Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tykkään olla enemmän miesten seurassa, koska niillä on vähemmän draamaa kuin naisilla."

Vierailija
05.02.2017 |

Miksi jotain tällaista sanoo aina pelkästään ne naiset, jotka itse jatkuvasti aiheuttavat sitä draamaa olemalla mahdollisimman ilkeä muille naisille? En ole ikinä kuullu mukavan ja kohteliaan naisen sanovan mitään tällaista, mutta ne ilkeimmät kiusaajat taas toitottaa vähän väliä miten eivät tykkää tyttöjen draamasta.
Mitä ihmettä liikkuu näiden päässä?

Kommentit (141)

Vierailija
41/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haine kirjoitti:

Sori vaan mutta miehiltä ei tule parinvuoden jälkeen tälläistä kommenttia että "sanoit silloin kaksi vuotta sitten näin ja näin joten olet ihan paska kaveri". Miehet ei nosta vanhoja asioita esille jatkuvasti. Naiset ottaa parinvuodentakaiset sovitut riidatkin esille.

Mä en sano että viihdyn paremmin poikien kanssa, vaikka mun kaveripiiri koostuu enemmän niistä. Aikuisena on vaikea löytää enää naisista sydänystäviä .. kaikki on niin varautuneita ja kilpailunhaluisia. Mä olisin hyvin mielelläni kaikkien kaveri.

Minun mieheni kuuluu näihin, jotka muistuttavat useamman vuoden takaisista asioista. Yksi miehen ärsyttävimmistä piirteistä. Yleensä miehet unohtavat ja jättävät ikävät asiat taakseen. Vai onko parisuhdeasiat eri asia?

Vierailija
42/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yleensä itse hengaan miesten kanssa, mutta tämä johtuu siitä että minulla on näitten kanssa enemmän samat mielenkiinnon kohteet. Minulla on myös paljon läheisiä naisystäviä. Opiskelen miesvaltaisella alalla ja yleensä vain päädyn viettämään aikaa lähes pelkästään miesten kanssa. Miehiin on yleensä helpompi tutustua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne jotka tuollaista sanovat ovat yleensä ämmiä muille naisille syystä tai toisesta (esim. kokevat kilpailuksi) ja miehet taas mielistelevät näitä minkä kerkeävät siinä toivossa, että saisivat tältä naiselta huomiota. Lopputuloksena nainen aloittaa riitoja muiden naisten kanssa mutta saa validointia omalle itselleen miehiltä, jotka nöyristelevät tämän jaloissa. Näin syntyy valheellinen kuvitelma siitä että miesten kanssa olisi vähemmän draamaa kuin naisten. 

Vierailija
44/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet juoruaa todella paljon!! Mutta siinä on selvä ero, miehet puhuu suht neutraaliin sävyyn, naisilla on taas tarve värittää ja ilkeillä.

Minulla kariutui jokin aika sitten välit ystäväporukan kanssa. Tilanne meni siihen että siellä juoruttiin aina kaikkien asiat, ilkeästi tietysti. Eikä ne aina ollut tottakaan. En ikinä ole tykännyt tuollaisesta ja kerta kerran jälkeen inhosin enemmän niitä iltoja. Kukaan ei puhunut mitään oikeasti tärkeää, ensin kehuttiin itseään ja sitten haukuttiin muut lyttyyn.

Ja auta armias kun joku yleensä porukkaan kuuluva oli poissa...

Tajusin että vaikka menetän ison porukan ja jokseenkin kaikki kaverini, en vain enää halua kuulua mukaan tuollaiseen porukkaan. Tästä alkaa olla nyt vuosi kun ei olla nähty. Kukaan ei ole tuntevinaan enää esim facessa mutta pysyyvät kavereina että näkevät julkaisuni. Yhden kerran sain viestin jossa kyseltiin hyvin tarkkaan kuulumisiani, tarkoitusperät tietäen vastasin kuivasti että saisivat mahdollisimman vähän reposteltavaa.

Eli kyllä, istun iltaa paljon mieluummin miesten kanssa.

Vierailija
45/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haine kirjoitti:

Sori vaan mutta miehiltä ei tule parinvuoden jälkeen tälläistä kommenttia että "sanoit silloin kaksi vuotta sitten näin ja näin joten olet ihan paska kaveri". Miehet ei nosta vanhoja asioita esille jatkuvasti. Naiset ottaa parinvuodentakaiset sovitut riidatkin esille.

Mä en sano että viihdyn paremmin poikien kanssa, vaikka mun kaveripiiri koostuu enemmän niistä. Aikuisena on vaikea löytää enää naisista sydänystäviä .. kaikki on niin varautuneita ja kilpailunhaluisia. Mä olisin hyvin mielelläni kaikkien kaveri.

Miten sen voi sopia, jos toinen on pahasti loukannut? Miksi pitäisi teeskennellä että sitä ei ole sanottu? Jos ihminen on paska kaveri, hän on paska kaveri. Paskojenkin ihmisten kanssa on yritettävä tulla toimeen tässä maailmassa, mutta ei se tee heistä tippaakaan parempia. Ei miestenkään mielestä. Miehet eivät vain sano ääneen, että kiukuttelen sinulle koska olet paska kaveri. Miehet kiukuttelevat mitään sanomatta.

Eikä tuo sinun kommenttisi kyllä vaikuta tippaakaan siltä että haluaisit olla kaikkien kaveri. Vaan siltä, että haastat riitaa.

Sori vaan, sori vaan.

Vierailija
46/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kavereineen on kyllä sellasia juoruilijoita selän takana puhujia että oksat pois. Juuri mies kertoi, kuinka olivat automatkalla kaverinsa kanssa päivitelleet yhteisen kaverin asunnon kuntoa ja siisteystasoa. Ja harva se ilta äänichatissa jutellaan ja ruoditaan yhteistä pelikaveria, joka nyt sillä hetkellä ei ole paikalla, kuinka se ei osaa pelata tai tekee asioita ihan typerästi.

Ei miesten ja naisten erot ole niin suuria kuin väitetään.

Vierailija
47/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kertoo ihmisen omista sosiaalisista taidoista jos tulee toimeen vain tietynlaisen ryhmän kanssa. Sosiaalisesti taitavat osaavat säädellä olemistaan ja viihtyvät hyvin monenlaisissa ryhmissä. 

Selän takana haukkuminen loppuu yleensä myös varsin nopeasti jos muut ei lähde ilkeilyyn mukaan.

Vaikka olisi miten sosiaalisesti taitava, ei tarvitse viihtyä monenlaisissa ryhmissä.

Ja tässä päästään taas samaan: ryhmissä viihtymiseen. Mistä sekin oletus tulee että lauma olisi jotenkin hyvä tai sosiaalisesti hyväksyttävä ajanviettotapa? On meitäkin jotka vihaavat olla minkäänlaisissa ryhmissä ja jättäytyvät vapaaehtoisesti niistä kaikista ulkopuolelle....meillä ei vaan ole ihmisarvoa.

Vierailija
48/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän porukassa pyöri hetken aikaa nainen, joka haukkui milloin ketäkin horoksi ja lateli pieniä, ilkeitä kommentteja toisten naisten ulkonäöstä ja sitten kun naiset puolustivat itseään ja toisiaan alkoi tämä "tän takii mä tykkään miähist, niil ei oo tälläst draaamaaaa."

Joo... :D

Minkä ikäsillä av-mammoilla on vielä jotain porukoita? Taidat olla teini....

Vierailija
49/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet juoruaa todella paljon!! Mutta siinä on selvä ero, miehet puhuu suht neutraaliin sävyyn, naisilla on taas tarve värittää ja ilkeillä.

Minulla kariutui jokin aika sitten välit ystäväporukan kanssa. Tilanne meni siihen että siellä juoruttiin aina kaikkien asiat, ilkeästi tietysti. Eikä ne aina ollut tottakaan. En ikinä ole tykännyt tuollaisesta ja kerta kerran jälkeen inhosin enemmän niitä iltoja. Kukaan ei puhunut mitään oikeasti tärkeää, ensin kehuttiin itseään ja sitten haukuttiin muut lyttyyn.

Ja auta armias kun joku yleensä porukkaan kuuluva oli poissa...

Tajusin että vaikka menetän ison porukan ja jokseenkin kaikki kaverini, en vain enää halua kuulua mukaan tuollaiseen porukkaan. Tästä alkaa olla nyt vuosi kun ei olla nähty. Kukaan ei ole tuntevinaan enää esim facessa mutta pysyyvät kavereina että näkevät julkaisuni. Yhden kerran sain viestin jossa kyseltiin hyvin tarkkaan kuulumisiani, tarkoitusperät tietäen vastasin kuivasti että saisivat mahdollisimman vähän reposteltavaa.

Eli kyllä, istun iltaa paljon mieluummin miesten kanssa.

Kertoo paljon sinusta, että näit ystävissäsi ainoastaan ne huonot puolet. Ja olit muutenkin itse yksi niistä haukkujista, kun kerran vaikenemisellasi hyväksyit sen. Eikä se johtunut sukupuolestasi, vaan siitä että olet ilkeä ihminen.

Vierailija
50/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika järkyttäviä asenteita täällä sellaisia naisia kohtaan, jotka oikeastikin vain syystä tai toisesta viihtyvät vapaa-ajallaan paremmin miesseurassa. Itse olenkin yleensä aina hiljaa tästä ja sanon ettei minulla juurikaan ole kavereita jos puheeksi tulee, etten kohtaa tällaista vähättelyä siksi kun minulla ei oikein ole läheisiä naispuolisia ystäviä. Naisseurassa minua aina koitetaan muuttaa johonkin suuntaan mikä syö itsetuntoa aika tehokkasti, miehet taas antavat minun olla oma itseni ja hyväksyvät tällaisena kuin olen.

Vierailija
51/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on äärimmäisen surullista, että naiset itse pitävät yllä näitä järjettömiä stereotypioita omasta sukupuolestaan. Oman kokemuksen (ja keskustelun perusteella muidenkin kokemusten) mukaan miehet ja naiset kykenevät ihan samantasoiseen draamailuun.

Itse tiedän heti etten erityisemmin pidä naisesta joka jauhaa tota otsikon lausetta. Vika on ihan tyypissä itsessään jos ei tule ihmisten (joita naisetkin ovat) kanssa toimeen.

Vierailija
52/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän porukassa pyöri hetken aikaa nainen, joka haukkui milloin ketäkin horoksi ja lateli pieniä, ilkeitä kommentteja toisten naisten ulkonäöstä ja sitten kun naiset puolustivat itseään ja toisiaan alkoi tämä "tän takii mä tykkään miähist, niil ei oo tälläst draaamaaaa."

Joo... :D

Minkä ikäsillä av-mammoilla on vielä jotain porukoita? Taidat olla teini....

Taidat olla seniili... Kyllä tälle palstalle saa tulla alle 4-kymppisetkin. Naurettavaa yrittää mitätöidä muita keskustelijoita iän perusteella. -eri

Vierailija
53/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika järkyttäviä asenteita täällä sellaisia naisia kohtaan, jotka oikeastikin vain syystä tai toisesta viihtyvät vapaa-ajallaan paremmin miesseurassa. Itse olenkin yleensä aina hiljaa tästä ja sanon ettei minulla juurikaan ole kavereita jos puheeksi tulee, etten kohtaa tällaista vähättelyä siksi kun minulla ei oikein ole läheisiä naispuolisia ystäviä. Naisseurassa minua aina koitetaan muuttaa johonkin suuntaan mikä syö itsetuntoa aika tehokkasti, miehet taas antavat minun olla oma itseni ja hyväksyvät tällaisena kuin olen.

Ihan turhaan yrität vääntää itsestäsi uhria, kun halveksit ja syrjit muita ihmisiä sukupuolen perusteella. Nainenkin voi olla naisvihaaja. Korjaa itsetuntosi kuntoon.

Vierailija
54/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesporukassa ei tarvitse kilpailla kenenkään kanssa, olet spesiaali. Kun porukkaan tulee yksikin nainen joka myös kokee olevansa yksi äijistä, kilpailu alkaa eikä porukassa olekaan enää yhtään niin kivaa.

Pelaavana naisena voin allekirjoittaa tämän, huomaa peliporukoista aika hyvin. Usein kuvio on yksi ns. kuningatarmehiläinen ja kuhnurit siinä ympärillä. Olen itse tosi hiljaa sukupuolestani mutta viimeistään äänichatissa se tulee ilmi, ja yleensä tässä vaiheessa alkaa se kuningattaren masinoima ulossavustaminen. En tiedä, kuvittelevatko nämä "gamer girlit" että heidän asemaansa uhataan jotenkin sitten. Haluaisin vain pelata prkle, kivassa porukassa :D onneksi kaikki naiset pelipiireissä eivät ole näitä huomiokuningattaria. Pahimmillaan se vaan on esimerkkini mukaista.

Ah, ihanaa, että täällä on muitakin :) olen törmännyt moniin kuningatarmehiläisiin ja niistä aiheutuu paljon harmia. Minäkään en tykkää mainostaa naiseuttani pelatessa, koska asenteet muuttuu niin helposti siinä vaiheessa.

Vierailija
55/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaan yrität vääntää itsestäsi uhria, kun halveksit ja syrjit muita ihmisiä sukupuolen perusteella. Nainenkin voi olla naisvihaaja. Korjaa itsetuntosi kuntoon.

En minä vihaa naisia, en kategorisoi ihmisiä sukupuolen perusteella. Mistä sellaisen käsityksen sait? Tässä elämän varrella on vain käynyt niin, että kaikki läheisimmät kaverit ovat miehiä, voinee johtua harrastuksistani sekä luonteestani, joka on melko maskuliininen. En kuitenkaan koe tarpeelliseksi muuttaa itseäni vain sen takia, että saisin vapaa-ajalla viettää aikaa naisten kanssa, kyllä miehetkin ihan kivoja kavereita ovat.

Vierailija
56/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan vähättele ihmistä siitä, että hänellä ei ole juurikaan naispuolisia ystäviä. Karvat tosin nousee pystyyn silloin, kun niiden ystävien puute julistetaan johtuvan jostain "naisten" ominaisuuksista. Sukupuoli ei ole persoona. En tiedä missä ihmeen naisseurassa sinä olet liikkunut, mutta mä en ole koskaan kohdannut että mua olisi eritetty muuttaa mihinkään suuntaan. Olen opiskellut kahta alaa, molemmat naisvaltaisia, samoin olen tehnyt harjoittelut naisvaltaisissa työpaikoissa, sekä tehnyt töitä ja valmistumassa töihin naisvaltaiselle alalle. Läheisimmät ystävät on naisia. Ei pahantahtoista juoruilua, selkäänpuukotusta, kieroilua. Tottakai vittumaisia, manipuloivia ja draamanhakuisia ihmisiä on mullekin elämänvarrella sattunut, mutta niiden sukupuolijakauma on varmaan aika 50/50.

Vierailija
57/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kaveriporukassani oli molempia, mutta välillä joukkoon eksyi näitä kuningatarmehiläisiä, jotka yrittivät saada kaikkien poikien ihailun ja juoruilla selän takana toisista tytöistä. En tiedä oliko poikien kesken samanlaista, mutta nämä yksittäiset tytöt katosivat muihin porukoihin, koska meidän porukan vakiokalustoon kuuluvat tytöt eivät lähteneet tähän mukaan.

Luulen, että meillä oli kaikilla hyvä itsetunto, emmekä kokeneet toisia tyttöjä yleensäkään uhkaksi. Lisäksi koossa pitävä voima oli auton laitto, joka ei yllättäen teiniprinsessoja yleensä kiinnostanut.

Vierailija
58/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen vähän vastaavasti. En ole ilkeä ihminen ja hyökkää ihmisten heikkouksiin, mutta olen erittäin roustaava huumorissani. Tykkään vitsailla muista ja tykkään etenkin nauraa itselleni. Naisien kanssa joudun olemaan jotain feikkiä, sillä heidän kanssaan tuo ei toimi. On siis huomattavasti helpompaa/rennompaa miesten seurassa, kun kukaan ei ota itseään niin vakavasti. Toki miehissäkin herkkänahkaisuutta tuon suhteen, että ei se ole niin että kaikki miehet kestävät roskia läppää.

Vierailija
59/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä vihaa naisia, en kategorisoi ihmisiä sukupuolen perusteella. Mistä sellaisen käsityksen sait? Tässä elämän varrella on vain käynyt niin, että kaikki läheisimmät kaverit ovat miehiä, voinee johtua harrastuksistani sekä luonteestani, joka on melko maskuliininen. En kuitenkaan koe tarpeelliseksi muuttaa itseäni vain sen takia, että saisin vapaa-ajalla viettää aikaa naisten kanssa, kyllä miehetkin ihan kivoja kavereita ovat.

Et kategorisoi ihmisiä sukupuolen perusteella? WTF? "Naisseurassa minua aina koitetaan muuttaa johonkin suuntaan mikä syö itsetuntoa aika tehokkasti, miehet taas antavat minun olla oma itseni ja hyväksyvät tällaisena kuin olen."

Kuule, eivät rodun perusteella syrjivät ihmiset myöskään asiaa myönnä. Hekin sanovat: "Ei voi yleistää, mutta oman kokemukseni mukaan..."

Vierailija
60/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika tiukan jaon kyllä teet sukupuolten välillä, jos kuvailet luonnettasikin "maskuliiniseksi". Ihan kuin luonteenpiirteet olisi mitenkään sukupuolisidonnaisia muuten kuin stereotypioiden tasolla. Ilmeisesti kuvittelet myös että kaikki naiset on samanlaista massaa, koska joutuisit muuttamaan itseäsi jotta tulisit "naisten" kanssa toimeen. Luultavasti sulla on tässä vaiheessa jo niin isoja ennakkoasenteita muita naisia kohtaan ("ei ne anna mun olla sellainen kun mä oon, yrittävät vaan muuttaa mua") ettet anna edes mahdollisuutta tutustumiselle. Kaveeraa ihan rauhassa miesten kanssa eikä kenenkään ole väkisin pakko alkaa hankkia uusia kavereita, mutta älä nyt viitsi kuvitella, että sinun ja muiden naisten kaveruus tai ystävyys olisi jotenkin mahdotonta, koska naiset ovat tällaisia ja tällaisia ja miehet ovat tietynlaisia. Naisia on ihan kaikenlaisia, samoin kuin miehiäkin. Sinä et ole mikään uniikki lumihiutale oman sukupuolesi joukossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi