Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Milloin /millä oireilla saa jäädä pois koulusta?
05.02.2017 |
Seiskaluokkalainen tyttö valittaa vähän väliä kurkkukipua ja tukkoista nenää ja haluaa olla pois koulusta. On ollutkin,kun en osannut mitään epäillä. Nykyään tätä ilmenee kuitenkin varsin usein.
Ollaan menossa lääkäriin. Aiemmin on annettu ab-kuuri,joka ei vaikuttanut mihinkään ja antihistamiinia sekä nuhatippoj . Nyt haluan että kartoitetaan hengitysteiden rakenne ja allergiat.
Kommentit (3)
Onko koulussa sisäilmaongelmaa? Oireet usein päänsärkyä ja hengitystieoireita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ole sisäilmaongelmia koulussa,eikä kotona.
Alue: Aihe vapaa
Ihan niinkun töistäkin, eli jos ei koe olevansa siinä kunnossa että pystyy tekemään ko päivän hommat niin on tarpeeksi sairas jäädäkseen kotiin.
T. hr-päällikkö