Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitness24Seven kokemuksia?

Vierailija
04.02.2017 |

Kaupunkiini on aukeamassa Fitness 24Seven -kuntosaliketjun sali. Salisopparit näyttävät olevan ihan naurettavan halpoja, mutta haluaisinkin tietää omakohtaisia kokemuksia, onko laitteet kunnollisia? Onko salit siistejä?

Kommentit (166)

Vierailija
1/166 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska paikka, mutta köyhänä ei ole varaa muuhunkaan. Asiakaskunta hieman.. no epäakateemista näin kauniisti sanottuna. Siisteystaso ok, mutta musiikki perseestä. Plussaa aukioloajoista

Vierailija
2/166 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitteet on OK ja salit on siistejä, mutta halpa hinta houkuttaa sinne porukkaa, jonka kanssa en halua olla samaan aikaan salilla. Lisäksi kameravalvonnasta huolimatta varkaita käy vähän väliä ja ne pukuhuoneet on todella onnettoman pieniä. Jossain pitää säästää ja se säästö on nimenomaan siellä. Eli jos asut niin, että voit jo kotona laittaa salikamppeet päälle ja palata samassa asussa takaisin, niin kelpoisa salihan tuo on. Kunhan käyt siellä keskellä päivää, jolloin väkeä on kohtalaisesti.

Ja ainakin Lahdessa se naisten puoli on aika lailla onneton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/166 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Rahalle kunnolla vastinetta. Käyn Käpylän salilla, joka on siisti ja ryhmäliikuntakin kuuluu hintaan. Ne pitää tosin varata hyvissä ajoin etukäteen. Naisille oma sali ja aina ollut tilaa. Ei valittamista.

Vierailija
4/166 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rovaniemen sali on siisti ja henkilökunta on mukavaa. Naisille on oma puoli. Laitteet on viimeisen päälle, sijainti hyvä ja telkkareita on juoksumatoilla. Aukiolo on ehdoton plussa. Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
5/166 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin uudet salit siistejä ja hyvin varusteltuja. Ei valittamista.

Ainoa asia mikä rassaa, on k*sipäät kävijät, jotka eivät ymmärrä miten kulunvalvonta toimii.

Vierailija
6/166 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin uudet salit siistejä ja hyvin varusteltuja. Ei valittamista.

Ainoa asia mikä rassaa, on k*sipäät kävijät, jotka eivät ymmärrä miten kulunvalvonta toimii.

Joo, se toimii väläyttämällä korttia lukijalle. Mutta kas, kun se kortti ei välttämättä toimikaan, vaikka mitä tekisi. Poistut  ulos ja yrität uudestaan, ei taaskaan niitä vihreitä valoja merkiksi siitä, että kaikki on OK. MInulla on jo 4. kortti vuoden sisään ja edelleen se toimii todella huonosti. Enkä käytä sitä väärin, korttia on testattu aukioloaikana moneen kertaan ja todettu, että joku häikkä tässä taas on.

Vierailija
7/166 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisin on paremmin tilaa, iltapäivällä en viitsi mennä jonottamaan laitteille. Siistit salit, tällaiselle tavisliikkujalle ihan riittävä varustus. Maahanmuuttajamiehiä on paljon, mikä on joskus ahdistavaa aamuviideltä, jos olen ainoa nainen, koska kyyläävät. Naisten puolella ei ole kuitenkaan esim. jalkaprässiä niin siellä voi tehdä vain osan asioista. 

Tämä siis Helsingissä.

Vierailija
8/166 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa on seksuaalista toimintaa salilla ja paska haisee laitteissa

Vierailija
9/166 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, pitääpä miettiä vielä salikortin ostoa. Onko salilla kaikki laitteet samassa isossa huoneessa vai onko erillinen tila esimerkiksi lämmittely laitteille ja venyttelyalue?

Vierailija
10/166 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo sanottua niin ei paljoa valituksen aihetta muuta kuin että ihmetyttää ulkomaalaisten henkilöiden runsas määrä salilla :()

Vierailija
11/166 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen varsin tyytyväinen paikkakuntamme saliin. Ainoa haitta huonosti käyttäytyvät tai rasistiset (niin kantasuomalaiset kuin ulkomaalaistaustaiset) ihmiset, joita onneksi sattuu harvoin samaan aikaan salivisiitille. Oma asenne lienee se oleellinen osa viihtymistä.

Ulkomaalaisten ja muiden "tavisten" määrä selittynee edullisuudella. Mutta on kyllä täysin hintansa väärti ja enemmänkin :)

Vierailija
12/166 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen putiikki kun mistään ei löydy minkäänlaisia yhteystitoja ei netistäkään ainoa vaihtoehto on mennä jollekkin salille kun henkilökuta on paikalla ja yrittää ruuhkaisen tiskin ääärellä selvitellä heidän laskutus sotkuja.

Muuten sali on siisti ja laitteet OK. Tuusulan sali.

Vierailija
13/166 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään positiivisia kokemuksia, jos pääsee sisälle asti. Tosin olen treenannut vastaremontoiduilla saleilla, joten vanhemmilla saleilla lienee ongelmia mm. ilmanvaihdon kanssa. Ovien turvalukkosysteemin kanssa on aika monella ongelmia salista riippumatta. On hyvä varata reilusti aikaa niiden kanssa peuhaamiseen, jos treenaa vastaanotton aukiolon ulkopuolella. Ovet eivät avaudu taikaiskusta.

Sopimusehdot ovat aika syvältä ja kannattaa lukea ne tarkkaan. Itse en ottaisi heidän tarjoamaa vakuutusta, kun en halua maksaa tyhjästä extraa. Ovat vetäneet korvausvastuun minimiin eli korvausta tulee yleensä vain selkeistä laiminlyönneistä heidän puolelta. Jo laki vaatii vaaratilanteiden ennaltaehkäisyn, joten tapaturman sattuessa saa aika hanakasti taistella vastaan ja todistella, että laiminlyönti on tapahtunut heidän puolelta (mikä on aika epätodennäköistä. Jos laiminlyönti olisi tapahtunut heidän puolelta, he olisivat rikkoneet lakia ja muutenkin tämmöisessä tapauksessa saa haettua helposti korvausta ilman vakuutusta.)

Jos ei pääse joinakin kuukausina treenaamaan, jäsenyyden jäädyttäminen on aika pois suljettu, kun ovat vetäneet hinnat niin ylös. Täytyy käytännössä irtisanoa sopimus ja maksaa sitten aloitusmaksu + kk-maksu uudestaan.

Meillä päin avattiin myös uusi sali. Vastaanotto aukesi edellisellä viikolla, mutta treenaamaan pääsi vasta seuraavalla viikolla, kun kuulemma kaikkia laitteita ei ole vielä silloin tullut. Tästä huolimatta laskuttivat heti liittymispäivästä lähtien lähtien, vaikka päästivät treenaamaan vasta seuraavalla viikolla. Tätä en tajunnut ennen sopimuksen allekirjoittamista. Tällä kikalla tienasivat ainakin kymppitonneja extraa, kun puhutaan sadoista uusista asiakkaista.

Jep, sopimusehdot pännivät periaatetasolla - muuten jäsenyys on hinta-laatusuhteeltaan erinomainen.

Vierailija
14/166 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄÄKKÄ kirjoitti:

Kummallinen putiikki kun mistään ei löydy minkäänlaisia yhteystitoja

Yhteystiedot: https://m.facebook.com/Fitness24SevenSuomi?v=info&expand=1

Vierailija
15/166 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Käpylän sali on iso ja tilava ja varmaan eniten ok näistä, missä olen käynyt. Käyn eniten itse Sörnäisissä. Siellä on paljon mamumiehiä, mutta alkuhämmennyksen jälkeen käyttäytyvät ihan ok eikä mitään ongelmaa ole koskaan ollut heistä, en ole myöskään koskaan nähnyt heidän käyttäytyvän asiattomasti ketään kohtaan. Sörnäinen on aika ahdas. Itseäni vatuttaa eniten se, miten salin halpuus näkyy tietyissä asioissa: wc:n hana rikki (tehty jo valmiiksi sellaiseksi, että hajoaa helposti), vessapaperia ei saisi käyttää käsien kuivaamiseen, koska se loppuu muuten (ja paska kuivaaja kuitenkin), suihkussa ei ole mitään tasoa, johon voisi laskea shampoopullonsa, salille ei voi toivoa mitään uusia varusteita. Välillä, kun joku on rikki, tuntuu ottavan kauan, että se korjataan. PT:t vaikuttavat siltä, että ovat käyneet jonkun halvimman pt-kurssin ja vuoden aikana ovat jo molemmat vaihtuneet (veikkaan että paikka ei tarjoa heille kovin hyvää diiliä). 

Hyvänä puolena se, että laitteet ovat ihan ok ja kaikki mitä itse kaipaan ja jopa niin, että naisten salin puolen laitteet itselleni hyvin mitoitettu, koska olen itse aika pienikokoinen. Salilla on tietysti ruuhka-ajat ihan normisti, kuten muillakin saleilla.

Musta myös tuolla salilla tunnelma on vähän sellainen, että ei olla kauheen tosissaan tultu treenaamaan, kunhan nyt jotain, kun sali on niin halpa. Kisikselläkin on parempi tunnelma mielestäni.

Vierailija
16/166 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja siisti perussali, asiallista väkeä käy. Sisään pääseminen on joskus vaikeaa, kun kone ei osaa lukea sormenjälkitunnistetta. Jos joku laite on rikki tai on jotain muuta sanottavaa, voi jättää palautetta tai sanoa suoraan henkilökunnalle, jos sellaista on paikalla. Ruuhka-ajat on ruuhkaisia - luonnollisesti.

- Mikkeli-

Vierailija
17/166 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään positiivisia kokemuksia, jos pääsee sisälle asti. Tosin olen treenannut vastaremontoiduilla saleilla, joten vanhemmilla saleilla lienee ongelmia mm. ilmanvaihdon kanssa. Ovien turvalukkosysteemin kanssa on aika monella ongelmia salista riippumatta. On hyvä varata reilusti aikaa niiden kanssa peuhaamiseen, jos treenaa vastaanotton aukiolon ulkopuolella. Ovet eivät avaudu taikaiskusta.

Sopimusehdot ovat aika syvältä ja kannattaa lukea ne tarkkaan. Itse en ottaisi heidän tarjoamaa vakuutusta, kun en halua maksaa tyhjästä extraa. Ovat vetäneet korvausvastuun minimiin eli korvausta tulee yleensä vain selkeistä laiminlyönneistä heidän puolelta. Jo laki vaatii vaaratilanteiden ennaltaehkäisyn, joten tapaturman sattuessa saa aika hanakasti taistella vastaan ja todistella, että laiminlyönti on tapahtunut heidän puolelta (mikä on aika epätodennäköistä. Jos laiminlyönti olisi tapahtunut heidän puolelta, he olisivat rikkoneet lakia ja muutenkin tämmöisessä tapauksessa saa haettua helposti korvausta ilman vakuutusta.)

Jos ei pääse joinakin kuukausina treenaamaan, jäsenyyden jäädyttäminen on aika pois suljettu, kun ovat vetäneet hinnat niin ylös. Täytyy käytännössä irtisanoa sopimus ja maksaa sitten aloitusmaksu + kk-maksu uudestaan.

Meillä päin avattiin myös uusi sali. Vastaanotto aukesi edellisellä viikolla, mutta treenaamaan pääsi vasta seuraavalla viikolla, kun kuulemma kaikkia laitteita ei ole vielä silloin tullut. Tästä huolimatta laskuttivat heti liittymispäivästä lähtien lähtien, vaikka päästivät treenaamaan vasta seuraavalla viikolla. Tätä en tajunnut ennen sopimuksen allekirjoittamista. Tällä kikalla tienasivat ainakin kymppitonneja extraa, kun puhutaan sadoista uusista asiakkaista.

Jep, sopimusehdot pännivät periaatetasolla - muuten jäsenyys on hinta-laatusuhteeltaan erinomainen.[/quote

Öö.. hinnat ylös? Oikeesti? Turussa olen ollut supertyytyväinen: tällä naurettavalla kahdellakympillä saan myös samoja ryhmäliikuntatunteja kuin olisi vaikka Elixiassa.

Ja se, että salilla käy paljon köyhiä ja maahanmuuttajia, ei ole automaatisesti huono asia.

Vierailija
18/166 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitnessiltä saatava vakuutushan on ihan erinomainen hinta-laatusuhteeltaan, maksaa 1,50e kuussa ja korvaa kaikki kuljetus- lääkäri- ja muut kustannukset jos salilla treenatessa jokin tapaturma sattuu. Ei siis todellakaan ole kiinni siitä ovatko he jotain laiminlyöneet vaan korvaa ihan vaikka jos toinen treenaaja pudottaa painon jalallesi. Ja ei ole mitään omavastuuta tai mitään eli musta ainakin ihan worth it jos vertaa urheiluvakuutukseen joka muuten pitäisi olla että salitapaturma korvataan.

Vierailija
19/166 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin jäsenenä joskus 2011-12, kun konsepti oli uusi Suomessa, eli en ihan viimeaikojen menosta tiedä. Suositulta vaikuttaa nykyisin, joten uskoisin salien olevan aika täysiä tiettyihin kellonaikoihin, ja ekoina avattujen salien jo tunkkaisessa kunnossa suuresta käyttöasteesta johtuen.

Itseäni ahdisti ainakin Helsingin Sörnäisissä ja Albertinkadulla salin sijainti katutasossa entisissä myymälätiloissa -> treenaat kirjaimellisesti kuin näyteikkunassa. Sörnäisissä idiootit/hullut/pervot jäivät tuijottamaan ja naureskelemaan ikkunan taa.

Laitteet olivat uusia ja hyviä, ja tarjonta monipuolista.

Vierailija
20/166 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt käynyt Rovaniemen salilla muutaman kerran. Ei ole valittamista. Siisti sali hyvä ilmastointi ja hyvät uudet laitteet. Mukavia tavallisia sali kavereita. Tämä on neljäs sali 20 vuoden aikana ja tykkään , että on parhaimmasta päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi