen vuoden kotona makoilun seurauksena. Kerran hän oli tilaamassa minulle (hänen valitsemiaan) paitoja ja kysyi kokoani. Minulla ei ollut ennestään yhtään vaatetta numerokokoisena, joten tuumasin: "en tiedä, kaikissa vaatteissani on joku kirjain, esim. M tai S." Isältä meinasi silmät pullistua päästä kun hän täyttä kurkkua huutaen väitti minun valehtelevan. "SINÄ OLET AINAKIN L TAI XL!!!" Menin keuhkoamista karkuun huoneeseeni, jonne hän tuli hetki päästä ja repi aivan kaikki puseroni vaatekaapista ulos. Hän syynäsi kaikkien kokolaput ja jokaisen pienemmän kohdalla hän väitti karjuen niitä isosiskoltani unohtuneiksi. 

Vierailija
726/833 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävämpiä on naisten suuttumiset. Jos et tiedä mistä suutuin en aio sitä sinulle kertoakaan. Aha... No, mökötä sitten.

Vierailija
727/833 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttui kun ostin kalliimmat kengät kuin mitä hän oli suositellut. Ei olisi pitänyt kun ne maksoivat enemmän. En ymmärrä logiikkaa.

Vierailija
728/833 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävämpiä on naisten suuttumiset. Jos et tiedä mistä suutuin en aio sitä sinulle kertoakaan. Aha... No, mökötä sitten.

Parempi antaa mököttää. Jos aikuinen nainen ei halua anelematta kertoa niin olkoot kertomatta. 

Vierailija
729/833 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ärsyttää miesten suuttumiset, kun eivät kerro, miksi alkoivat murjottamaan yhtäkkiä. En ole ajatusten lukija. Lapsellisia oikuttelijoita aikuiset miehet.

Vierailija
730/833 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ärsyttää miesten suuttumiset, kun eivät kerro, miksi alkoivat murjottamaan yhtäkkiä. En ole ajatusten lukija. Lapsellisia oikuttelijoita aikuiset miehet.

Enpä ole törmännyt tai kuullut miehestä joka olisi jättänyt kertomatta mikä on vikana. Naisissa sen sijaan suurin osa harrastaa tuota. En sano kaikki koska se ei ole totta.

Vierailija
731/833 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole törmännyt tai kuullut miehestä joka olisi jättänyt kertomatta mikä on vikana. Naisissa sen sijaan suurin osa harrastaa tuota. En sano kaikki koska se ei ole totta.

No nyt kuulet, ex loukkaantui milloin mistäkin, mökötti niin kauan kunnes annoin periksi ja aloin kyselemään. Pisin mökötysaika oli 3 kk. Syynä oli usein omat kuvitelmansa ja luulottelunsa. Ei olisi saanut olla omia harrastuksia, ei olisi saanut mennä yksin kauppaan jne.

Vierailija
732/833 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ollut kesätöissä yhdessä yrityksessä, jossa oli työntekijöitä useampi kymmen. Vikana päivänä vein itse leipomiani korvapuusteja tarjolle. Yksi nainen josta en tiennyt edes nimeä kysyi minulta, että ovatko puustit gluteenittomia. Valittelin, että eivät ikävä kyllä ole, ihan tavallisia ovat. Nainen sanoi minulle selvästi tosi vihaisena, että "NO KUULE, SIIHEN OON TOTTUNUT" ja lähti huoneeseensa. 

meidän osastolla oli kans tällänen gluteeniton pelle aina valittamassa työpaikalle jakoon tulevista leipomuksista. Lakkasin leipomasta lähes vuodeksi ja aloitin sen taas kun tämä ammattivalittaja siirtyi toiselle osastolle.

Vierailija
733/833 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverilla on erikoinen lyhyt sukunimi. Meille tuli sijainen töihin, joka ei kuullut nimeä oikein ja sanoi sen väärin. Pari kertaa sanoi/kuuli sen väärin ennenkuin meni oikein. Työkaveri erikoisella nimellä loukkaantui tästä.

Seuraavana päivänä toinen keikkalainen sanoi työkaverini nimen väärin asiakkaalle. 

Tästä työkaverini lopulta hermostui totaalisesti; syytti näitä sijaisia ja keikkalaisia työpaikkakiusaamisesta jne. 

Siitä ei ollut kuitenkaan kyse. Työkaveri ei kuitenkaan luovuttanut ja lopulta tätä kiusaamista käsiteltiin työsuojelun ja ylemmän johdon toimesta.

Aivan kohtuutonta sijaisia kohtaan, joilla vaikeuksia vaikean sukunimen kanssa.

Voi ei. Itselläkin erikoinen sukunimi ja olen erittäin tottunut tavaamaan sitä. Se kuullaan alkuun miltei aina väärin. Mitäpä tuosta pultteja ottamaan, maailmassa on oikeitakin ongelmia. 

Vierailija
734/833 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri valittaa jatkuvasti, kun hänen alueellaan on niin paljon töitä eikä ehdi kaikkea tehdä. Nyt sitten palkattiin hänelle avuksi toinen työntekijä niin nyt se sitten itkee 'kun ei yhtään luoteta, että hän tekisi omat työnsä ja otetaan joku toinen viemään kaikki työt'...

Kerran kassatyössä ollessani olin isossa tavaratalossa töissä ja asiakas tuli kysymään monelta lähtee juna Ouluun ja, kun siihen vastasin etten tiedä niin suuttui ja huusi, että eikö se itseasiassa ole minun asia tietää. Vastasin siihen, että ei se kyllä ole, kun en ole juna-asemalla saati vr:llä töissä. Sain valituksen kyseiseltä asiakkaalta paskasta asiakaspalvelusta. 

Vierailija
735/833 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin alakouluisena pyöreähkö, mutta teini-iässä kilot sulivat ja 17-vuotiaana olin jo varsin hoikka. (52/170) Isäni taas oli pyöristynyt monen vuoden kotona makoilun seurauksena. Kerran hän oli tilaamassa minulle (hänen valitsemiaan) paitoja ja kysyi kokoani. Minulla ei ollut ennestään yhtään vaatetta numerokokoisena, joten tuumasin: "en tiedä, kaikissa vaatteissani on joku kirjain, esim. M tai S." Isältä meinasi silmät pullistua päästä kun hän täyttä kurkkua huutaen väitti minun valehtelevan. "SINÄ OLET AINAKIN L TAI XL!!!" Menin keuhkoamista karkuun huoneeseeni, jonne hän tuli hetki päästä ja repi aivan kaikki puseroni vaatekaapista ulos. Hän syynäsi kaikkien kokolaput ja jokaisen pienemmän kohdalla hän väitti karjuen niitä isosiskoltani unohtuneiksi. 

Ihminen on sellainen, että näkee toisen pitkään sellaisena, kun on tottunut näkemään. Isäsi näki sinut lihavana, kun ei ole huomannut laihtumistasi, kun on luultavasti lähes päivittäin nähnyt. Itsensä hän kuvitteli vielä varmaan hoikaksi. Olen törmännyt useamman kerran vastaaviin. 

Vierailija
736/833 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt kuulet, ex loukkaantui milloin mistäkin, mökötti niin kauan kunnes annoin periksi ja aloin kyselemään. Pisin mökötysaika oli 3 kk. Syynä oli usein omat kuvitelmansa ja luulottelunsa. Ei olisi saanut olla omia harrastuksia, ei olisi saanut mennä yksin kau

Sama täällä. Ex miehen kanssa oltaessa olisi mielummin vanginnut mut kotiin 24/7. 

Vierailija
737/833 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten silloisessa työpaikassa yksi omituinen vieraileva pomo veti hirveät kilarit. Ja mikä oli syy? Tokaisin huumorilla että:"Mä oon täällä vaan töissä" joka oli naurattanut aiemmin lähijohtajaa myöten. Tämä pomo huusi valehtelematta viisi minuuttia kurkku suorana:"MITÄ! TÄÄLLÄ EI KUKAAN OLE VAIN TÖISSÄ! TÄMÄ ON VAKAVAA! TÄMÄ OTETAAN TOSISSAAN JA TUOLLAISTA EI PUHUTA!" Tätä hoki ja rauhoituttuaan vielä tiuski koko loppupäivän että täällä ei kukaan ole vain töissä 😂😂😂 Yritin sanoa, että hei, se oli VITSI, mutta ei. 

Vierailija
738/833 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä isä hoitaa nuoren naisen vaateostoksia? Ymmärrän, että maksaa niitä mutta

Vierailija
739/833 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<

Hän on hirvittävän vallanhaluinen ja kontrollinhimoinen ihminen. Hänen piti saada valita vaatteeni, hiustyylini, jatko-opintopaikkani peruskoulun jäljeen, huoneeni sistustus, mielenkiinnon kohteeni jne. Muuten olisi tullut nyrkistä. Olinkin pitkään täysin hukassa identiteettini kanssa karattuani vähän ennen täysi-ikäistymistä.

Vierailija
740/833 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin viimeisen jääkahvijauhepussin ja siskoni raivostui,heitti talouspaperirullan lattialle ja huusi.

Olemme molemmat nelikymppisiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi