Eilen yksi ujo joka siis ei niiku koskaa puhuu mitää ni oli kahvi pöydäs taas hiljaa ni töksäytin kovaan ääneen kaikkien kuullen et "miks et sä ikinä puhu mitään???" Ja se oli kuulemma mennyt pomolle lavertelemaan asiasta :D jaaha nyt en siis osaa enää...
Sanoa miten tähäb suhtautuis, menee jo siis ihan naurettavaks!
Kommentit (138)
Jos ihminen on luonnostaan hiljainen niin eikö sulla ole yhtään empatiakykyä/ymmärrystä asialle?
Mitä oikein odotat että toinen vastaa tuohon? Tyhmä kysymys.
Paskin kysymys mitä voit keksiä. Miksi et kysynyt vaikka että millaisesta kahvista tykkäät? Mutta trollihan tämä, ap ei tule enää kirjoittamaan keskusteluun. Paitsi ehkä nyt, kun provosoin siihen.
Pomon vika. Palkannut tiimiin yhteensopimattomat henkilöt. Pomolle potkut.
Miltä itestäsi tuntuisi jos joku joskus töksäyttäisi sinulle, että "mikset sä voi edes joskus olla hiljaa, onko pakko puhua koko ajan"?
Vierailija kirjoitti:
Miltä itestäsi tuntuisi jos joku joskus töksäyttäisi sinulle, että "mikset sä voi edes joskus olla hiljaa, onko pakko puhua koko ajan"?
On mulle sanottukin. Pyysin vain anteeksi, ja olin hiljaa.
Ohis
Täähän on klassinen provo, mutta noin käy oikeassakin elämässä. Mitä nää töksäyttäjät oikein kuvittelee, että se toinen vastaisi? Tuo on - tai ainakin kuulostaa - vain ja ainoastaan nolaamiselta. Jos olisit oikeasti kiinnostunut, rohkaisisit häntä puhumaan ihan tavallisilla kysymyksillä ja aiheilla. Et töksäyttämällä, että hänessä olisi jotakin vikaa.
Ihana työkaveri.
Leikkii ujoa ja mykkää teidän seurassa, mutta rohkeutta riittää selkäänpuukottamiseen. Jos olisin pomo, antaisin jokaiselle selkäänpuukottajalle potkut. Ovat muuten usein myös niitä kaikkein laiskempia. Kenellä normaalilla työtätekevällä on aikaa juosta pomon luona kieli ruskeana?
Nää töksäyttelijät on muutenkin usein vähän vajaita..
Vierailija kirjoitti:
Täähän on klassinen provo, mutta noin käy oikeassakin elämässä. Mitä nää töksäyttäjät oikein kuvittelee, että se toinen vastaisi? Tuo on - tai ainakin kuulostaa - vain ja ainoastaan nolaamiselta. Jos olisit oikeasti kiinnostunut, rohkaisisit häntä puhumaan ihan tavallisilla kysymyksillä ja aiheilla. Et töksäyttämällä, että hänessä olisi jotakin vikaa.
Töksäyttelijät töksäyttelevät luonnostaan ihan kuin ne ujot pysyy mykkinä luonnostaan. Ei se ole tahallista. Kaikki eivät ole samalla tavalla sosiaalisesti lahjattomia.
Terkuin: Töksäyttelijä myös
Miten sillä ujolla riittää rohkeutta jutella vain ja ainoastaan pomon kanssa? ;)
Vaikutat rasittavalta ihmiseltä. Olet luultavasti itse kovaääninen kälättäjä - se on vielä ärsyttävämpää kuin että joku on aina hiljaa.
Ehkä sitä vituttaa ap eikä kiinnosta keskustella. That's it. Miks kuvittelette, että hiljaisempia pitäis rohkaista keskustelemaan?
Itsellä on kyllä isompi kynnys mennä haukkumaan työkavereita kuin jutella näille kahvipöydässä. Muutenkin tylsiä tyypit, jotka antaa muiden viihdyttää kyllä itseään, mutta sanaa eivät saa suustaan. Mikseivät istu vaikka itsekseen omassa rauhassa lehtiä lukien, jos eivät halua jutella muiden kanssa?
Se ei varmaan saa suunvuoroa kun ap on äänessä koko ajan.
Itse ainakin teen niin, että en edes yritä puhua mitään jos seurueessa on sellainen suuna ja päänä olija, joka vie kaiken tilan muilta.
Ap vaikuttaa muutenkin sosiaalisilta taidoiltaan melko vajavaiselta, jos aloitus on totta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat rasittavalta ihmiseltä. Olet luultavasti itse kovaääninen kälättäjä - se on vielä ärsyttävämpää kuin että joku on aina hiljaa.
Ai mä taas tykkään ap:n kaltaisista luonnonlapsista. Hiljaiset selkäänpuukottajat on just niitä kouluampuja-tyyppejä.
Mitä olisit halunnut hänen sanovan? Mistä haluaisit keskustella hänen kanssa? Niin no et mistään kun halusit vaan nolata hänet ja samalla vähän ylentää itseäsi. Kuitenkin ne muut tyypit siellä ajatteli, että sinä se nolo olet.
Multa jos kysyttäis, ja on kysyttykkin, miksi olen hiljaa, niin sanoisin että ei kiinnosta rupatella. Mua ei vaan kiinnosta muiden asiat, paitsi ystävien. Monesti vielä porukassa kaikki muut tuntee toisensa ja itse ei tunne kun max yhden tyypin tai ei ketään. Sitten se porukan hölösuu kysyy miksi en ota osaa keskusteluun. Joo en tiedä kuka on Mirkku ja Markku kenestä puhutte taukoamatta, enkä tiedä mikä heidän parisuhteessaan mättää ja onko tosiaan Markku pettänyt vai kuvitteleeko Mirkku vain.
Toivottavasti saat potkut.