Tunnetko ketään, joka on yli 40-vuotiaana löytänyt rakkauden ja intohimoa?
Kommentit (30)
Itseni. Hirveää oli vain se, että mies ei uskaltanut tuntea tunteitaan, joita hänessä satavarmana oli eikä mitään suhdetta tietenkään voinut saada. Sen kerran kun ihminen eläessään rakastaa :((
Minä löysin, 46-vuotias, eronnut, teinin yh. En käynyt missään viihteellä, joten tein deittiprofiilin sellaiseen kuukausimaksulliseen, kun kaverit olivat aikansa yllyttäneet. Kohtasin siellä aikani tuskailtuani miehen, joka vei jalat alta ensi silmäyksellä. En ikinä tiennyt, että tällaista rakkautta ja intohimoa on muuta kuin elokuvissa. Useampi vuosi takana yhteistä taivalta, pidämme edelleen kädestä kuin teinit.
Äitini 55 v on kuin teini. Muutti juuri yhteen entisen työkaverinsa kanssa (mies 54 v). Tapailivat jokusen vuoden ja nyt sitten asuvat yhdessä. Isästäni erosi 10 v sitten.
Tunnen, itseni. Löysin elämäni miehen ja haluan olla loppuelämäni hänen kanssaan.
Mummolani naapurustossa asui leskimummo ja leskipappa kadun vastakkaisilla puolilla. Niiden välillä oli sitten lempi leimahtanut. Katsoin joskus ikkunasta, kun ne menivät toisiaan puolitiehen vastaan keskelle katua, halasivat ja suutelivat.
Kyllä, montakin. Esimerkiksi tätini löysi 55-vuotiaana onnen samanikäisen miehen kanssa. Täti ei ollut seurustellut vakavasti ennen tuota. Eräs tuttu mies löysi uuden rakkauden 70-vuotiaana. Takana oli 20-vuotta yksineloa vaimon kuoleman jälkeen. Ystäväni tapasi puoli vuotta sitten miehen, jota kutsuu elämänsä mieheksi. Ikää ystävällä on 39 eli ei ihan osu kriteereihin, mutta lähellä on. Noin muutama mainitakseni. Heidän intohimoistaan en toki tiedä (enkä haluakaan tietää), mutta onnellisilta vaikuttavat kaikki parit. Älä siis vielä luovu toivosta. Sinäkin voit vielä löytää kaipaamasi!
Ihania <3. Kiitos kirjoittajille. T. Ei ap
Rakkaus ei katso ikää kirjoitti:
Mummolani naapurustossa asui leskimummo ja leskipappa kadun vastakkaisilla puolilla. Niiden välillä oli sitten lempi leimahtanut. Katsoin joskus ikkunasta, kun ne menivät toisiaan puolitiehen vastaan keskelle katua, halasivat ja suutelivat.
Tämä on suloisinta, mitä olen lukenut pitkään aikaan <3 Tuli ihan kyynel silmään onnesta, kun tätä luin. Ihania toki muutkin kertomukset täällä. Rakkaus ei todellakaan katso ikää ja voi tupsahtaa eteen missä ja milloin vain. Älä siis luovuta ap. Sinunkin vuorosi voi vielä tulla!
Minä erosin yli nelikymppisenä, ja muutamaa vuotta myöhemmin tapasin elämäni rakkauden. Vasta nyt tiedän, mitä rakkaus tarkoittaa, olen ensimmäisen kerran elämässäni rakastunut.
Mulla on takana pitkä avioliitto ja ero. Nyt olisi taas tilaa suhteelle ja rakkaudelle ja nyt mulla olisi niin paljon annettavaakin. Ei vain tartu kukaan ihana matkaan eivätkä ne, jotka tarttuisivat, tunnu miltään :(
Ap
Mistä niitä ihania olette löytäneet?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on takana pitkä avioliitto ja ero. Nyt olisi taas tilaa suhteelle ja rakkaudelle ja nyt mulla olisi niin paljon annettavaakin. Ei vain tartu kukaan ihana matkaan eivätkä ne, jotka tarttuisivat, tunnu miltään :(
Ap
Tutun kuuloista. Sama täällä :(
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä ihania olette löytäneet?
Ap
Itse löysin kirjastosta :D Tavoiteltiin samaa kirjaa ja siitä se sitten lähti. Olen kyllä hitusen alle 40, mutta sillä ei liene tässä merkitystä.
En tunne. Varmaankin ne, joilla onni on kätkevät sen, tai sitten sellaisia ei ole. 40+ sinkut ja eronneet kertovat aina pettymyksestään, jos jotain kertovat. Olen 40+ eronnut itsekin ja luopunut toivosta vuosia sitten. Kahden tämän ikäisen on mahdotonta sovittaa elämäänsä yhteen. Vielä 35-vuotiaaks ollaan valmiita ottamaan riskejä sen oikean takia, mutta keski-ikäiselle seurustelu ei ole riittävä syy luopua mistään. Uuden suhteen onnistuminen on niin epätodennäköistä, ettei sen takia tehdä muutoksia lasten järjestelyihin, asumiseen, työhön ja työpaikkaan, vapaa-aikaan eikä mihinkään muuhunkaan. Niinpä se ei voi onnistua, eikä kannata edes aloittaa.
Minä (M51) löysin elämäni rakkauden (N41) pari vuotta sitten.
Kaverini oli ollut sinkku yh 15 vuotta. Hän teki profiilin johonkin eliittikumppaneihin tai johonkin, ja tapasi siellä yhden Jukan. nykyään hänen Facebook on täynnä kuvia yhteisistä illallisista. Molemmilla on parikymppiset lapset jo omillaan, ja suunnittelevat yhteen muuttamista.
Oon N40. Löysin M20.Elämäni täyttymys.