Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pituus on tärkeää naisille

Vierailija
04.02.2017 |

Naisille on todella tärkeää, että mies on naista pidempi. Tuossa videossahan se totuus tulee esille. Lähes kaikki naiset sanovat epäilemättä, että pidempi mies on viehättävämpi ja miehen pitää olla pidempi

Tuolla seuraavalla videolla nainen sanoo, että onhan toki olemassa naisia, joille miehen pituus merkitsee, mutta sanoo, että näitä naisia on ehkä vain 20% kaikista naisista ja 80%-90% naisista miehen pituus ei ole tärkeää ja käskee silloin miesten suuntautua haussaan niiden 20% naisten roikkumisen sijasta siihen jälkimmäiseen, eli 80%-90% joukkoon.

Tuo väite nyt on täyttä potaskaa. On tainnut mennä prosenttiluvut väärin päin. Todellisuudessa 80%-90% naisista miehen pituus on tärkeää ja ehkä 10%-20% se ei ole tärkeää. Tuon ensimmäinen video todistaa sen.

Totuus tuossa kysymyksessä tulee paremmin esille, kun on nainen haastattelemassa naisia. Naishaastattelijalle naiset uskaltavat kertoa totuuden paremmin kuin mieshaastattelijalle.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyiden ihmisten ei kannattaisi lisääntyä, kun ilmeisesti lyhyet miehet kokevat enemmön syrjintää ja välinpitämättömyyttä kuin lähes mikään muu ryhmä.

Ainakin lyhyet ja katkeroituneet ovat sitä mieltä. Joka päivä siitä jaksetaan jauhaa. Täälläkin on ollut monta kyselyä miespuolisten kumppanien pituudesta ja niidenkin perusteella reilusti yli puolella vastaajista puoliso on keskimittainen eli 171-185 cm. Naiset ottaa sen pituisia miehiä kun miehet km on. Tosi pitkiä ja lyhyitä kumppaneita on vähiten.

Vierailija
22/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhh mieheni on minua tasan 20cm pidempi... oihhh 😍😍😍😍😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näiden ketjujen tarkoitusta. Pitäisikö naisten muuttaa preferenssejään vai mitä näillä ajetaan takaa? Itselleni miehen pituus ei ole tärkeää, suurimmat rakkauteni ennen nyksää (178 cm) ovat olleet enimmäkseen 170 cm kieppeillä. Sen sijaan minulla on tottakai omat ulkonäköpreferenssini ihan kuten jokaisella muullakin. En näe siinä mitään pahaa tai edes pidä sitä mitenkään omituisena. Kaikki eivät tule ikinä ihastumaan kaikkiin vaan jokainen vain niihin, jotka ovat omaan makuun.

Minusta on ihan virkistävää keskustella vaihteeksi siitä miten paljon naiset miehiltä ulkonäön suhteen vaativat. Ehkä tämä herättää naisetkin ajattelemaan asiaa ja omia vaatimuksiaan. 

Vierailija
24/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näiden ketjujen tarkoitusta. Pitäisikö naisten muuttaa preferenssejään vai mitä näillä ajetaan takaa? Itselleni miehen pituus ei ole tärkeää, suurimmat rakkauteni ennen nyksää (178 cm) ovat olleet enimmäkseen 170 cm kieppeillä. Sen sijaan minulla on tottakai omat ulkonäköpreferenssini ihan kuten jokaisella muullakin. En näe siinä mitään pahaa tai edes pidä sitä mitenkään omituisena. Kaikki eivät tule ikinä ihastumaan kaikkiin vaan jokainen vain niihin, jotka ovat omaan makuun.

Ja kun se oma makukaan ei ole mikään kiveenhakattu pysyvä mieltymys vaan se voi muuttua. Nuorena ihastuin ja seurustelin vaalea tukkaisten, sinisilmäisten vähän nörttien poikien kanssa. Kuvittelin tämän olevan miesihanteeni. Yllätys yllätys oma mies on urheilullinen ja pitkä, tumma ja komea. Ikinä en olisi osannut kuvitella, että pystyn niin erilaisista miehistä viehtymään.

Yllätys yllätys miesihanteesi olikin se sama kuin ihan jokaisella muullakin naisella. Yllätys yllätys.

Vierailija
25/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyiden ihmisten ei kannattaisi lisääntyä, kun ilmeisesti lyhyet miehet kokevat enemmön syrjintää ja välinpitämättömyyttä kuin lähes mikään muu ryhmä.

Ainakin lyhyet ja katkeroituneet ovat sitä mieltä. Joka päivä siitä jaksetaan jauhaa. Täälläkin on ollut monta kyselyä miespuolisten kumppanien pituudesta ja niidenkin perusteella reilusti yli puolella vastaajista puoliso on keskimittainen eli 171-185 cm. Naiset ottaa sen pituisia miehiä kun miehet km on. Tosi pitkiä ja lyhyitä kumppaneita on vähiten.

Erittäin hyvin tiedetään muun muassa se, että lyhyys vaikeuttaa työuralla etenemistä. Onhan tuollainen syrjintä aika ikävää. Syrjintää ei ole pelkästään se, mikä kohdistuu tummaihoisiin, naisiin tai seksuaalivähemmistöihin.

Vierailija
26/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihan virkistävää keskustella vaihteeksi siitä miten paljon naiset miehiltä ulkonäön suhteen vaativat. Ehkä tämä herättää naisetkin ajattelemaan asiaa ja omia vaatimuksiaan. 

Samaa mieltä! Muutenkin hieman epäreilua aina vähätellä syrjittyjen ihmisryhmien kokemuksia. On muutenkin epäselvää kuinka paljon kulttuuri vaikuttaa tässä asiassa naisten ehdottomuuteen vaatia miehiltä tiettyä pituutta. Ehkä asialle voidaan tehdä jotain?

Jos lyhyydestä tulisi muotia, sillä olisi varmastikin vaikutusta edes joidenkin naisten mieltymyksiin. Aika vakavasta yhteiskunnallisesta ongelmasta on kyse, koska syntyminen lyhyeksi mieheksi tietää lähes varmaa yksinäisyyttä. Lyhyitä miehiä kun syrjitään työmarkkinoillakin, niin eivät pääse edes sinne huipulle, joka heidät pelastaisi.

Vierailija
27/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan kiinnosta koko aihe, mutta itse olen aina ollut erittäin tyytyväinen saamiini pituusgeeneihin. Pituudelle ei kukaan mitään itse mahda. Kohdallani ei ole ainakaan koskaan ollut pituudesta kiinni mikään. Olen juuri sopivan pitkä, mutta en liian. Asiasta ei oikeastaan edes ole koskaan keskustellut. Pituudesta on erittäin paljon hyötyä elämässä. Monella eri osa-alueella. On mukavaa olla pitkähkö mies.

Vierailija
28/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä! Muutenkin hieman epäreilua aina vähätellä syrjittyjen ihmisryhmien kokemuksia. On muutenkin epäselvää kuinka paljon kulttuuri vaikuttaa tässä asiassa naisten ehdottomuuteen vaatia miehiltä tiettyä pituutta. Ehkä asialle voidaan tehdä jotain?

Jos lyhyydestä tulisi muotia, sillä olisi varmastikin vaikutusta edes joidenkin naisten mieltymyksiin. Aika vakavasta yhteiskunnallisesta ongelmasta on kyse, koska syntyminen lyhyeksi mieheksi tietää lähes varmaa yksinäisyyttä. Lyhyitä miehiä kun syrjitään työmarkkinoillakin, niin eivät pääse edes sinne huipulle, joka heidät pelastaisi.

On tutkittu, että 90 prosenttia toimitusjohtajista on keskimääräistä pidempiä. Naistoimitusjohtajien määrästä on jatkuvasti kohkausta mediassa, mutta milloin keskivertoa lyhyempien ihmisten tilanne alkaisi kiinnostaa?

No, luultavasti ei koskaan. Lyhyet miehet ovat tappeja, kääpiöitä, huonoitsetuntoisia ja vaikka mitä. Outoa kyllä, sellaista nimittelyä ei pidetä minään.

Vierailija
29/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tärkeää, että mies on minua pidempi, mutta raja menee ihan muutamassa sentissä. Olen itse 155cm ja miehen pitäisi siis olla vähintään 157cm, muuten pituudella ei ole väliä, mutta haluan olla edes pari senttiä lyhyempi :D Käyn tälläkin hetkellä kuumana yhteen 160 senttiseen mieheen.

Olet harvinainen poikkeus, mutta hyvä niin. Sen olen huomannut yleensä, että mitä lyhempi nainen on, niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä just ne haluaa sen oman hujopin, vaikka 170 cm mies olisi jo tollaiselle himpun alle 160cm naiselle jo pitkä, ja passeli valinta, mutta ei, niin ei. On liian lyhyt. Pätkä naiset ovat pahimpia koko rasiste.a

Vierailija
30/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tutkittu, että 90 prosenttia toimitusjohtajista on keskimääräistä pidempiä. Naistoimitusjohtajien määrästä on jatkuvasti kohkausta mediassa, mutta milloin keskivertoa lyhyempien ihmisten tilanne alkaisi kiinnostaa?

No, luultavasti ei koskaan. Lyhyet miehet ovat tappeja, kääpiöitä, huonoitsetuntoisia ja vaikka mitä. Outoa kyllä, sellaista nimittelyä ei pidetä minään.

Aika monet ns. suurmiehet ovat olleet pätkiä. Kerro yksikin hujoppi suurmies maailmalta?

Vierailija
31/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten keskipituus taitaa olla nykyään 178cm ja naisten 167cm.

Vierailija
32/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tärkeää, että mies on minua pidempi, mutta raja menee ihan muutamassa sentissä. Olen itse 155cm ja miehen pitäisi siis olla vähintään 157cm, muuten pituudella ei ole väliä, mutta haluan olla edes pari senttiä lyhyempi :D Käyn tälläkin hetkellä kuumana yhteen 160 senttiseen mieheen.

Anekdoottisia todisteita ei voi kumota, mutta tutkimuksissa linja on ollut käytännössä aina sellainen, että mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa miehen ja itsensä välillä hän preferoi. Ja tämä on loogista, koska miehen pituudessa on olennaista myös pituus verrattuna muihin miehiin. 157 cm mies näyttäisi tooooooodella harvan naisen silmissä yhtä hyvältä kuin 182 cm pitkä mies, jos miehet tulisivat kadulla vastaan.

Vierailija
33/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monet ns. suurmiehet ovat olleet pätkiä. Kerro yksikin hujoppi suurmies maailmalta?

Katsoin nyt ensimmäiset mieleen tulevat, eli Yhdysvaltojen presidentit.

Trump 1,88 m

Obama 1,85 m

Bush 1,82 m

Clinton 1,88 m

Kaikki siis selvästi keskivertoa pidempiä, mutta ei kuitenkaan poikkeavan pitkiä. Sopii hyvin kuvaan. ~1,85 m taitaa olla se naistenkin toivepituus.

Vierailija
34/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sa3412341313131 kirjoitti:

FinTerveys2017

Vierailija
35/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi joku nyt tuhlata aikaansa tositaakseen samoin että miehet haluaa itseään lyhyemmän naisen. Niinhän se menee.

Vierailija
36/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sa3412341313131 kirjoitti:

FinTerveys2017

Kummallisesti olisi keskipituus pudonnut jos tuo pitäisi paikkaansa. Epäilen. Ja on muuten lihavaa porukkaa! Herran jestas!

Vierailija
37/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitää olla naista pitempi? Onko naisilla jotain itsetunto-ongelmia? Ei muuten ole Etelä-Euroopassa ongelma tämä. Mutta siellä naiset ovatkin kauniimpia ja itsevarmempia joten mieskin voi olla lyhyempi.

Vierailija
38/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vuonna 2011 julkaistujen uusien kasvukäyrien mukaan suomalaisten nuorten miesten keskipituus on nykyisin 180,7 senttimetriä ja nuorten naisten keskipituus 167,5 senttimetriä"

Finriski2012

Vierailija
39/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vuonna 2013 Kansallisen (Finriski 2012) tutkimuksen yhteydessä tehtyjen mittausten mukaan 25–74-vuotiaiden suomalaisten miesten keskipituus oli 178 senttimetriä ja naisten 164 senttimetriä. 25–34-vuotiaiden suomalaisten miesten keskipituus oli 179 senttimetriä ja naisten 166 senttimetriä."

Vierailija
40/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyl naisillakin nyt saa makuja olla 😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi