Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen nainen ja teinivaatteet?

Vierailija
05.02.2017 |

Mitä mieltä olette siitä jos aikuinen nainen (tai mies) käyttää teinivaatteita? En tarkoita nyt sellaisia naisia, jotka pukeutuvat päästä varpaisiin samoin kuin teini-ikäiset tyttärensä, vaan nuorten päälle miellettyjä vaatteita osana muuta pukeutumista.

Olen viime aikoina huomannut ihailevani tällaista pukeutumista. Olen nähnyt esimerkiksi neonväriset, pitkävartiset tennarit ja tyyliin sopivan huivin harmaatukkaisella naisella ja eilen näin 40-50 -vuotiaan naisen legginsseissä tai housuissa, jotka olivat täynnä kissanpentujen kuvia. Legginssit kuulostavat kirjoitukseni perusteella varmaan järkyttäviltä, mutta tyyli teki minuun vaikutuksen. Tekeekö tyylistä hyvän se rohkeus, jota kissalegginssien pukemiseen vaaditaan vai mistä se johtuu?

Olen itse vasta 30-vuotias ja nuoren näköinen, joten en saisi vastaavilla vaatteilla aikaan täysin samanlaista iän ja tyylin kontrastia, mutta toivon että uskallan vanhempana pukeutua yhtä värikkäästi, enkä jämähdä mustaan ja harmaaseen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v miettii liikaa.

Antaa kaikkien pukeutua kuten haluaa.

Vaatteet on nykyään kaikille samat joten muodista ei voi välltyä jos ei käytä ns. kaapuja

Vierailija
2/3 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei värit ja leikkisät kuosit poistu sallittujen listalta sitä myötä kun ikää karttuu. Tietenkään! Ja kun olet eläkkeellä, niin samat pukeutumiskoodit esim. työn takia eivät enää sido vaatevaraston ylläpitoa. Eli vanhanahan nimenomaan saa ja kannattaa pukeutua juuri niin kuin lystää! Ja luultavasti silti onnistuu näyttämään hyvältä jos on siunattu sillä tyylitajulla. Osaa sitten ripautella asuihin omaan tyyliin sopivalla määrällä kaikenlaista piristävää juttua, kun on ehtinyt pitkään harjoitella! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole yksittäisistä vaatekappaleidta kiinni, vaan kokonaisuudesta ja siitä, miten kokonaisuutensa kantaa. Kissalegginsit voi olla ihan fine, jos niiden kanssa on päällä joku riittävän pitkä ja väljä ja todenäköisesti yksivärinen yläosa, mahdollisesti paksu neule tms. ja sitten siinä on kotonaan. Mut jos kaikki on piukkaa ja niukkaa ja montaa eri kuosia, ja itse vielä siinä selvästi sen näköisenä että pitäkäämuasöpönä! niin tulos voi olla tahattoman koominen.

Myös neontennarit on ok, jos koko puku ei ole neonväriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme