Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro miten ja millaisessa elämänätilanteessa "paino vain putosi"

Vierailija
04.02.2017 |

Olen aina ollut urheilullinen, mutta ruokavalio mättää välillä paljon. Väsyneenä ja stressaantuneena syön enemmän kuin olisi hyväksi. En ole pahasti ylipainoinen mutta kuitenkin sen verran että haluaisin myös että urheilullisuuteni näkyisi kunnolla. Kitukuurien kannalla en kuitenkaan ole. Ja tiedän miten kuuluu syödä järkevästi, en odota siis ruokavalioneuvoja. Vaan motivaatiota, miten siis itse laihduit "vahingossa", vaikuttiko joku tapahtuma elämässä vai mikä? Toki saa kertoa jos laihdutit systemaattisestikin. Yritän täällä motivoitua joka tapauksessa.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommasin koiran ja sain töitä. Säännöllisyys elämäntavoissa ja ruokarytmissä toi kroppaani kaivatut muutokset :) Tietty oon ruuan laatuun kiinnittänyt myös huomiota kun haluaa töissä syödä mahd. täyttävästi.

Vierailija
2/78 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin head over heels.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuneena.

Vierailija
4/78 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun palaain työelämästä opiskekemaan ja ravintolalounaat vaihtuivat yliopistoruokalan tarjontaan.

Vierailija
5/78 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesätöissä, jossa tuli reipasta kävelyä noin 6h päivässä. Söin ihan mitä sattuu (ja paljon), mutta laihduin 4 kuukaudessa 10 kg ja kroppa kiinteyty ihan älyttömästi.

Vierailija
6/78 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin, tulin petetyksi ja menetin äitini yllättäen ja masennuin. 25 kiloa tippui itsestään. Ei ole tullut takaisin, tästä kaikesta nyt vuosi.

Vierailija
7/78 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähisukulainen kuoli. Menetin ruokahalun totaalisesti. Ei ihannetapa laihtua, mutta laihduin n. 10 kg. En ollut jättiläinen sitä ennenkään.

Vierailija
8/78 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin psykoosiin (ilman siis mitään alkoholia ja viinaa). Olin niin sekaisin etten syönyt mitään (en muistanut syödä ja juoda vettä) ja pelkkää luuta ja nahkaa. Sitten jouduin suljetulle osastolle ja minulle määrättiin psykoosilääkkeet ja lihoin lihavammaksi kuin ikinä ennen (puolessa vuodessa 32 kiloa ja meno jatkuu). En suosittele ainakaan sekoamista, tosin en voinut itse vaikuttaa asiaan. Miettinyt että olen kuitenkin onnellisempi nyt pyöreänä kuin mitä silloin kun sydämeni hakkasi tuhatta ja sataa ja pelkäsin ja olin täysin muissa maailmoissa.. :/

Vierailija
9/78 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi työ. Stressasi niin saakutisti, oli todella kovat paineet onnistua, kun oli pitkä työttömyysjakso takana. Samalla oli tottumista siihen, että kun ennen oli koko päivä aikaa syödä, nyt oonkin äkkiä sen 10h päivässä menossa, juuri ja juuri sen alle tunnin ehtii taukoa sinä aikana pitää. Kotiin kun pääsi, niin oli liian väsynyt syödäkseen, kaaduin vaan saman tien sänkyyn. Kolmessa kuukaudessa tippui 12kg, lähtöpainokin oli vain 70kg, oon 168 pitkä. Nyt työtilanne tasaantunut ja painoakin tullut pari kiloa lisää, tähän olen ihan tyytyväinen

Vierailija
10/78 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin, vaikka olin jo naimisissa. En syönyt enkä nukkunut.

Vierailija
11/78 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpälääkitys.

Vierailija
12/78 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin olla itselleni armollisempi, alkoivat yöunet maistua ja ruokahalu vähentyä. Nyt paino tippunut 11 kg. Aloitin lisäksi D-vitamiinin ja magnesiumin syömisen.

Vierailija
13/78 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka raskaus -10kg ennen raskautta-painosta, toinen raskaus -8kg ennen raskautta-painosta. Ilman pahoinvointeja.

Viime vuoden aikana laihduin 10-12kg ihan vain säännöllisellä, lautasmallin mukaisella syömisellä, herkkupäiviäkin toki oli. Ystävältä saadut ruokaohjeet ja kannustus sekä ihastuminen erääseen minuun kauan sitten jo ihastuneeseen varmasti vaikutti myös motivaatioon.

Jatkan edelleen :)

Vierailija
14/78 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikainfluensssa ja norovirus putkeeen, 8 kg/3 viikkoa

Vierailija
15/78 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Jotkut niistä olivat surullisiakin. Se on muuten totta, että onnellisuus=ei ole yhtä kuin hoikkuus. Vaan kokonaisvaltainen hyvä olo, niin kliseistä kuin se onkin. 

Vierailija
16/78 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin kivan harrastuksen jota tuli harkattua väliajoillakin . 10 kg vaan suli.

Vierailija
17/78 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Sydän särkyi ja pahasti, tulin petetyksi. Ensin oli kausi, jolloin vain itkin ja makasin sängynpohjalla. Sitten tuli kausi, jolloin buukkasin kalenterin täyteen menoa ja tekemistä, viikonloput meni bilettäessä. Paino vain putosi ja putosi noiden kausien aikana. Laihduin 20kg.

2) Tein fyysistä työtä kellon ympäri. Laihduin taas 20kg.

Kuten varmaan osa arvasikin, eivät painon putoamiset olleet pysyviä. Nyt pitäisi taas saada paino putoamaan.

Vierailija
18/78 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi syntyi yllättäen sairaana, vaikeasti. Ruokahalu meni täysin. Raskauskilot ja muut kilot meni sen silian tien.

Vuosia myöhemmin aina kun olin ihastunut ruokahalu katosi. Samoin avioeron aikoihin ruokahalu hävisi..

Nyt taas ruoka maistuu liiankin hyvin. En ota stressiä. Elämä On.

Vierailija
19/78 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 15kg ensimmäisen seurusteluvuoden aikana (mies lihoi 20kg :D). Ensimmäisen raskauden jälkeen painoa oli 5kg vähemmän kuin ennen raskautta, joten raskausaikanakin laihduin huomaamatta ja vahingossa. Tuo on sinänsä aika ihme, sillä söin enemmän kuin koskaan ennen, kolme lämmintä ateriaa päivässä + aamu-, väli- ja iltapalat.

Lisättäköön vielä loppuun, ettei yksikään laihdutusyritys ole ikinä onnistunut. Ei Nutrilett-dietti, ei muunlainen kalorien laskenta eikä minkäänlainen treeni.

Vierailija
20/78 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys, hehehhehhe. No imetys oli sellainen energianviejä, ettei oma syöminen tahtonut pysyä perässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi