Mies oli jättänyt tomaatit yöksi huoneenlämpöön!!
Jouduin heittämään 2,8KG!!! Tomaatteja roskiin :(
Kommentit (92)
Käsitätkö ap, että nestetasapainosi ei ole ok. Olet jo kuivunut ja käytöksesi on lapsellista. Järkevä ihminen tajuaa hakeutua päivystykseen, nestetiputukseen. Sama se jos itse kärsit, mutta vauva kärsii. Tuollainen tuleva äiti. Olisit EHKÄISSYT.
meillä heitettäisiin noin tyhmä muija ovesta pihalle. siinä ei hyväkään PILLU auttaisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuten teet noin suurella tomaattimäärällä?
Olen raskaana ja himoitsen jääkaappikylmiä tomaatteja. Menee kilo päivään. -ap
Etkö tiedä, että tomaattia "palelee" jääkaapissa?
Laita vain muutama tomaatti jäähtymään, eli aina uusi tomaatti jääkaappiin sen tilalle jonka syö.
Mikä vaihtoehto näistä pätee sinun kohdallasi:
a) raskaana oleva hormonihirviö
b) muuten vaan tietämätön ja yksinkertainen, joka palelluttaa banaanitkin jääkaapissa
c) provo - tunnusta!
Siis minähän olen ratkaissut tomaattien ja banaanien vilistumiset fiksulla tavalla! Olen neulonut niille useita peittoja! ;)
Tomaatit pitääkin olla pöydällä! Appelsiinit pitää olla jääkaapissa sillä muuten ne eivät ole syödessä raikkaita.
Vierailija kirjoitti:
Se mikä tässä oli ainut positiivinen asia oli se, että tomaatit trollauksen aiheena on harvinainen ja ainakaan itse en muista aiempaa tomaattiaiheista trollia. Muutenhan tämä oli aika luokaton, mutta aiheesta annan säälipisteen.
1/5
Totaameilla voi käydä sotaa heitelkää niitä:)!
Oisko se mies voinut syödä ne? Oisko se voinut pelastaa vaikka vaan yhden tomaatin biojätekuolemalta syömällä sen? Tai tee sille pizza! Ai niin, oliko ne sun tomaatit.
Olisit keittänyt tomaattikeittoa ja jäähdyttänyt ja syö sitä kylmänä.
On varmasti muutakin mitä pystyisit syömään kuin tomaatit.
Miten olsii kylmä kurkkukeitto?
Kurjaa jos on raskauspahoivointia, itselleni täysin vierasta vaikka olen ollut viidesti raskaana.
Kolme lasta saanut, kaksi keskenmenoa.
ps. Tuleekohan lapsestasi Isä Mitron näköinen, punainen ja pyöreä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuten teet noin suurella tomaattimäärällä?
Olen raskaana ja himoitsen jääkaappikylmiä tomaatteja. Menee kilo päivään. -ap
No miksi et laittanut niitä takaisin jääkaappiin viilenemään
Koska ne ovat pilalla kun ovat kerenneet kypsyä?! Ymmärrätkö?? Jääkaapissa olisivat pysyneet kiinteinä ja kylminä!! Mä en pysty syömään mitään muuta kuin tomaatteja JA NYT OON ILMAN RUOKAA
Notta ristus, en paremmin sano... On ne ihmisellä ongelmat! Syö pääsi, niin maailma on parempi paikka meille kaikille!
Laatutasohan oli vasta sitä, mitä saamme Alankomaista tullutta, kaupan tiskiltä.
"Luonto oli jättänyt vihannekset 6 viikoksi ( = kesäksi) lämpimään, pekeleen suomen kesä.
Onneksi pian on tali"
ap
Vierailija kirjoitti:
Voi ei.
Mitä niille tapahtui?
Meillä kanssa meni eilen kilo banaaneja ja kaksi kiloa perunoita roskiin samasta syystä. Ja juuri huomasin, että pussillinen omenoita on pöydällä, eli nekin pitää heittää pois. Luoja tuota miestä että voikin olla tyhmä.
Ootteko koskaan ajatelleet että niistä tomaateista ja banskuista ja muistakin jo hieman mynnähtäneistä aineksista voisi tehdä kotiviiniä? Joka talossahan on nykyään tehosekoitin, sillä vaan kama mössöksi, vettä , viinihiivaa, ravinnepussi ja sokeria sekaan ja eikun pönttöön ja vesilukko päälle kahden viikon päästä on jätteet jalostuneet viiniksi!
Kun vähäsen asiaa mietit niin huomaat ettei se ole huono idea lainkaan..
Ap,"pian on tali",sulla on talia. Minkä ikäinen riskeeraa syntymättömän lapsensa terveyden. Toivottavasti vauva selviää.
Mahtoivat olla mätiä tomaatteja jo ostettaessa, jos eivät kelpaa yön yli seisottuina! Perehdy asiaan paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Voi kauheeta! Kuinka sä nyt pääset elämässä eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Voi ei.
Mitä niille tapahtui?
Meillä kanssa meni eilen kilo banaaneja ja kaksi kiloa perunoita roskiin samasta syystä. Ja juuri huomasin, että pussillinen omenoita on pöydällä, eli nekin pitää heittää pois. Luoja tuota miestä että voikin olla tyhmä.
Meillä samaa pulmaa, akka on ollu koko yön huoneenlämmössä, eli pilaantunut, siispä roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Kai vaadit miestä ostamaan uudet tomaatit? Kuitenkin 2,8 kg maksaakin jo melkoisesti. Tomaatti on keskimäärin 100 grammaa painava, eli heitit niitä roskiin noin 28 kpl.
Kaupan hevi-osasto on hieman viileämpi kuin normaali ns. huonelämpötila.