Onko se väistämätöntä jokaisessa parisuhtessa, että mies kyllästyy panemaan vaimoaan?
Tapahtuu yleensä joko naimisiinmenon tai lastentulon jälkeen.
Mielipiteitä, kokemuksia?
Kommentit (37)
Yleensä se on kyllä nainen, joka kyllästyy :D
Alkuun nauttii, sitten jaksaa feikata että nauttii yhä, sitten tylsistyy ja kyllästyy kun pääpaino ollut miehen miellyttämisessä ja nautinnossa... Sit alkaa keksiä muuta ja vältellä koko hommaa, tulee kuiva kausi kunnes alkaa haaveilut muista, osaavammista ja huomaavaisemmista rakastajista... Ja siinä vaiheessa jo mieskin herännyt ja ihmetellyt, kun naista ei kiinnostakaan entiseen malliin!
Siis siinä vaiheessa kun mies kokee saaneensa naisen "omakseen", ei ainakaan säännöllistä seksiä enää ole tarjolla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Alkuun nauttii, sitten jaksaa feikata että nauttii yhä, sitten tylsistyy ja kyllästyy kun pääpaino ollut miehen miellyttämisessä ja nautinnossa... Sit alkaa keksiä muuta ja vältellä koko hommaa, tulee kuiva kausi kunnes alkaa haaveilut muista, osaavammista ja huomaavaisemmista rakastajista... Ja siinä vaiheessa jo mieskin herännyt ja ihmetellyt, kun naista ei kiinnostakaan entiseen malliin!
Mutta kyllästyykö nainen, jos oma mies viitsii tuottaa orgasmin (lähes) aina seksissä, eikä seksin laatu huonone ajan myötä miehen toimesta? Ap
Vierailija kirjoitti:
En oikein tiedä. Nyt on oltu yhdessä 30 vuotta, eikä ole vielä kyllästynyt. Mutta tulen kertomaan, jos niin käy.
Mistä voisitkaan tietää kyllästyttääkö sitä toista? Eihän se sitä sinulle kerro. Muut asiat saattaa vaan painaa vaakakupissa enemmän eikä sen takia lähde seikkailemaan muualle. Ei se silti sitä tarkoita etteikö sama * alkais jo kyllästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein tiedä. Nyt on oltu yhdessä 30 vuotta, eikä ole vielä kyllästynyt. Mutta tulen kertomaan, jos niin käy.
Mistä voisitkaan tietää kyllästyttääkö sitä toista? Eihän se sitä sinulle kerro. Muut asiat saattaa vaan painaa vaakakupissa enemmän eikä sen takia lähde seikkailemaan muualle. Ei se silti sitä tarkoita etteikö sama * alkais jo kyllästyttää.
Olettaisin, ettei se panisi minua, jos kyllästyttäisi.
Ap:llä ja monella muulla on hiukan termitkin sekaisin. Kunnon pitkässä parisuhteessa ei panna vaan rakastellaan. Rakasteluun ei kyllästy. Kenties se muuttaa ajan kuluessa muotoaan, mutta kuten laadukas viini se paranee vanhetessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Eikö muka? :D
Vierailija kirjoitti:
Ap:llä ja monella muulla on hiukan termitkin sekaisin. Kunnon pitkässä parisuhteessa ei panna vaan rakastellaan. Rakasteluun ei kyllästy. Kenties se muuttaa ajan kuluessa muotoaan, mutta kuten laadukas viini se paranee vanhetessaan.
No minä asetuin ap:n tasolle, kun ei näytä muuta ymmärtävän, eikä näytä kyllä ymmärtävän, vaikka käyttääkin sen termejä.
Mulle oli yllätys että (nuorempi) mies ei enää innostu samoin kuin ennen.
Olemme olleet 21v yhdessä ja meillä on aina ollut vireä, aktiivinen ja monipuolinen seksielämä. Jo alussa sovimme (mies tätä itse ehdotti) että meidän suhteesta ei seksi lopu yksipuolisella päätöksellä vaan jos näin käy läheisyyden voi hakea muualta ihan luvan kanssa.
Mies ei koskaan ole nauttinut läheisyydestä, ollut mikään halinalle ja kun minä lopetin sen vonkaamisen 1,5v sitten alkoi seksikin lopahtamaan. Nyt saan miehen innostumaan n 3 vkon välein:( Jos en muistuttaisi väli olisi varmaan paljon pidempi! Erektio-ongelmia ei ole joten se ei ole syynä.
Ja ei, en ole lihonut, en rupsahtanutkaan - ikääntynyt toki kuten hänkin, edelleen iloinen ja pirteä kuten aina väsymyksestä ja sairaudesta huolimatta. En rasita miestä huolillani, en nalkuta enkä vaadi mitään extraa. Mies vain "unohtaa" kun en ole jatkuvasti muistuttamassa.
Olen tästä puhunut hänelle ja muistuttanut sopimuksestamme eikä mitään tapahdu. Pian on edessä viimeinen keskustelu, sen jälkeen hankin rakastajan - luvan kanssa. Avioliittoa en ole purkamassa koska mieheni on rakas muuten ja parisuhteemme seksiä ja läheisyyttä lukuunottamatta ihana. En vain ole valmis elämään n 30v ilman kosketusta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Eikö muka? :D
Miksi panisi? Varmaan se menisi jonnekin muualle hakemaan panonsa. Ja voi mennäkin, en minä tiedä, mutta kyllä täällä kotonakin riittävästi tapahtuu. Olen vastannut alkuperäiseen kysymykseen koko ajan. Ei ole väistämätöntä, että jokaisessa parisuhteessa mies kyllästyy panemaan vaimoaan.
No vaihdathan sä autonkin siinä vaiheessa kun kone väljääntyy ja perä rupsahtaa.
No ei ole "väistämätöntä"?!? Täällä 20 vuotta takana ja kyllästymisestä ei tietokaan. Tosin mies on hyvä rakastaja ja saan joka kerran vähintään yhden, useimmiten 2-3 orgasmia/kerta. Eli ei ole haluttomuutta tai kyllästymistä naisenakaan. Ei ole ikinä tarvinnut "feikata" yhtään mitään, ja ihan naimisissa ollaan + lapset.
Itse asiassa kumpikin haluaisi enemmän, mutta kotona hengailevat teinit rajoittaa puuhailua.
Yhdessä 10 v ja seksi meillä on ehkä kerran vuodessa sitä rakastelua... Seksi on miehen kassien tyhjennys.. Perse pystyyn ja pikapano. Meillä on 2-vuotias lapsi joka rajoittaa seksin harrastamista spontaanisti juuri silloin kun sitä ehkä oikeasti tekisi mieli.
Itseäni haluttaa kerran kuussa kun ovuloin, muuten ei voisi vähempää kiinnostaa.
Mies on kertonut että seksi toisen kanssa kiinnostaisi enkä ihmettele.
Kumpikin sukupuoli voi kyllästyä seksuaaliseen kanssakäymiseen kumppaninsa kanssa, riippuen molempien henkilökohtaisista ominaisuuksista ja parisuhteen moninaisista tekijöistä.
Lapset saatu yli 10 v sitten, olen lihonut 30kg, ja edelleen omien sanojensamukaan haluaa minua, hierontaa hellyyttä ja seksiä on 4-7 kertaa viikossa.
Eli ei väistämättä kyllästy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyllästyykö nainen, jos oma mies viitsii tuottaa orgasmin (lähes) aina seksissä, eikä seksin laatu huonone ajan myötä miehen toimesta? Ap
Miksi se huononisi nimenomaan miehen toimesta? ja mistä se mies voi tietää tuottaako vai ei jos toinen feikkaa saavansa? Kyllä molemmilla on vastuu.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se huononisi nimenomaan miehen toimesta? ja mistä se mies voi tietää tuottaako vai ei jos toinen feikkaa saavansa? Kyllä molemmilla on vastuu.
Ohis
Missä on sanottu että kukaan feikkaa? Siksi se huononisi juuri miehen toimesta, että seksi muuttuu ilman lämmittelyjä suoritetuiksi pikapanoiksi Harvoin, kun kassit pakko tyhjentää. Ap