Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pituus on tärkeää naisille

Vierailija
04.02.2017 |

Naisille on todella tärkeää, että mies on naista pidempi. Tuossa videossahan se totuus tulee esille. Lähes kaikki naiset sanovat epäilemättä, että pidempi mies on viehättävämpi ja miehen pitää olla pidempi

Tuolla seuraavalla videolla nainen sanoo, että onhan toki olemassa naisia, joille miehen pituus merkitsee, mutta sanoo, että näitä naisia on ehkä vain 20% kaikista naisista ja 80%-90% naisista miehen pituus ei ole tärkeää ja käskee silloin miesten suuntautua haussaan niiden 20% naisten roikkumisen sijasta siihen jälkimmäiseen, eli 80%-90% joukkoon.

Tuo väite nyt on täyttä potaskaa. On tainnut mennä prosenttiluvut väärin päin. Todellisuudessa 80%-90% naisista miehen pituus on tärkeää ja ehkä 10%-20% se ei ole tärkeää. Tuon ensimmäinen video todistaa sen.

Totuus tuossa kysymyksessä tulee paremmin esille, kun on nainen haastattelemassa naisia. Naishaastattelijalle naiset uskaltavat kertoa totuuden paremmin kuin mieshaastattelijalle.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi samaa asiaa ei voisi esittää toisin päin? Kuinka moni miehistä seurustelisi pidemmän naisen kanssa? 5cm erolla ?

Tai edes "romuluisen", so sellaisen jolla on leveät hartiat, isot kädet, laatikkomainen vartalo jne.

Vierailija
62/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut kiinnostunut itseäni lyhyemmästä miehestä. Olen itse 164cm pitkä.

Mitä pahaa tässä on? On varmasti ollut kymmeniä ellei satoja miehiä, jotka ovat nähneet minut jossain ja ajatelleet että jokin minussa on heidän mielestään ei-kiinnostavaa. Mutta mitä sitten? Ei kellään ole velvollisuutta kiinnostua minusta. Eikä minulla muista.

Onhan siinä aivan järjettömästi pahaa, jos ison ihmisjoukon osana on olla hyljeksitty ja syrjitty. Asialle ei ehkä voi tehdä mitään, mutta aika karua kuitata tämä ”mitä sitten”-toteamuksella. Ajatteletko samoin tummaihoisten, seksuaalivähemmistöjen, naisten, vammaisten tai köyhien syrjinnästäkin?

Onko siis syrjintää, jos joku ei halua parisuhdetta/seksiä luettelemiesi ryhmien kanssa?

Voidaan tietysti neppailla yksittäisten sanojen tai yksittäisten ihmisten kanssa, mutta pointti on se, että isommassa kuvassa tämä on inhimillisesti erittäin iso ongelma. Ajattelen tätä nyt aika paljon isommin kuin sinä.

Lyhyiden miesten mahdollisuudet työelämässä ovat merkittävästi heikommat, vaikka pituudella ei ole mitään merkitystä useimmissa töissä. Tiedetään myös, että lyhyemmillä miehillä koettu elämänlaatu on heikompi, minkä arvellaan johtuvan huonommista kokemuksista teini-iässä. Erittäin hyvin myös tiedetään se, että lyhyet miehet eivät viehätä naisia ja jäävät helpommin yksin.

Miten joku voi ajatella, että tässä ei ole mitään pahaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi samaa asiaa ei voisi esittää toisin päin? Kuinka moni miehistä seurustelisi pidemmän naisen kanssa? 5cm erolla ?

Tai edes "romuluisen", so sellaisen jolla on leveät hartiat, isot kädet, laatikkomainen vartalo jne.

Suurin osa miehistä seurustelee sen naisen kanssa, jonka sattuu saamaan. Muistetaan nyt se, että pienessä Suomessa naimaikäisiä miehiä on 50-100 tuhatta enemmän kuin naisia. On selvää, kumpi joukko vie ja kumpi vikisee.

Vierailija
64/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sytyn enemmän pitkistä miehistä. Olen itse 172cm.

Elämäni suurin rakkaus oli kuitenkin minua lyhyempi. Ihana luonne,karisma ja komeat kasvot kompensoi aika paljon!

Pitkiin miehiin(yli 180cm) huomio kiinnittyy kuitenkin ekana.

Vierailija
65/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 156 cm. Minua lyhyemmät miehet ovat kääpiöitä, jossa menee raja kun haluan terveen ja liikunnallisen harrastuskaverin.

Sitä en tiedä, miten päädyn yhteen yli 180 cm miesten kanssa, nykyinen 185 cm 😂 On kyllä ihan luonteen perusteella valittu (aloite ensitreffeihin tuli minulta).

No et tietenkään tiedä. Eikä Leo DiCaprio tiedä miksi päätyy aina yhteen itseään selvästi nuorempien huippumallien kanssa. Ihan luonteen perusteella hänkin valitsee. 😂😂

Leonardo itse on 181 cm, eli mallit saattavat olla häntä pidempiä ja käyttävät vielä korkokenkiä! Eikö se pituus ole niille naisille kynnyskysymys?

Vierailija
66/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut kiinnostunut itseäni lyhyemmästä miehestä. Olen itse 164cm pitkä.

Mitä pahaa tässä on? On varmasti ollut kymmeniä ellei satoja miehiä, jotka ovat nähneet minut jossain ja ajatelleet että jokin minussa on heidän mielestään ei-kiinnostavaa. Mutta mitä sitten? Ei kellään ole velvollisuutta kiinnostua minusta. Eikä minulla muista.

Onhan siinä aivan järjettömästi pahaa, jos ison ihmisjoukon osana on olla hyljeksitty ja syrjitty. Asialle ei ehkä voi tehdä mitään, mutta aika karua kuitata tämä ”mitä sitten”-toteamuksella. Ajatteletko samoin tummaihoisten, seksuaalivähemmistöjen, naisten, vammaisten tai köyhien syrjinnästäkin?

Onko siis syrjintää, jos joku ei halua parisuhdetta/seksiä luettelemiesi ryhmien kanssa?

Voidaan tietysti neppailla yksittäisten sanojen tai yksittäisten ihmisten kanssa, mutta pointti on se, että isommassa kuvassa tämä on inhimillisesti erittäin iso ongelma. Ajattelen tätä nyt aika paljon isommin kuin sinä.

Lyhyiden miesten mahdollisuudet työelämässä ovat merkittävästi heikommat, vaikka pituudella ei ole mitään merkitystä useimmissa töissä. Tiedetään myös, että lyhyemmillä miehillä koettu elämänlaatu on heikompi, minkä arvellaan johtuvan huonommista kokemuksista teini-iässä. Erittäin hyvin myös tiedetään se, että lyhyet miehet eivät viehätä naisia ja jäävät helpommin yksin.

Ok, jos laajemmin ajatellaan, niin ei rumia naisiakaan saa kiusata tai syrjiä. Lyhyys taitaa olla vähemmän haitallista kuin rumuus, ja miehiltä ei edes odoteta samaa laihduttamista ja laittautua osta kuin naisilta.

Vierailija
67/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee turvallinen olo ison miehen kanssa kulkiessa kadulla, vaikka en oikeasti mitään suojelua tarvisikaan ja mies tykkää, sanoo suloiseksi, nostaa syliin ja kantaa mua. On ihanaa olla hänen sylissään ja käsivarsillaan. Mä tykkään varvistella että ylettää antamaan yllätyspusun :D ja seksissä on ihanaa kun mies tulee päälle ja tuntee itsensä niin pikkuiseksi vahvan miehen kanssa, näkee ja tuntee miten paljon suurempi ja voimakkaampi hän on.

Nämä toki on vain mun kokemuksia, mutta kyllä se on paljon myös miehen luonteesta kiinni miten synkkaa.

Vierailija
68/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 156 cm. Minua lyhyemmät miehet ovat kääpiöitä, jossa menee raja kun haluan terveen ja liikunnallisen harrastuskaverin.

Sitä en tiedä, miten päädyn yhteen yli 180 cm miesten kanssa, nykyinen 185 cm 😂 On kyllä ihan luonteen perusteella valittu (aloite ensitreffeihin tuli minulta).

No et tietenkään tiedä. Eikä Leo DiCaprio tiedä miksi päätyy aina yhteen itseään selvästi nuorempien huippumallien kanssa. Ihan luonteen perusteella hänkin valitsee. 😂😂

Leonardo itse on 181 cm, eli mallit saattavat olla häntä pidempiä ja käyttävät vielä korkokenkiä! Eikö se pituus ole niille naisille kynnyskysymys?

tärkeää ≠ kynnyskysymys

Ja onhan tuo 181 cm yli keskipituuden.

Vierailija
69/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisinta näissä ketjuissa se, että joku ajattelee elämänsä olevan pilalla koska on lyhyt? Ja tämä on kaikkien naisten vika, koska naiset ei valitse kumppanikseen lyhyitä miehiä. Ei kaikki pitkätkään miehet löydä kumppania. Itse olen pitänyt monen kokoisista ja näköisistä miehistä, mutta puolisoksi valikoitui se jonka kanssa kaikki natsaa ja jonka kanssa edelleen on hyvä olla. Pituus ei loppupeleissä ollut mikään ratkaiseva tekijä.

Vierailija
70/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan syty lyhyistä "miehistä". Mun miehen pitää olla pitkä ja lihaksikas eikä mikään lyhyt neiti.. sori vaan.

N22

Omia preferenssejä ei tarvitse pyytää anteeksi, mutta tuo lyhyiden miesten halventaminen kertoo paljon sinusta.

Vierailija
71/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla vähintään 175cm, mutta mieluiten yli 180cm, jotta huolisin parisuhteeseen. Hirveästi lyhyempiin miehiin en enää sekaannu, koska lyhyemmillä miehillä on yleensä joku pituuskompleksi, varsinkin kun itse olen 180cm.

Vierailija
72/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy ihan rehellisesti tunnustaa että mä en ainakaan tietoisesti ajatellut näitä pituuskysymyksiä ennen kuin tapasin nykyisen mieheni. Hänen mielestään pienuuteni ja sirouteni on jotain aivan ihmeellistä, kehuu keijukaiseksi ja hellittelee joka ikinen päivä. Nostelee kanssa syliin ja tykkää tulla päälle seksissä. En tietenkään valita, mutta varsinkin suhteen alussa tuo tuntui niin hämmentävältä. Nykyisin nautin siitä tunteesta kun saa olla hento ja heikkokin, fyysisesti kun en mikään lihaskimppu todellakaan ole, miksi leikkisin sellaista. Mies hoitaa meillä raskaammat hommat kotona, ja olen tyytyväinen siihen. Se on minusta seksikästä...

En halua häntä vain pituuden tai lihasten takia, vaan vaakakupissa painavat muutkin ominaisuudet (kauheaa niinkuin puhuisi autosta:D), mutta toisaalta minua lyhyempää miestä saa hakea. Sattui vaan niin, että meille tuli 18 cm pituuseroa.

Vierailija
73/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne naiset aina kerro että pitäis olla vähintään kakskyt senttinen niin eikös se oo joku hobitti niin lyhyt. Tai metsäntonttu tahi maahinen

Vierailija
74/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, jos laajemmin ajatellaan, niin ei rumia naisiakaan saa kiusata tai syrjiä. Lyhyys taitaa olla vähemmän haitallista kuin rumuus, ja miehiltä ei edes odoteta samaa laihduttamista ja laittautua osta kuin naisilta.

Ei ketään saa kiusata. Luulisi olevan selvää kaikille.

Vierailija
75/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä 159cm seurustelen 185cm miehen kanssa ja kyllä mä pidän meidän koko ja pituuserosta. Ei se tärkein asia ole suhteessa likimainkaan, mutta viehättävää kieltämättä. Olenko huono ihminen myöntäessäni tämän tunteen, en tiedä, mutta ei siitä mihinkään pääse, että jotain siinä on. Jos laitamme vaikka kädet päällekkäin, hänen kätensä on puolet suurempi, ja se kontrasti miellyttää mua ja häntäkin taitaa mun kovin pienet piirteet miellyttää. En tiedä....:)

Vierailija
76/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin seurustella vaikka 20cm pidemmän naisen kanssa, jolla on leveät hartiat jne. Mitä ihmeen väliä näillä on?

Vierailija
77/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulle kääpiönä pituus sitten aiheuttanut terveydellisiä tai liikunnallisia ongelmia? En nimittäin millään keksi mitä tekemistä pituudella on em. asioiden kanssa. Yhden 158cm pituisen miehen tunnen ja se urheilee siinä missä me muutkin

Vierailija
78/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele ongelmaa yhteiskunnan tasolla. Mieti jos 95% suomalaisista miehistä haluaisi sinisilmäisen naisen eivätkä voisi koskaan kiinnostua muista. Eikö tästä seuraisi ongelmia?

Vierailija
79/80 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 178cm ja 68kg 18v poika.

Vierailija
80/80 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pituus ei ole naiselle tärkeä, kunhan mies on riittävän pitkä, eli selvästi naista pidempi ja jokatapauksessa yli 180cm. Vain 20% naisita pitää tärkeänä että mise on vielä pidempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme