Mies oli jättänyt tomaatit yöksi huoneenlämpöön!!
Jouduin heittämään 2,8KG!!! Tomaatteja roskiin :(
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuten teet noin suurella tomaattimäärällä?
Olen raskaana ja himoitsen jääkaappikylmiä tomaatteja. Menee kilo päivään. -ap
No miksi et laittanut niitä takaisin jääkaappiin viilenemään
Koska ne ovat pilalla kun ovat kerenneet kypsyä?! Ymmärrätkö?? Jääkaapissa olisivat pysyneet kiinteinä ja kylminä!! Mä en pysty syömään mitään muuta kuin tomaatteja JA NYT OON ILMAN RUOKAA
Notta ristus, en paremmin sano... On ne ihmisellä ongelmat! Syö pääsi, niin maailma on parempi paikka meille kaikille!
Sitä vaan ihmettelen, notta kuka tommosta muijaa panee. Ja vielä paksuksi asti.
Ap:n kannattaisi kokeilla nimimerkki "Äityliinin" herkullisia ruokareseptejä, niin raskauspahoinvointi helpottaisi. Esimerkiksi öljyssä uppopaistettu possunkassler kermakastikkeessa on tosi hyvää ja se resepti, jossa sekoitettiin puolet lanttulaatikkoa ja puolet voita oli kerrassaan yliveto.
Hyvästä ruuasta tulee hyvä mieli ja pahoinvointikin kaikkoaa. Tiedän kokemuksesta.
Hitto, meillä ihan sama mutta jäätelön kanssa. Ällöä löllöä velliä.
Tsemppiä! Harmi että miehet on niin kelvottomia. Jos saat pojan niin tao siihen järkeä.
"Viiden lapsen äiti" on oikeilla jäljillä siinä, että vahva, rasvainen ruoka auttaa raskauspahoinvointiin.
En ole tuota uppopaistettua possunkassleria kokeillut, mutta ainakin minulta veivät rapeilla pekonikuutioilla, tuorejuustolla, voilla ja sipulilla täytetyt lehtipihvit pahoinvoinnin mennessään yhdessä hujauksessa.
Hyviä ruokavinkkejä ! Asiallisia !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuten teet noin suurella tomaattimäärällä?
Olen raskaana ja himoitsen jääkaappikylmiä tomaatteja. Menee kilo päivään. -ap
Etkö tiedä, että tomaattia "palelee" jääkaapissa?
Laita vain muutama tomaatti jäähtymään, eli aina uusi tomaatti jääkaappiin sen tilalle jonka syö.
Mikä vaihtoehto näistä pätee sinun kohdallasi:
a) raskaana oleva hormonihirviö
b) muuten vaan tietämätön ja yksinkertainen, joka palelluttaa banaanitkin jääkaapissa
c) provo - tunnusta!
Siis minähän olen ratkaissut tomaattien ja banaanien vilistumiset fiksulla tavalla! Olen neulonut niille useita peittoja! ;)
Ihana!
No provohan tämä on, ei kukaan noin typerä ole.
Pssstttt.....Näytä tämä viesti miehellesi:
RUN FORREST, RUN.....ÄLÄ KATSO TAAKSESI..... !!!!!!!
Tomaatit säilytetään huoneenlämmössä