Fitness24Seven kokemuksia?
Kaupunkiini on aukeamassa Fitness 24Seven -kuntosaliketjun sali. Salisopparit näyttävät olevan ihan naurettavan halpoja, mutta haluaisinkin tietää omakohtaisia kokemuksia, onko laitteet kunnollisia? Onko salit siistejä?
Kommentit (166)
Onko kokemuksia Tampereelle hiljan avatusta salista?
Paska paikka, ja lähettävät laskuja ilman että olen edes käynyt siellä!
Hannatar: jos irtisanoisit sopimuksesi, niin voisi laskutkin lakata tulemasta, idiootti. :D
Omat kokemukset ko. salista hyvät, eniten tykkään käpylän ja tikkurilan saleista. Ryhmäliikunnat monipuolisia ja ohjaajat innostavia. Ainut miinus on jotkin kanssatreenaajat, jotka eivät osaa/viitsi/jaksa putsata jälkiään, mutta näitä idiootteja lienee joka salilla ketjusta riippumatta. Henkilökunta ystävällistä ja asiakaskunnassa ei ärsytä muu kuin yllämainitut sikalijat. :)
Hei, jos korttisi ei toimi, on kyseessä usein oma mokasi. Olet saattanut säilyttää korttia väärin. Minulle sanottiin heti alkuun ettei korttia saa säilyttää esim. Matkapuhelimen läheisyydessä tai se voi vioittua. Eipä ole koskaan ollut ongelmaa päästä salille sisälle tässä reilun kolmen vuoden asiakkuuden aikana.
Toinen mikä ihmetytti oli tuo että joku sanoi joutuneensa maksamaan ekasta kuukaudesta täyden hinnan vaikkei päässyt heti treenaamaan...tarkistappas asia, liittymismaksun lisäksi olet maksanut tasan tarkkaan niistä päivistä mitä olet sielä saanut treenata. Kerran irtisanoin väliaikaisesti sopparin pidemmän ulkomaanreissun ajaksi (tuli halvemmaksi kun jäädyttäminen jos vain tajusi ajoissa irtisanoa sopparin) niin vikasta kuukaudesta en maksanut täyttä hintaa koska olin irtisanonut sopimuksen kuukauden toiseksi viimeisenä päivänä. Salin hinta on niin halpa (19,90/kk) että sitä ei ehkä huomaa jos siitä parin päivän osuuden ottaa pois, mutta varmasti et ole maksanut täyttä hintaa!
Ja sinä joka et löytänyt yhteystietoja: yritäppä uudelleen! Asiakaspalvelut eivät toki ole 24/7 vaan vaihtelee ihan saleittain milloin ne on sielä vastaamassa puhelimeen (myös nämä vastaanoton aukioloaikatiedot löytyy netistä)
Vierailija kirjoitti:
Harkitsen liittymistä, mutta harkitsen vakavasti ulkomaalaisten takia. Onkohan Pitäjänmäen tai Vantaan saleilta kokemuksia?
Onko noilla saleillla yleisesti perinteisiä meikkipellejä vai oikeasti treenaajia?
Ne oikeat treenaajat keskittyvät yleensä omaan treeniin eikä toisiin, joten sovit varmasti hyvin sinne elixiaan. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harkitsen liittymistä, mutta harkitsen vakavasti ulkomaalaisten takia. Onkohan Pitäjänmäen tai Vantaan saleilta kokemuksia?
Onko noilla saleillla yleisesti perinteisiä meikkipellejä vai oikeasti treenaajia?
Ne oikeat treenaajat keskittyvät yleensä omaan treeniin eikä toisiin, joten sovit varmasti hyvin sinne elixiaan. ;)
Taidatkin itse sopia mainitsemaani meikkipelle-kategoriaan. Se ei ole muotinäytös, vaan treenipaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidatkin itse sopia mainitsemaani meikkipelle-kategoriaan. Se ei ole muotinäytös, vaan treenipaikka.
Voi osuko? :(
Ihan vain kysymyksenä, kumpi on turhamaisempaa, jättää ne päivän meikit naamalle salille mentäessä vai pestä pois ettei joku vaan sattuisi katsomaan? (olettamuksena että salin jälkeen käydään kuitenkin suihkussa)
Onko kenelläkään kokemuksia Tampereen Kalevan salista? Hirveän remonttityömaan keskellähän tuo paikka näkyy olevan, mutta olisi muuten sijainniltaan minulle erinomainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään positiivisia kokemuksia, jos pääsee sisälle asti. Tosin olen treenannut vastaremontoiduilla saleilla, joten vanhemmilla saleilla lienee ongelmia mm. ilmanvaihdon kanssa. Ovien turvalukkosysteemin kanssa on aika monella ongelmia salista riippumatta. On hyvä varata reilusti aikaa niiden kanssa peuhaamiseen, jos treenaa vastaanotton aukiolon ulkopuolella. Ovet eivät avaudu taikaiskusta.
Sopimusehdot ovat aika syvältä ja kannattaa lukea ne tarkkaan. Itse en ottaisi heidän tarjoamaa vakuutusta, kun en halua maksaa tyhjästä extraa. Ovat vetäneet korvausvastuun minimiin eli korvausta tulee yleensä vain selkeistä laiminlyönneistä heidän puolelta. Jo laki vaatii vaaratilanteiden ennaltaehkäisyn, joten tapaturman sattuessa saa aika hanakasti taistella vastaan ja todistella, että laiminlyönti on tapahtunut heidän puolelta (mikä on aika epätodennäköistä. Jos laiminlyönti olisi tapahtunut heidän puolelta, he olisivat rikkoneet lakia ja muutenkin tämmöisessä tapauksessa saa haettua helposti korvausta ilman vakuutusta.)
Jos ei pääse joinakin kuukausina treenaamaan, jäsenyyden jäädyttäminen on aika pois suljettu, kun ovat vetäneet hinnat niin ylös. Täytyy käytännössä irtisanoa sopimus ja maksaa sitten aloitusmaksu + kk-maksu uudestaan.
Meillä päin avattiin myös uusi sali. Vastaanotto aukesi edellisellä viikolla, mutta treenaamaan pääsi vasta seuraavalla viikolla, kun kuulemma kaikkia laitteita ei ole vielä silloin tullut. Tästä huolimatta laskuttivat heti liittymispäivästä lähtien lähtien, vaikka päästivät treenaamaan vasta seuraavalla viikolla. Tätä en tajunnut ennen sopimuksen allekirjoittamista. Tällä kikalla tienasivat ainakin kymppitonneja extraa, kun puhutaan sadoista uusista asiakkaista.
Jep, sopimusehdot pännivät periaatetasolla - muuten jäsenyys on hinta-laatusuhteeltaan erinomainen.[/quote
Öö.. hinnat ylös? Oikeesti? Turussa olen ollut supertyytyväinen: tällä naurettavalla kahdellakympillä saan myös samoja ryhmäliikuntatunteja kuin olisi vaikka Elixiassa.
Ja se, että salilla käy paljon köyhiä ja maahanmuuttajia, ei ole automaatisesti huono asia.Öö-öttelijä bongattu!
"Swiss bar" tankoja pitäisi saada tälle salille.
Se on hyvä, jos on rannevamma, tai olkapäävamma, koska ranne on neutraalissa asennossa supinaation/pronaation suhteen.
Myös maastavetoon olisi hyvä olla vastaava tanko, mutta maastavedosta en tiedä millä hakusanalla löytyy tanko, jossa ranteet ovat neutraalissa asennossa. Ranteet samassa asennossa, kuin farmarikävelyssä.
Muuta hyvää ei ole kuin hinta. Oman kaupunkini sali on huonosti varusteltu (mm. ei leuanvetopaikkaa, ei vaihtokapuloita ylätaljaan...) ja pieni, suht koht täynnä jopa aamulla klo 6. Asiakaskuntaan kuuluu paljon maahanmuuttajamiehiä, jotka häiritsevät ja tuijottavat estottomasti. Sormenjälkitunnistus on usein epäkunnossa. Tilat ovat kyllä siistit ja puhtaat, mutta kiinteistö on vanha ja sadesäällä voi tulla vettä katon läpi sisään.
En voi suositella kellekkään. E-laskutuksessa ollut laskuttajan puolelta ongelmia ja tuli perintätoimistolta kirje. Pankki oli maininnut että minun puolelta (asiakkaan) kaikki kunnossa ja koko e-laskua ei edes tullut pankkiin, koska F247 itse sähläsi jotain. Asiakaspalvelun kautta ei tilanteeseen löytynyt ratkaisua ja s-posteihin ei vastattu. Kun vastaus tuli, sanoivat että heitä ei kiinnosta ja kehottivat ottamaan yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Puhelinpalvelua ei heillä laskutuspuolella ole vaan pelkästään paikallisissa saleissa, mutta ei ne asiakaspalvelijat voi tehdä mitään itse. Kiertäkää ketju ja KAUKAA.
Onko kokemuksia Eastonin Itä-Helsinkin uudesta 24/7 Fitnes salista? Kävin siellä joku päivä sitte ja huomasin, että paikka oli todella likainen! Nurkat täynnä pölyä ja uuden laittet todella likaiset ja epämiellyttävän näköiset! Onko aina näin. Suurinosa paikallaolijoista oli tätä MaMu porukkaa. Ilmanvaihtokin oli aika onnetonta ja vapaapainojen alueella haisi hiki oikein kunnolla.
Onko kyse vaan huonosta tuurista vai onko uusi sali jo näin rempallaan?
Minä en kiinnitä salilla ikinä muihin ihmisiin huomiota eli siihen en osaa sanoa. Ainakin Myyrmäessä on ihan hirveän paska musa joka on aivan liian kovalla.
pitkänsillankeskuksen palvellun taso kyllä loisti puutteellaan tänään. menin salille tyttöystävän kanssa ja koska asiakaspalvelijat oivat paikalla halusin tarkistaa että onko maksuni ajan tasalla koska en ollut asiasta täysin varma. selvisikin että yksi maksu on mennyt perintään asti. tyttöystäväni oli jo mennyt vaihtamaan vaatteita ja sain tietää ettei minullla ole oikeutta harjoitella salilla koska maksu on maksamatta ja välitön maksu ei käy koska se pitää maksaa perintätoimistolle, "asiakaspalvelija" Hanna totesi niinikään että en voi maksaa kertamaksuakaan koska säännöt kieltävät. tilanne oli todella nolo , olinhan itse rehelllisesti mennyt kysymään tilannetta koska. ja nyt yhtääkkiä minulla ei ole oikeutta harjoitella salilla edes rahaa vastaan. menin kotiin ja maksoin rästilaskun ja palasin takaisin ja jouduin toteamaan että sama nainen oli taas harjoitteluni esteenä. maksu ei näy kuin vasta muutaman päivän päästä ja korttini oli lukittu joten en pääsisi ulos salilta ja sääntöjen vastaisesti en voisi mennä ulos toisen harjoittelijan kanssa samallla ovenavauksella. täytyy sanoa että vitutuskäyräni nousi huippuunsa muutamaksi tunniksi.
In turku the decision makers are cunt.
Tampereella suurin osa kävijöistä ulkomaalaisia. Isolla porukalla valtaavat laitteet. Käytöstavat puuttuvat.
Epäsiisti ja ahdas sali.
Hyvä ja siisti sali. Sopimusta tehdessä kannattaa ottaa huomioon:
- salikortin saadaksesi luovutat sormenjäljen ja kasvokuvan, heillä ei kuitenkaan ole vastuuta näistä tiedoista vaan perjaatteessa voivat jopa vuotaa/myydä tiedot eteenpäin sillä sopimus ei sitä kiellä. Näin ollen esim sormenjäjellä avautuvan puhelimen tietoturva heikkenee.
- maksun maksamisen unohtumisen sakko mainitaan sopimuksessa, mutta ei sakon määrää
- sähköposti on pakko luovuttaa, mutta et voi sopimukseen suoraan valita ettet vastaanota mainoksia
-sopimuksen mukaan kortti täytyy olla mukana ja NÄKYVILLÄ treenatessa. Erillistä sanktiota ei kuitenkaan määritellä eikä kortit ole näkyvillä. Eli sopimusta ei tältä osin tarvitse noudattaa?
Näiden lisäksi ei mainita sitä, ettei ensimmäisenä päivänä pääse treenaamaan ellei valvoja ole paikalla. Kortin aktivoiminen nimittäin kestää yön yli.
Luon kaikki kommentit. Vaikuttaa köyhien salilta. Omalla salillani sauna ja uima-allas. Eikä siellä näy köyhiä.
Käyn Turun keskustan salilla ja todella puhdas paikka. Pännii pahasti se naisten jumppamusa, joka estää teston vaikutuksen, mutta se nyt onkin yleinen virhe saleilla ja äijät ovatkin yleensä napit korvissa. Kävisin tuon musan takia mieluummin muualla, mutta ei ole autoa ja tämä halpa vaihtoehto korttelin takana on pakollinen. Jos joku asiaan vaikuttava lukee, niin sen musan pitäisi olla heavy metal tyyppistä, kuten Metallicaa tai mieluummin instrumentaaleja. Tai kuten pro saleilla: treenaajien vapaassa käytössä oleva mankka miesten puolella.
Pahin kokemus oli jossain muualla, kun penkin yläpuolella kajarista soi teinien pimpin nuolenta musaa autotune pedo räppäriltä, niin repisin johdon irti siitä kajarista salin pitäjän edessä, joka ymmärsi tilanteen vaieten, katsoen alaspäin häveten ja sen jälkeen samaa radiokanavaa ei siellä olekaan soinut.