Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies olisi sinulle liian tasokas/hieno ?

Vierailija
22.08.2025 |

Ainahan se raja tulee jossain vastaa, että toinen on sellainen, ettei kokisi painivansa samassa liigassa. Itselle se olisi; Erittäin hyvätuloinen (varsinkin jos se olisi miehelle ongelma, että olen itse pienituloinen ja yleensä se on.) Korkeakoulutettu (Koska jos se ei ole heti ongelma, että itse olen vain toisen asteen kouluja käynyt. Niin aina se vääjäämättä menee siihen, että siitä aletaan huomauttelemaan aina tialisuuden tullen.) Kävisi tarkasti 2-3 viikon välein parturissa siistiytymässä (Itse en ole ollut koskaan kampaamoriippuvainen, vaan saksinut itse ex miehenikin hiukset.) Olisi ehkä liikaa, jos mies olisi tosi tarkka ulkonäöstään, koska luultavasti minun huithapeli huolimaton ulkonäkö ei olisi hänen mieleen. Tiukka vegaani, tiukka absolutisti, tiukka terveysintoilija olisi myös mahdoton ajatus. Yhden Persun katselleenani (mies hurahti tähän 10v yhdessäolon jälkeen) voin sanoa tälle että, Jyrkkä Ei. Suomenruotsalaiset käytöstavat tuntuu myös vierailta. Itse rannikkoseudulla elämäni eläneenäni en vaan tunne solahtaneeni joukkoon. Kieltäkään en ole oppinut, kuin sanan sieltä ja täältä.

N.51

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian tasokasta/hienoa. Epäsopivia jotenkin muuten kyllä on.

Vierailija
2/13 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aktiiviurheilija. Vihaan hikiliikuntaa ja hikistä ihoa... onko se sitten "liian tasokas"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukumies

Vierailija
4/13 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään telttailla, vaeltaa, pyöräillä, jne. En todellakaan haluaisi mitään cityboy-pukumiestä jonka lempipuuhaa on ravintolassa syöminen ja hienot autot. 

Vierailija
5/13 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varallisuuden suhteen sellainen joka voisi elää tekemättä töitä lainkaan. Itse en suostuisi olemaan toisesta taloudellisesti riippuvainen enkä siis lopettaisi töitä vain jotta voisin matkustella ja rillutella toisen kanssa vapaasti, vaikka mies tarjoutuisi maksamaan kaiken, niin riski jäädä tyhjänpäälle jos suhde kariutuisi olisi liian suuri ja rahan tuoma valtaero sietämätön. En myöskään kokisi oloani mukavaksi jos jatkaisin itse työskentelyä ja katselisin vierestä kun toinen elää vapaata maaherran elämää. 

Koulutuksen suhteen en usko, että kukaan olisi minulle "liian tasokas". Olen rautainen asiantuntija omalla alallani enkä tunne alemmuutta korkeammin kouluttautuneihin nähden. Koen myöskin tekeväni tärkeää ja merkityksellistä työtä joten mikään titteli tai ammattinimike ei ole sellainen mitä pitäisi "eliittinä" itseeni nähden. 

Pidän satunnaisesta luksuksesta mutta en haluaisi sen olevan arkea, joten minulle liian hieno mies olisi sellainen joka ei pystyisi lainkaan nauttimaan esim tavallisesta pizzazta vaan pitäisi olla aina gourmeeta, spesiaalia ja erikoista. Fine dining on hieno kokemus mutta liian usein tehtynä ja "arkena" siitä tulee määlyä. En haluaisi olla sellaisen kanssa jolle minulle erityiset ja juhlalliset asiat ovat vain yksi tavallinen tiistai muiden joukossa. Arvostan laatua, käsityötä ja kestävyyttä joten suuriin brändilogoihin pukeutuva olisi minulle "liian hieno". 

Vierailija
6/13 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varallisuudessa koen ongelmaksi oikeastaan ainoastaan lihansyönnin ja perversiot. Mitä enemmän on rahaa, sitä enemmän on accessia, ja se yleensä johtaa siihen ettei tavismeininki enää tunnu miltään. En siis ole varma haluaisinko itsekään tapailla erityisen varakasta miestä, sillä olen aika maanläheinen. Sama juttu kaikki seurapiirieventit ja esim. jatkuva ulkona syöminen, ruokalistat ovat lähes poikkeuksetta lihapitoisia. Tästä en pidä. Muuten ihan sama kuinka paljon rahaa kuluttaa esim. vaatteisiinas, autoiluun ja tällaiseen. Mutta nämä eettiset kysymykset kaihertavat, enkä myöskään halua osallistua mihinkään kultti- tai seksibileisiin, jotka tuntuvat kuuluvan menestyjien setteihin.

Vierailija
7/13 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskin läpällä silmäni erääseen erittäin komeaan mieheen (sellainen klassinen komistus suoraan jenkkiteinileffoista). Tässä vaiheessa vielä nauratti, mutta hymy hyytyi kun herra kertoi olevansa niin varakas ettei ole vuosiin käynyt töissä. Jostain syystä tuo halusi silti juuri minut. Ja kyllä, molemmat tiedetään että saisi sormia napauttamalla vaikka kenet 😅

Vierailija
8/13 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tikissä oleva kiiltokuvapoika. On niin yli oman tason ettei edes fantasioissa sytytä.

Business-miehet on myös out. Ei oma juttu. Kuvittelevat ehkä olevansa parempia kuin minä, mutta metsään menee.

Vierailija
9/13 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iskin läpällä silmäni erääseen erittäin komeaan mieheen (sellainen klassinen komistus suoraan jenkkiteinileffoista). Tässä vaiheessa vielä nauratti, mutta hymy hyytyi kun herra kertoi olevansa niin varakas ettei ole vuosiin käynyt töissä. Jostain syystä tuo halusi silti juuri minut. Ja kyllä, molemmat tiedetään että saisi sormia napauttamalla vaikka kenet 😅

Maailmassa on paljon ihmisiä, jotka eivät ole orjia. 

Vierailija
10/13 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä katso enää enempää Fifty Shadesiä.

Vierailija
11/13 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä katso enää enempää Fifty Shadesiä.

Ei tää meidän lapsiperhe-elämä ole fiftyshadeja nähnytkään 😂

Vierailija
12/13 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tapailin yhtä vanhan rahan suvun jälkikasvun edustajaa, ruotsinkielistä tietenkin. Ei kyllä meidän arvot kohdanneet millään tasolla. Itse tulen ihan duumarisuvusta. 

Vierailija
13/13 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt juuri työpaikan yksi lääkäri on aivan liian tuttavallinen siihen nähden missä asemassa olen häneen nähden ammatillisesti saati omalta henkilöhistorialtani

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän