Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitness24Seven kokemuksia?

Vierailija
04.02.2017 |

Kaupunkiini on aukeamassa Fitness 24Seven -kuntosaliketjun sali. Salisopparit näyttävät olevan ihan naurettavan halpoja, mutta haluaisinkin tietää omakohtaisia kokemuksia, onko laitteet kunnollisia? Onko salit siistejä?

Kommentit (166)

Vierailija
41/166 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luon kaikki kommentit. Vaikuttaa köyhien salilta. Omalla salillani sauna ja uima-allas. Eikä siellä näy köyhiä.

Kuulostaa ihan kaupungin uimahallin kuntosalilta :D

Vierailija
42/166 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava ketju, lähes poikkeuksetta kaupunkinsa halvin ja soveltuu perusliikkujan tarpeisiin paremmin kuin juoksutrikoot tai aktiivisuusranneke! Itse olen nyt noin kahden kuukauden jäsenyyteni aikana tehnyt paljon positiivisia  havaintoja jokaisesta käyttämästäni kuntokeskuksesta! Erityismaininta täytyy antaa Sörnäisten salin aina iloisesti asiakkaita palvelevasta, säihkysilmäisestä herrasmiehestä, jonka asiakaspalvelutaidot keventävät raskaintakin jalkapäivää.

Usean eri kuntokeskuksen listoilla olleena voin sanoa, että yksinkertaisuudessan nerokas konsepti hakee vielä toistaiseksi vertaistaan ainakin pääkaupunkiseudulla. Halpa hinta ja ympärivuorokautinen käytettävyys ovat myyntivaltteja, joita vastaan tähtitieteellisissä hinnoissa pyörivä Fressi on lähtenyt kilpailemaan onnettomalla fresh fitness -konseptillaan, joka voidaan kuopata viimeistään kun kevät tuo tullessaan pääkaupunkiseudulle lukuisia, uudistettuja kuntokeskuksia.

Monelle liittyminen ja e-laskutusperiaatteella toimiva kuukausimaksu saattavat olla vaikeaselkoisia ja vähän pelottaviakin etappeja matkalla kohti vuoden 2023 rantakuntoa, mutta viimeistään paikan päällä asioidessa henkilökunnan kanssa asiat selkeytyvät. Omasta kokemuksesta voin todeta, että automaattisesti kuukausittain tililtä veloitettava maksu on huomattavasti paikan päällä maksettavia kuukausimaksuja vaivattomampi, jota moni kutsuisi jopa täysin vaivattomaksi tavaksi hoitaa salijäsenyyden kustannukset! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/166 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoin sopimuksen parin vuoden jälkeen, Helsinki kyseessä. Naistensalin puolella paljon kovaan ääneen huutavia maahanmuuttajanaisia hunnut päässä "treenaamassa" istuvat laitteilla, kuuntelevat omilla kännyköillään kovaan ääneen musiikkia ja puhuvat puhelimessa. Tilaa treenamiseen ei ole. Myös ryhmäliikuntatunteja on peruttu mikä kyllä laskee omaa motivaatiota jos olet ottanut kamat mukaan ja peruutus tulee äkillisenä, toistuvasti. Hanat rikki esim. Käpylässä vuodesta toiseen, Mellunmäen salilla suuria vaikeuksia kortin kanssa useamman kerran en päässyt treenamaan,maksut aina kunnossa eli myönsivät että vika on siellä lukijassa joka vanha paska.

Vierailija
44/166 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere keskusta Plus kirjoitti:

Tampereella suurin osa kävijöistä ulkomaalaisia. Isolla porukalla valtaavat laitteet. Käytöstavat puuttuvat.

Epäsiisti ja ahdas sali.

Toi mamuasia ärsyttää muakin. Viimeksi eilen kaksi ulkomaalaista valtasi yhden laitteen varmaan puoleksi tunniksi. Toinen istuu laitteessa tekemättä mitään ja juttelee toiselle joka seisoo vieressä. Siinä sitten naureskellaan kovaäänisesti. Sitten välillä 20 sekuntia treeniä jonka jälkeen juttelutuokio jatkuu.

Vierailija
45/166 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupunkiini on aukeamassa Fitness 24Seven -kuntosaliketjun sali. Salisopparit näyttävät olevan ihan naurettavan halpoja, mutta haluaisinkin tietää omakohtaisia kokemuksia, onko laitteet kunnollisia? Onko salit siistejä?

Pääsen aika harvoin ovesta läpi iltaisin, iso miinus ja aikomuksena ois lopettaa soppari kun ei voi käyttää.

Vierailija
46/166 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampere keskusta Plus kirjoitti:

Tampereella suurin osa kävijöistä ulkomaalaisia. Isolla porukalla valtaavat laitteet. Käytöstavat puuttuvat.

Epäsiisti ja ahdas sali.

Toi mamuasia ärsyttää muakin. Viimeksi eilen kaksi ulkomaalaista valtasi yhden laitteen varmaan puoleksi tunniksi. Toinen istuu laitteessa tekemättä mitään ja juttelee toiselle joka seisoo vieressä. Siinä sitten naureskellaan kovaäänisesti. Sitten välillä 20 sekuntia treeniä jonka jälkeen juttelutuokio jatkuu.

Mene seisomaan viereen, tuijota. Murise. Hampaitakin voi näyttää.

Kyl ne koirien kielen ymmärtää vaikkei suomea.

Auttaa tietysti jos on itse lihaksikas.

Vierailija
47/166 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtisanoin sopimuksen parin vuoden jälkeen, Helsinki kyseessä. Naistensalin puolella paljon kovaan ääneen huutavia maahanmuuttajanaisia hunnut päässä "treenaamassa" istuvat laitteilla, kuuntelevat omilla kännyköillään kovaan ääneen musiikkia ja puhuvat puhelimessa. Tilaa treenamiseen ei ole. Myös ryhmäliikuntatunteja on peruttu mikä kyllä laskee omaa motivaatiota jos olet ottanut kamat mukaan ja peruutus tulee äkillisenä, toistuvasti. Hanat rikki esim. Käpylässä vuodesta toiseen, Mellunmäen salilla suuria vaikeuksia kortin kanssa useamman kerran en päässyt treenamaan,maksut aina kunnossa eli myönsivät että vika on siellä lukijassa joka vanha paska.

Taitaaolla nimenomaan säilytyspaikka kun muuten valvova mies on treenaamassa (eli hengaamassa)

Vierailija
48/166 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

F24S4LIFE kirjoitti:

Usean eri kuntokeskuksen listoilla olleena voin sanoa, että yksinkertaisuudessan nerokas konsepti hakee vielä toistaiseksi vertaistaan ainakin pääkaupunkiseudulla. Halpa hinta ja ympärivuorokautinen käytettävyys ovat myyntivaltteja, joita vastaan tähtitieteellisissä hinnoissa pyörivä Fressi on lähtenyt kilpailemaan onnettomalla fresh fitness -konseptillaan, joka voidaan kuopata viimeistään kun kevät tuo tullessaan pääkaupunkiseudulle lukuisia, uudistettuja kuntokeskuksia.

Fresh Fitness on norjalainen halpisketju, joka tulee nyt kovaa vauhtia Suomeen. Se ei ole siis Fressin (joka on suomalainen firma) uusi konsepti. Ikävä kyllä tuli todettua, että tuolla Fresh Fitnesissä on tietenkin myös sitä basaariväkeä, niinkuin varmaan kaikissa paikoissa joissa kk-maksu on alle €20.

Vierailija
49/166 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsen aika harvoin ovesta läpi iltaisin, iso miinus ja aikomuksena ois lopettaa soppari kun ei voi käyttää.

Mulla oli alkuun sormenjäljenkaa ongelmia en päässy sisää mut sit mulle tehtiin kortti ilman sormenjälkeä nii nyt pääsen salil käymää ilman ongelmia kantsii mennä sanoo siel henkilökunnalle jos se ei toimi

Vierailija
50/166 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin irtisanomaan jäsenyyden heti alkuunsa, koska sain tiloissa niin rajuja astmaoireita. Ei saanut mitään pahoitteluja, vaan vain numeron, josta yrittää katkaista sopimus heti alkuunsa. Olikin aikamoinen urakka, ennen kuin onnistuin. Asiakaspalvelu ei toimi erityistilanteissa ollenkaan. Kehtasivat vielä vinkua, että pitäisi lääkärintodistus hankkia irtisanomista varten. Olin ollut tiloissa puoli tuntia. Rahojani en saanut takaisin. Asiakaspalvelullinen pelisilmä puuttuu täysin. Ei tulisi mielenkään käyttää heidän palveluitaan enää.

Vierailija
51/166 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Helsingissä useammalla salilla ja samoja havaintoja kuin muillakin ulkomaalaisista treenaajista. Enemmän tuijottelua ja kyyläämistä kuin kalliimpien jäsenyyksien saleilla. Lisäksi omaan makuuni liikaa laitteita ja liian vähän vapaita painoja/tilaa

Vierailija
52/166 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt, mutta ikkunan takaa näkyy kovin hoikkia fitnessihmisiä kuntoilemassa, ei vaikuta paikalta johon tavallinen ei-hoikka menisi treenaamaan...

Vierailija
53/166 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

F24S4LIFE kirjoitti:

Loistava ketju, lähes poikkeuksetta kaupunkinsa halvin ja soveltuu perusliikkujan tarpeisiin paremmin kuin juoksutrikoot tai aktiivisuusranneke! Itse olen nyt noin kahden kuukauden jäsenyyteni aikana tehnyt paljon positiivisia  havaintoja jokaisesta käyttämästäni kuntokeskuksesta! Erityismaininta täytyy antaa Sörnäisten salin aina iloisesti asiakkaita palvelevasta, säihkysilmäisestä herrasmiehestä, jonka asiakaspalvelutaidot keventävät raskaintakin jalkapäivää.

Monelle liittyminen ja e-laskutusperiaatteella toimiva kuukausimaksu saattavat olla vaikeaselkoisia ja vähän pelottaviakin etappeja matkalla kohti vuoden 2023 rantakuntoa, mutta viimeistään paikan päällä asioidessa henkilökunnan kanssa asiat selkeytyvät. Omasta kokemuksesta voin todeta, että automaattisesti kuukausittain tililtä veloitettava maksu on huomattavasti paikan päällä maksettavia kuukausimaksuja vaivattomampi, jota moni kutsuisi jopa täysin vaivattomaksi tavaksi hoitaa salijäsenyyden kustannukset! 

Markkinointiosasto löysi tiensä ketjuun. Harmi vaan, että vähän väärin tiedoin.

Vierailija
54/166 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt, mutta ikkunan takaa näkyy kovin hoikkia fitnessihmisiä kuntoilemassa, ei vaikuta paikalta johon tavallinen ei-hoikka menisi treenaamaan...

Miten ei-hoikka treenaa eri tavalla kuin hoikka? Ihan samanlaisia liikkeitä oon nähnyt hoikkien ihmisten tekevän mitä mäkin teen

Vierailija
55/166 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun salillani käy kaiken kokoisia kuntoilemassa.

Vierailija
56/166 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hejje kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun salillani käy kaiken kokoisia kuntoilemassa.

Mitä tuo tavallinen ei-hoikka tarkoittaa? Tavallinen ihminen on hoikka.

Vierailija
57/166 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella keskustan salissa haisee ihan järkyttävä viemäri. Ihmettelen ettei asialle tehdä mitään eikä mitään lappuakaan missään että tiedämme ongelman ja hoidamme sitä. Kiinteistöhuollollehan tuo kuuluu. Ne ulkkarit ei mua haittaa, saan suuni auki et mun vuoro seuraavaksi.

Jumpat aika perus samaa kaavaa toistavia. Ihmettelen et miksi just nuo on les millsistä otettu. Ilmeisesti halvimmat lisenssit noihin. Ohjaajat ok, ei valittamista.

Vierailija
58/166 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella keskustan salissa haisee ihan järkyttävä viemäri. Ihmettelen ettei asialle tehdä mitään eikä mitään lappuakaan missään että tiedämme ongelman ja hoidamme sitä. Kiinteistöhuollollehan tuo kuuluu. Ne ulkkarit ei mua haittaa, saan suuni auki et mun vuoro seuraavaksi.

Jumpat aika perus samaa kaavaa toistavia. Ihmettelen et miksi just nuo on les millsistä otettu. Ilmeisesti halvimmat lisenssit noihin. Ohjaajat ok, ei valittamista.

Viemäri haissut vasta pari viikkoa, viime vuoden puolella ei ollut mitään ongelmaa. Eli ohimenevä tilanne, ja haisee vain pukkarien ulkopuolella.

Vierailija
59/166 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut ko. salin asiakkaana nyt muutaman kuukauden, ja hinta/laatu -suhde on mainio! Ainoa haitta mamu-miehet, mutta nekin treenaa asiallisesti eikä jää asumaan laitteille. Paikat ja laitteet siistit, kaikki toimii ja hlökunta ystävällistä. Näin Kokkolassa.

Vierailija
60/166 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun Limingantulissa on ainakin siistit ja hyvät tilat. Henkilökohtaisesti olen nähnyt päivittäin, että laitteita puhdistetaan ja itsekkin voi oman käytön jälkeen niitä puhdistaa. Siellä on siihen tarvittavat tuotteet. Itse voi omalla siisteydellä vaikuttaa myös yleisien tilojen siisteyteen. Tuon, kun jokainen käyttäjä muistaisi, että sillä lisää myös omaakin viihtyvyyttä sekä siisteyttä. Laitteet ovat hyviä ja asiallisia. Kuntosalilla kulkee erilaisia ihmisiä ja mitä sen on väliä ketä siellä on. Sinne mennään "tietääkseni" kuntoilemaan eikä arvostelemaan ihmisiä. Jokaisella meillä on erilaiset tavoitteet ja kuntotaso sekä jokaisella on oikeus olla oma itsensä ja kuntoilla omaan tahtiin. Kaikki meistä on ollut joskus aloittelijoita riippumatta oletko rikas vai köyhempi tai siltä väliltä ja nuori, vanhempi tai opiskelija, työtön, työssäkävijä tai eläkeläinen, laiha, normaali, lihava tai liikuntarajoitteinen, mitä sillä on merkitystä kenellekään. 

Oulun Limingantullissa en ole kuullut, että varkaita olisi ollut tai mitään muutakaan epäasiallista käytöstä. Annetaan kaikille mahdollisuus ja rauha kuntoiluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä