Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tykkään olla enemmän miesten seurassa, koska niillä on vähemmän draamaa kuin naisilla."

Vierailija
05.02.2017 |

Miksi jotain tällaista sanoo aina pelkästään ne naiset, jotka itse jatkuvasti aiheuttavat sitä draamaa olemalla mahdollisimman ilkeä muille naisille? En ole ikinä kuullu mukavan ja kohteliaan naisen sanovan mitään tällaista, mutta ne ilkeimmät kiusaajat taas toitottaa vähän väliä miten eivät tykkää tyttöjen draamasta.
Mitä ihmettä liikkuu näiden päässä?

Kommentit (141)

Vierailija
1/141 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa on vinha perä.

Vierailija
2/141 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän porukassa pyöri hetken aikaa nainen, joka haukkui milloin ketäkin horoksi ja lateli pieniä, ilkeitä kommentteja toisten naisten ulkonäöstä ja sitten kun naiset puolustivat itseään ja toisiaan alkoi tämä "tän takii mä tykkään miähist, niil ei oo tälläst draaamaaaa."

Joo... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/141 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ne vasta draamaa aiheuttavat! Ainakin meidän työpaikalla juuri miehet panettelevat johtoa selän takana, valittavat paljosta työstä (josta naiset suoriutuvat aivan valituksitta), ja lisäksi vielä ruikuttavat erityisetuja joka välissä. Niillä ei ikinä ole asiat tarpeeksi hyvin.

Vierailija
4/141 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei millään pahalla, mut jos mä näyttäisin tolta mä en kyl tosiaan kävis rannalla."

"Onpas ruma paita, mut sul on aina ollu huono maku vaatteiden suhteen."

"Ei ihme, et sä oot sinkku ku oot noin läski." (kyseinen nainen oli normaalipainoinen)

"Mä en tajuu miks kukaan haluis asuu täs kaupunginosassa, toivottavast sä et maksanu kovin paljoo täst talosta."

"Hirveen ruma meikki, mut on se parempi ku sun meikitön naama."

jne.

Ja kyllä, kyseinen nainen valitti miten ei tykkää "draamasta", kun ihmiset sitten sanoivat loukkaantuneen hänen kommenteistaan. Hengailee nykyään vain miehensä kanssa, koska "miesten seurassa on vähemmän draamaa".

Vierailija
5/141 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin usein tämä kertoo ihmisestä itsestään, ettei edes itse arvosta omaa sukupuoltaan ja voi vain kuvitella, miten sen tekisi vastapuolen edustaja.

Jotkut vanhemmat ja päiväkodissa/koulussa henkilökunta siirtää oman asenteensa lapsiin tai ainakin antavat siihen mallin, että on ok. kohdella sukupuolen mukaan ja vähätellä ominaisuuksia, kun tyttölapset kuitenkin aikuistuttunaan syyllistyvät draamaan yms.

Olen tehnyt pitkän uran, hyvin miesvaltaisella alalla (rakennus) jossa naisia on todella vähän, oman havaintoni en jaa havaintoani ap. kanssa, päinvastoin, kyllä draaman ja toisen selkään puukottaminen onnistuu niin naiselta kuin miehiltä. Ja usein uralla etenemiseen käytetään kovia otteita.

Vierailija
6/141 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys viesti 6.

Sori ap. takerruin vain tuohon otsikkoon ja kommentoin sen mukaisesti eli olen samaa mieltä ap. kanssasi.

Vierailija
7/141 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/141 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa. Olen itse omasta mielestäni mukava ja kohtelias nainen, ja tykkään enemmän olla miesporukassa. En varsinaisesti itse draaman takia, vaan sen, että kommunikointi on suorempaa. Tyttöporukassa juorutaan lähes aina asioista, mitä ei kehdata sanoa suoraan kyseiselle henkilölle, ja en jotenkin nauti siitä ollenkaan. Miesporukassa taas ollaan avoimempia. En toki väitä että kaikki miehet ovat avoimia ja naiset juoruavia, mutta omassa lähipiirissä on näin. Voisi sitä naisten seuraa draamaksikin kutsua.

Vierailija
9/141 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojaa. Olen itse omasta mielestäni mukava ja kohtelias nainen, ja tykkään enemmän olla miesporukassa. En varsinaisesti itse draaman takia, vaan sen, että kommunikointi on suorempaa. Tyttöporukassa juorutaan lähes aina asioista, mitä ei kehdata sanoa suoraan kyseiselle henkilölle, ja en jotenkin nauti siitä ollenkaan. Miesporukassa taas ollaan avoimempia. En toki väitä että kaikki miehet ovat avoimia ja naiset juoruavia, mutta omassa lähipiirissä on näin. Voisi sitä naisten seuraa draamaksikin kutsua.

Ei muuta mutta et tule ikinä menestymään elämässä, kun et opi naisporukan sääntöjä, sori vaan.

Itse eksyin naisvaltaiselle alalle, jossa esiMIESkin oli naisien kanssa oppinut olemaan ja toimi kuten leidit. Huhheijaa...

Vierailija
10/141 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse tuota mieltä ja melkein kaikki kaverini ovat poikia. Olen 24 ja joskus 17 vuotiaana aloin viettää aikaa pääosin vain poikien kanssa. En itse hauku muita tyttöjä/naisia en vain viihdy heidän seurassaan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Naiset usein näkevät toisissa naisissa jotain mitä miehet eivät ja siksi miesten voi olla vaikeaa ymmärtää naisia. Omien kokemusten mukaan naiset ovat paljon kierompia kuin miehet ja ajavat useimmin vain omaa etuaan. Esimerkiksi todella kauniit nuoret naiset harvoin viettävät aikaa todella rumien naisten kanssa ellei kyse ole siitä että heidän rinnallaan näyttää itse vielä paremmalta. Miehet taas viettävät aikaa ihmisten kanssa joista pitävät näyttivätpä he miltä tahansa. Ja en ole itse mikään rumilus enkä mikään missi kun kuitenkin joku tähän takertuu vaan ihan perus kivan näköinen.

Vierailija
11/141 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä aiheuta draamaa naisporukoissa, mä olen vain jättäytynyt niistä pois. Ainoa nainen jonka kanssa on ollut jotain keskusteltavaa on opiskelukaveri...tekniikan alalta.

En mä kyllä viihdy mieslaumoissakaan, kahdenkeskiset keskustelut on mun juttu. Mutta parhaat ystäväni, työkaverit ja kollegat, muut joiden kanssa vietän vapaaehtoisesti vapaa-aikaani on nykyisin 99% miehiä.

N44

Vierailija
12/141 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no huomaahan se tästäkin keskustelusta, että heti lähdetään yhden kimppuun haukkumaan, kun joku ilmoittaa viihtyvänsä poikien kanssa. entä sitten vaikka viihtyy, hittoako se on teiltä pois? naiset osaa olla kiuroja ja eivät tule toimeen yleensä kuin sen bestisporukan kanssa, muut jätetään ulkopuolelle. poikien kanssa kommunikointi on suorempaa ja tulevat toimeen erilaisten ihmisten kanssa. naiset tuomitsevat toisenlaisen naisen heti. on mulla silti naispuoleisia frendejä, mutta huomaan ajoittain ongelmia koska naiset laittavat miehen (tai miehen saamisen) etusijalle, kun taas miehet valitsevat kaverit ensin ja sitten tulee se tyttö. sitten kuitenkin pitäisi jaksaa tukea tällaisia naisia, kun  se mies jättää vaikka merkit oli selvät jo alusta...

varmasti on olemassa naisia, jotka kaveeraavat miesten kanssa huomion takia samon kuin naiset osaavat olla juonittelijoita, jotka puukottavat heti selkään. jostain syystä nämä stereotypiat naisten draamailusta ovat maailman laajuisia. toivotaan tosin, että tasa-arvo tekee tehtävänsä ja naiset kilpailevat osaamisellaan sen sijaan että kilpailevat kuka saa miehen/on pantavin..

Vierailija
13/141 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se vika ole enemmän itsessä jos ei pärjää kaverina oman sukupuolen kanssa, ei kelpuuta suhteeseen omanmaalaisiaan tai omanikäisiään yms. vaikka kuinka syyttäisi omaa sukupuoltaan draamasta, omanmaalaisiaan siitä ettei niiden kanssa tunne itseään naiseksi tai että omanikäiset on ihan kakaroita joten pitää olla yhdessä sitten jonkun isänsä ikäisen kanssa.

Vierailija
14/141 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin sanoa noin. Mutta ymmärrän, millaisia viboja siitä helposti tulee, ja tunnistan senkin ilmiön todeksi. Itseäkin ärsyttää sellaiset haareminkerääjänaiset, jotka katsovat murhaavasti muita lähestyviä naisia ja tekevät heidän olonsa mahdollisimman epämukavaksi kihertelyllään ja kovaäänisillä insidejutuilla. Mä en ole sellainen, vaan hyvin nöyrä ja reilu. Juodaan kaljaa ja ihmetellään maailmaa. Saa liittyä seuraan jos meininki kiinnostaa.

Vierailija
15/141 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesporukassa ei tarvitse kilpailla kenenkään kanssa, olet spesiaali. Kun porukkaan tulee yksikin nainen joka myös kokee olevansa yksi äijistä, kilpailu alkaa eikä porukassa olekaan enää yhtään niin kivaa.

Vierailija
16/141 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt kaikille miehille. Olen tullut siihen lopputulokseen että en jaksa miesten seuraa koska miehet kuvittelevat aina, että kaikki ihmiset maailmassa ajattelevat samalla lailla kuin he ajattelevat ja kaikki muu on jotenkin epänormaalia. Tämän vuoksi minulta ei onnistu seurustelukaan, en jaksa tuota asennetta. 

Vierailija
17/141 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesporukassa ei tarvitse kilpailla kenenkään kanssa, olet spesiaali. Kun porukkaan tulee yksikin nainen joka myös kokee olevansa yksi äijistä, kilpailu alkaa eikä porukassa olekaan enää yhtään niin kivaa.

Pelaavana naisena voin allekirjoittaa tämän, huomaa peliporukoista aika hyvin. Usein kuvio on yksi ns. kuningatarmehiläinen ja kuhnurit siinä ympärillä. Olen itse tosi hiljaa sukupuolestani mutta viimeistään äänichatissa se tulee ilmi, ja yleensä tässä vaiheessa alkaa se kuningattaren masinoima ulossavustaminen. En tiedä, kuvittelevatko nämä "gamer girlit" että heidän asemaansa uhataan jotenkin sitten. Haluaisin vain pelata prkle, kivassa porukassa :D onneksi kaikki naiset pelipiireissä eivät ole näitä huomiokuningattaria. Pahimmillaan se vaan on esimerkkini mukaista.

Vierailija
18/141 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä kuullut miespuolisen henkilön suusta kyseisen lauseen. Hassua, että hän itse on se draamanhakuinen, epävakaa, eripuraa ja tyytymättömyyttä lietsova henkilö. Työyhteisöön kuului aiemmin pari muutakin kyseisen kaltaista henkilöä, molemmat miehiä. Huoh.

Vierailija
19/141 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ilmiö on sisäistetyn misogynian (= naisvihamielisyyden) ilmentymä. Taustalla vaikuttavat mm. seuraavat asenteet:

- Nainen on arvokkaampi ollessaan "yksi jätkistä" tai poikatyttö. Tähän kuuluu myös maskuliinisista asioista kiinnostuneisuus, reiluus, suorapuheisuus ym. miehisiksi ja siten hyviksi mielletyt ominaisuudet.

- Naiset ovat juoruilevia, kaakattavia kanoja. Naiset ovat myös kieroja ja ilkeitä. (Miesten kohdalla vittuilu on ihan OK äijäilyä.)

- Naisten tulee aina kilpailla tilasta ja huomiosta keskenään. Tästä syystä naiset voivat olla niin ilkeitä esim. naisjulkkikselle - tämän saama huomio on automaattisesti itseltä pois. Äijäporukkaan mahtuu siten vain yksi nainen, kuten tässäkin ketjussa on sanottu. Miehet kasvatetaan luottamaan itseensä ja ottamaan tilaa ihan eri tavalla.

Vierailija
20/141 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän