Nukun tänään alasti, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Saanko tulla viereen? Ja saanko tulla jos tulee?
Jaa.a ;D tule pois vaa ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuutko mun kainaloon nukkumaan?
SinkkumUuuuuuuuuuhhhh, miks ei?;D
Tervetuloa vaan!
Sinkkum
Ettekö te alasti nukkuvat jäädy yöllä jos peitto ei ole päällä? Mulla pitää talvella olla leggarit, villasukat ja yöpaidan lisäksi neuletakki etten ole ihan jääkalikka. Ja siis ihan normaali huonelämpötila 19-21 astetta.
Kaikki normaalit ihmiset nukkuvat alasti joka yö. Miksi olet epänormaali?
T: Muna edellä aamuisin vessaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök,paskakikkareet jää lakanoihin.
Eikai kukaan nuku pers paskassa...
Kyllä niitä sieltä unen aikana tulee kun olet tiedoton,pieret ym.
Minulla piti olla ennen kaksi peittoa ja peittojen alla ihoa vasten lampaantalja, mutta ei enää. :O Nukun yhdellä peitolla. Joskus ilman vaatteita, joskus paita päällä. :)
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te alasti nukkuvat jäädy yöllä jos peitto ei ole päällä? Mulla pitää talvella olla leggarit, villasukat ja yöpaidan lisäksi neuletakki etten ole ihan jääkalikka. Ja siis ihan normaali huonelämpötila 19-21 astetta.
Nyt sinä kyllä liiottelet :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla piti olla ennen kaksi peittoa ja peittojen alla ihoa vasten lampaantalja, mutta ei enää. :O Nukun yhdellä peitolla. Joskus ilman vaatteita, joskus paita päällä. :)
Ai niin käytän aina urheiluvillasukkia, mutta en yleensä muuta. =)
Vierailija kirjoitti:
Mikset aina nuku alasti?
Laitan joskus kosteusvoidetta suihkun jälkeen ennen nukkumaanmenoa, joten siksi paituli.
Laitatko koskaan kosteusvoidetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sinä kyllä liiottelet :D
En liiottele, olen lapsesta asti ollut viluinen. En voisi kuvitellakaan nukkuvani esim. jossain paitulissa.
Vierailija kirjoitti:
Laita joskus pippeliin ja palleihin. ;) Pysyy hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kuiva iho muuten.
Olen nukkunut 15v aina alasti kotonani (paitsi jos ollut sukulaisia/kavereita yökylässä), siis siitä lähtien kun vanhempieni luota pois muutin. Paljon mukavampaa kuin vaatteet päällä!
Mun mielestä taas alasti oleminen missä tahansa tilanteessa on todella epämiellyttävää. Olen nukkunut alasti tasan kerran, se oli epämukavaa. En aio kokeilla toiste.
Kummalla puolella sänkyä haluat nukkua?
Sinkkum
Eikai kukaan nuku pers paskassa...