Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pituus on tärkeää naisille

Vierailija
04.02.2017 |

Naisille on todella tärkeää, että mies on naista pidempi. Tuossa videossahan se totuus tulee esille. Lähes kaikki naiset sanovat epäilemättä, että pidempi mies on viehättävämpi ja miehen pitää olla pidempi

Tuolla seuraavalla videolla nainen sanoo, että onhan toki olemassa naisia, joille miehen pituus merkitsee, mutta sanoo, että näitä naisia on ehkä vain 20% kaikista naisista ja 80%-90% naisista miehen pituus ei ole tärkeää ja käskee silloin miesten suuntautua haussaan niiden 20% naisten roikkumisen sijasta siihen jälkimmäiseen, eli 80%-90% joukkoon.

Tuo väite nyt on täyttä potaskaa. On tainnut mennä prosenttiluvut väärin päin. Todellisuudessa 80%-90% naisista miehen pituus on tärkeää ja ehkä 10%-20% se ei ole tärkeää. Tuon ensimmäinen video todistaa sen.

Totuus tuossa kysymyksessä tulee paremmin esille, kun on nainen haastattelemassa naisia. Naishaastattelijalle naiset uskaltavat kertoa totuuden paremmin kuin mieshaastattelijalle.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

180cm pitkä mies ei ole nykyään edes enää pitkä. On ihan normaalia haluta normaalin pituinen mies. Ja mielellään jopa hieman pitkä. Se on yhtä normaalia kuin haluta hyvä vartaloinen mies. Ei juuri kukaan vartavasten etsi huonovartaloista miestä itselleen. vai etsiikö?

Vierailija
42/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näiden ketjujen tarkoitusta. Pitäisikö naisten muuttaa preferenssejään vai mitä näillä ajetaan takaa? Itselleni miehen pituus ei ole tärkeää, suurimmat rakkauteni ennen nyksää (178 cm) ovat olleet enimmäkseen 170 cm kieppeillä. Sen sijaan minulla on tottakai omat ulkonäköpreferenssini ihan kuten jokaisella muullakin. En näe siinä mitään pahaa tai edes pidä sitä mitenkään omituisena. Kaikki eivät tule ikinä ihastumaan kaikkiin vaan jokainen vain niihin, jotka ovat omaan makuun.

Minusta on ihan virkistävää keskustella vaihteeksi siitä miten paljon naiset miehiltä ulkonäön suhteen vaativat. Ehkä tämä herättää naisetkin ajattelemaan asiaa ja omia vaatimuksiaan. 

Tuo vaatimus-sana on edelleen typerä. En usko, että kukaan kulkee ympäriinsä vaatimassa vierailta miehiltä, että "sinun pitää olla pitkä". Todennäköisesti tarkoitit, että millaisia miehiä naiset etsivät ja millaisista kiinnostuvat. Saa siitä keskustella vaikka maailman tappiin saakka, mutta en usko, että mikään muuksi muuttuu. Ei kenenkään mieltymykset muutu siitä, että hänelle järkeillään, miksi hänen pitäisi alkaa haluta tietynnäköisiä tai miksi ei hän ei saisi haluta tietynnäköisiä. Itse olisin jäänyt mieluummin yksin kuin tyytynyt mieheen, joka olisi jollain markkina-arvolaskuopilla kuulunut minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näiden ketjujen tarkoitusta. Pitäisikö naisten muuttaa preferenssejään vai mitä näillä ajetaan takaa? Itselleni miehen pituus ei ole tärkeää, suurimmat rakkauteni ennen nyksää (178 cm) ovat olleet enimmäkseen 170 cm kieppeillä. Sen sijaan minulla on tottakai omat ulkonäköpreferenssini ihan kuten jokaisella muullakin. En näe siinä mitään pahaa tai edes pidä sitä mitenkään omituisena. Kaikki eivät tule ikinä ihastumaan kaikkiin vaan jokainen vain niihin, jotka ovat omaan makuun.

Ja kun se oma makukaan ei ole mikään kiveenhakattu pysyvä mieltymys vaan se voi muuttua. Nuorena ihastuin ja seurustelin vaalea tukkaisten, sinisilmäisten vähän nörttien poikien kanssa. Kuvittelin tämän olevan miesihanteeni. Yllätys yllätys oma mies on urheilullinen ja pitkä, tumma ja komea. Ikinä en olisi osannut kuvitella, että pystyn niin erilaisista miehistä viehtymään.

Yllätys yllätys miesihanteesi olikin se sama kuin ihan jokaisella muullakin naisella. Yllätys yllätys.

No en tiedä voiko noin sanoa. Syy miksi en pariutunut kenenkään vaalean nörtin kanssa johtui lähinnä siitä, etten heitä lopulta vakavassa mielessä kiinnostanut. Ehkä he toivoivat sitten saavansa sen isotissisen ja kauniin naisen.

Vierailija
44/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitää olla naista pitempi? Onko naisilla jotain itsetunto-ongelmia? Ei muuten ole Etelä-Euroopassa ongelma tämä. Mutta siellä naiset ovatkin kauniimpia ja itsevarmempia joten mieskin voi olla lyhyempi.

Totta. Lyhyt mies ei ole automaattisesti epäviehättävä jokaisessa kulttuurissa. Eli evoluution piikkiin tuota ei kaikilta osin voi laittaa.

Vierailija
45/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, entä sitten?

Vierailija
46/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut kiinnostunut itseäni lyhyemmästä miehestä. Olen itse 164cm pitkä.

Mitä pahaa tässä on? On varmasti ollut kymmeniä ellei satoja miehiä, jotka ovat nähneet minut jossain ja ajatelleet että jokin minussa on heidän mielestään ei-kiinnostavaa. Mutta mitä sitten? Ei kellään ole velvollisuutta kiinnostua minusta. Eikä minulla muista.

Vierailija
47/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 161 cm pitkä ja voisin seurustella pituiseni miehen kanssa, luonne on pituutta merkittävämpi. MUTTA pinnallisuuteni tulee ilmi tässä: koska minulla on luonnostaan leveät hartiat sekä isot kädet ja jalat (tykkään kovasti noista ominaisuuksistani), niin en oikein pysty kiihottumaan miehestä, joka on noilta osin "huonommin" varustettu. Ja lähes poikkeuksetta lyhyillä miehillä on varsinkin kädet niin pikkuruiset, että sitä tuntee olevansa tyttösen tai lapsen kopeloitavana. Se vain ällöttää minua, en pääse tunnelmaan yhtään vaikka mies olisi muuten maapallon paras tyyppi. En ole etsimässä kumppania, viihdyn yksin. Mutta nuo ulottuvuudet ovat miehen viehättävyydessä minulle tärkeämpiä kuin joku peniksen koko.

Vierailija
48/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sasasaasass kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sa3412341313131 kirjoitti:

Miesten keskipituus taitaa olla nykyään 178cm ja naisten 167cm.

FinTerveys2017

Kummallisesti olisi keskipituus pudonnut jos tuo pitäisi paikkaansa. Epäilen. Ja on muuten lihavaa porukkaa! Herran jestas!

Eipä tuossa mitään kummallista ole noissa pituuksissa. Onhan näissä tutkimuksissa aina muutaman prosentin virhemarginaali.

Vierailija
49/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihan virkistävää keskustella vaihteeksi siitä miten paljon naiset miehiltä ulkonäön suhteen vaativat. Ehkä tämä herättää naisetkin ajattelemaan asiaa ja omia vaatimuksiaan. 

Samaa mieltä! Muutenkin hieman epäreilua aina vähätellä syrjittyjen ihmisryhmien kokemuksia. On muutenkin epäselvää kuinka paljon kulttuuri vaikuttaa tässä asiassa naisten ehdottomuuteen vaatia miehiltä tiettyä pituutta. Ehkä asialle voidaan tehdä jotain?

Jos lyhyydestä tulisi muotia, sillä olisi varmastikin vaikutusta edes joidenkin naisten mieltymyksiin. Aika vakavasta yhteiskunnallisesta ongelmasta on kyse, koska syntyminen lyhyeksi mieheksi tietää lähes varmaa yksinäisyyttä. Lyhyitä miehiä kun syrjitään työmarkkinoillakin, niin eivät pääse edes sinne huipulle, joka heidät pelastaisi.

On tutkittu, että 90 prosenttia toimitusjohtajista on keskimääräistä pidempiä. Naistoimitusjohtajien määrästä on jatkuvasti kohkausta mediassa, mutta milloin keskivertoa lyhyempien ihmisten tilanne alkaisi kiinnostaa?

No, luultavasti ei koskaan. Lyhyet miehet ovat tappeja, kääpiöitä, huonoitsetuntoisia ja vaikka mitä. Outoa kyllä, sellaista nimittelyä ei pidetä minään.

Aika monet ns. suurmiehet ovat olleet pätkiä. Kerro yksikin hujoppi suurmies maailmalta?

Katsoin nyt ensimmäiset mieleen tulevat, eli Yhdysvaltojen presidentit.

Trump 1,88 m

Obama 1,85 m

Bush 1,82 m

Clinton 1,88 m

Kaikki siis selvästi keskivertoa pidempiä, mutta ei kuitenkaan poikkeavan pitkiä. Sopii hyvin kuvaan. ~1,85 m taitaa olla se naistenkin toivepituus.

Puhuinkin suurmiehistä, noi on kaikkea muuta. Kas kummaa kun et nixonia vielä vetänyt mukaan.

Vierailija
50/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

424224242442 kirjoitti:

"Vuonna 2011 julkaistujen uusien kasvukäyrien mukaan suomalaisten nuorten miesten keskipituus on nykyisin 180,7 senttimetriä ja nuorten naisten keskipituus 167,5 senttimetriä"

Finriski2012

Paras tieto nuorten miesten pituudesta on Puolustusvoimien suorittamat mittaukset, koska 2/3 koko ikäluokasta mitataan. Ja keskipituus on edelleen alle 180 cm.

https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/varusmiesten-kunto-heikent…

Vierailija
51/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä! Muutenkin hieman epäreilua aina vähätellä syrjittyjen ihmisryhmien kokemuksia. On muutenkin epäselvää kuinka paljon kulttuuri vaikuttaa tässä asiassa naisten ehdottomuuteen vaatia miehiltä tiettyä pituutta. Ehkä asialle voidaan tehdä jotain?

Jos lyhyydestä tulisi muotia, sillä olisi varmastikin vaikutusta edes joidenkin naisten mieltymyksiin. Aika vakavasta yhteiskunnallisesta ongelmasta on kyse, koska syntyminen lyhyeksi mieheksi tietää lähes varmaa yksinäisyyttä. Lyhyitä miehiä kun syrjitään työmarkkinoillakin, niin eivät pääse edes sinne huipulle, joka heidät pelastaisi.

Eikös luonto ole jo hoitelemassa tätä lyhyiksi miehiksi syntymisen ongelmaa. Jos kerta naiset valkkaa vaan pisimpiä miehiä ja lapset nykyään yleensä kasvavat pitemmäksi kuin vanhempansa, niin koko ajan syntyy ja kasvaa yhä pitempiä miehiä ja naisia.

Nykyisten lyhyiden miesten täytyy vaan tyytyä niihin lyhyempiin naisiin. Tämäkin on ihan mahdollista. Tunnen paljon perheitä, joissa yksikään perheenjäsen ei ole yli 170 cm.

Vierailija
52/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 161 cm pitkä ja voisin seurustella pituiseni miehen kanssa, luonne on pituutta merkittävämpi. MUTTA pinnallisuuteni tulee ilmi tässä: koska minulla on luonnostaan leveät hartiat sekä isot kädet ja jalat (tykkään kovasti noista ominaisuuksistani), niin en oikein pysty kiihottumaan miehestä, joka on noilta osin "huonommin" varustettu. Ja lähes poikkeuksetta lyhyillä miehillä on varsinkin kädet niin pikkuruiset, että sitä tuntee olevansa tyttösen tai lapsen kopeloitavana. Se vain ällöttää minua, en pääse tunnelmaan yhtään vaikka mies olisi muuten maapallon paras tyyppi. En ole etsimässä kumppania, viihdyn yksin. Mutta nuo ulottuvuudet ovat miehen viehättävyydessä minulle tärkeämpiä kuin joku peniksen koko.

No eikös trumpillakin ole pienet handut, kun siitäkin on naljailtu sitä. Ukko on kuitenkin 190 cm. Itse taas olen pätkä, mutta alakerrasta hyvin varustettu. käsien, tai nenän kokoa on turha verrata mihinkään. Ja nenä muuten kasvaa niin pitkään kun elää. 

Vierailija
53/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 156 cm. Minua lyhyemmät miehet ovat kääpiöitä, jossa menee raja kun haluan terveen ja liikunnallisen harrastuskaverin.

Sitä en tiedä, miten päädyn yhteen yli 180 cm miesten kanssa, nykyinen 185 cm 😂 On kyllä ihan luonteen perusteella valittu (aloite ensitreffeihin tuli minulta).

Vierailija
54/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 156 cm. Minua lyhyemmät miehet ovat kääpiöitä, jossa menee raja kun haluan terveen ja liikunnallisen harrastuskaverin.

Sitä en tiedä, miten päädyn yhteen yli 180 cm miesten kanssa, nykyinen 185 cm 😂 On kyllä ihan luonteen perusteella valittu (aloite ensitreffeihin tuli minulta).

No et tietenkään tiedä. Eikä Leo DiCaprio tiedä miksi päätyy aina yhteen itseään selvästi nuorempien huippumallien kanssa. Ihan luonteen perusteella hänkin valitsee. 😂😂

Vierailija
55/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et tietenkään tiedä. Eikä Leo DiCaprio tiedä miksi päätyy aina yhteen itseään selvästi nuorempien huippumallien kanssa. Ihan luonteen perusteella hänkin valitsee. 😂😂

Miehen ex on yli 180 cm, en usko että hän ainakaan pituuden perusteella valitsee.

Vierailija
56/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tutkittu, että 90 prosenttia toimitusjohtajista on keskimääräistä pidempiä. Naistoimitusjohtajien määrästä on jatkuvasti kohkausta mediassa, mutta milloin keskivertoa lyhyempien ihmisten tilanne alkaisi kiinnostaa?

No, luultavasti ei koskaan. Lyhyet miehet ovat tappeja, kääpiöitä, huonoitsetuntoisia ja vaikka mitä. Outoa kyllä, sellaista nimittelyä ei pidetä minään.

Aika monet ns. suurmiehet ovat olleet pätkiä. Kerro yksikin hujoppi suurmies maailmalta?

Abraham Lincoln

Vierailija
57/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut kiinnostunut itseäni lyhyemmästä miehestä. Olen itse 164cm pitkä.

Mitä pahaa tässä on? On varmasti ollut kymmeniä ellei satoja miehiä, jotka ovat nähneet minut jossain ja ajatelleet että jokin minussa on heidän mielestään ei-kiinnostavaa. Mutta mitä sitten? Ei kellään ole velvollisuutta kiinnostua minusta. Eikä minulla muista.

Onhan siinä aivan järjettömästi pahaa, jos ison ihmisjoukon osana on olla hyljeksitty ja syrjitty. Asialle ei ehkä voi tehdä mitään, mutta aika karua kuitata tämä ”mitä sitten”-toteamuksella. Ajatteletko samoin tummaihoisten, seksuaalivähemmistöjen, naisten, vammaisten tai köyhien syrjinnästäkin?

Vierailija
58/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä aivan järjettömästi pahaa, jos ison ihmisjoukon osana on olla hyljeksitty ja syrjitty. Asialle ei ehkä voi tehdä mitään, mutta aika karua kuitata tämä ”mitä sitten”-toteamuksella. Ajatteletko samoin tummaihoisten, seksuaalivähemmistöjen, naisten, vammaisten tai köyhien syrjinnästäkin?

Onko siis syrjintää, jos joku ei halua parisuhdetta/seksiä luettelemiesi ryhmien kanssa?

Vierailija
59/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan syty lyhyistä "miehistä". Mun miehen pitää olla pitkä ja lihaksikas eikä mikään lyhyt neiti.. sori vaan.

N22

Vierailija
60/80 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi samaa asiaa ei voisi esittää toisin päin? Kuinka moni miehistä seurustelisi pidemmän naisen kanssa? 5cm erolla ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän