Onko se väistämätöntä jokaisessa parisuhtessa, että mies kyllästyy panemaan vaimoaan?
Tapahtuu yleensä joko naimisiinmenon tai lastentulon jälkeen.
Mielipiteitä, kokemuksia?
Kommentit (37)
No eipä ole vielä kumpikaan kyllästynyt, 19v yhdessä ja seksielämä sen kun paranee.
Ja mekin myös kyllä puuhasteltais vielä enemmän ellei olisi teinejä talossa ;) Helpompaa oli silloin kun olivat pieniä ja menivät aikaisin nukkumaan, toki silloin oltiin itsekin väsyneempiä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:llä ja monella muulla on hiukan termitkin sekaisin. Kunnon pitkässä parisuhteessa ei panna vaan rakastellaan. Rakasteluun ei kyllästy. Kenties se muuttaa ajan kuluessa muotoaan, mutta kuten laadukas viini se paranee vanhetessaan.
Panemisesta minulla ei ole kokemusta, enkä aio sitä hankkiakaan. Olen rakastellut n. 4000 kertaa vaimoni kanssa eikä kyllästymisestä ole merkkiäkään. Paranee kyllä vanhetessaan, ollaan taitavampiakin kuin ekakerralla.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se on kyllä nainen, joka kyllästyy :D
Alkuun nauttii, sitten jaksaa feikata että nauttii yhä, sitten tylsistyy ja kyllästyy kun pääpaino ollut miehen miellyttämisessä ja nautinnossa... Sit alkaa keksiä muuta ja vältellä koko hommaa, tulee kuiva kausi kunnes alkaa haaveilut muista, osaavammista ja huomaavaisemmista rakastajista... Ja siinä vaiheessa jo mieskin herännyt ja ihmetellyt, kun naista ei kiinnostakaan entiseen malliin!
Meillä on juuri näin,minä panisin jos vaan saisi.
Muijalla on kauniit kiinteät tissit,hyvän tuntuinen pillu ja persekin on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuun nauttii, sitten jaksaa feikata että nauttii yhä, sitten tylsistyy ja kyllästyy kun pääpaino ollut miehen miellyttämisessä ja nautinnossa... Sit alkaa keksiä muuta ja vältellä koko hommaa, tulee kuiva kausi kunnes alkaa haaveilut muista, osaavammista ja huomaavaisemmista rakastajista... Ja siinä vaiheessa jo mieskin herännyt ja ihmetellyt, kun naista ei kiinnostakaan entiseen malliin!
Mutta kyllästyykö nainen, jos oma mies viitsii tuottaa orgasmin (lähes) aina seksissä, eikä seksin laatu huonone ajan myötä miehen toimesta? Ap
Miksi se huononisi nimenomaan miehen toimesta? ja mistä se mies voi tietää tuottaako vai ei jos toinen feikkaa saavansa? Kyllä molemmilla on vastuu.
Ohis
Missä on sanottu että kukaan feikkaa? Siksi se huononisi juuri miehen toimesta, että seksi muuttuu ilman lämmittelyjä suoritetuiksi pikapanoiksi Harvoin, kun kassit pakko tyhjentää. Ap
Tuossa ylempänä olevassa kommentissa, johon itse vastasit. Kannattaa lukea kommentit, joihin vastaa.
Ja musta on jotenkin jännä et naisiahan ei ikinä syyllistetä miehen haluttomuudesta, et naisten tulis kantaa vastuunsa. Sen sijaan jos nainen ei halua, kysytään heti mikä vika miehessä on. Ei miehen tarvitse olla mikään superpeto sängyssä. Seksi on vastavuoroista. Tuossakin tapauksessa, jonka mainitsi, nainen voi myös avata suunsa ja kertoa millaisesta seksistä tykkää. Tai näyttää itse esimerkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyllästyykö nainen, jos oma mies viitsii tuottaa orgasmin (lähes) aina seksissä, eikä seksin laatu huonone ajan myötä miehen toimesta? Ap
Miksi se huononisi nimenomaan miehen toimesta? ja mistä se mies voi tietää tuottaako vai ei jos toinen feikkaa saavansa? Kyllä molemmilla on vastuu.
Ohis
Missä on sanottu että kukaan feikkaa? Siksi se huononisi juuri miehen toimesta, että seksi muuttuu ilman lämmittelyjä suoritetuiksi pikapanoiksi Harvoin, kun kassit pakko tyhjentää. Ap
Tuossa ylempänä olevassa kommentissa, johon itse vastasit. Kannattaa lukea kommentit, joihin vastaa.
Ja musta on jotenkin jännä et naisiahan ei ikinä syyllistetä miehen haluttomuudesta, et naisten tulis kantaa vastuunsa. Sen sijaan jos nainen ei halua, kysytään heti mikä vika miehessä on. Ei miehen tarvitse olla mikään superpeto sängyssä. Seksi on vastavuoroista. Tuossakin tapauksessa, jonka mainitsi, nainen voi myös avata suunsa ja kertoa millaisesta seksistä tykkää. Tai näyttää itse esimerkein.
Entä jos nainen on tasan tarkkaan kertonut ja vielä monta kertaa, mutta miestä vain kiinnosta toiveita toteuttaa? Tai ainakaan ei toteuta. Kenessä vika silloin on? Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, voisitko selittää vähän tarkemmin mitä tämä kyllästyminen sinun mielestäsi tarkoittaa? Minä käsitän sen niin, että jos ihminen kyllästyy johonkin asiaan, hän ei tee sitä enää. (eikä viisastella, että onhan se verot maksettava vaikka kuinka kyllästyttäisi).
Kyllä moni ihminen on kyllästynyt elämäänsä tai sen osa-alueisiin, mutta ei muuta siitä mitään monesta eri syystä. Missään nimessä kyllästyminen ei tarkoita sitä, et toiminta loppuis sen myötä
En ole ap, mut mieti nyt järjellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Entä jos nainen on tasan tarkkaan kertonut ja vielä monta kertaa, mutta miestä vain kiinnosta toiveita toteuttaa? Tai ainakaan ei toteuta. Kenessä vika silloin on? Ap
No tietenkin miehessä, jos se ei kuuntele. En kyllä itse ymmärrä naisia, jotka antaa tuollaisessa tilanteessa periksi. Itse sanoisin heti et "en halua tällaista, olen sen monta kertaa sanonut. Ja mitään ei tipu, jos ei homma muutu. Alan nyt nukkumaan." Sen sijaan jos antaa kuitenkin katkerana, niin eihän se mihinkään hyvää lopputulokseen johda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, voisitko selittää vähän tarkemmin mitä tämä kyllästyminen sinun mielestäsi tarkoittaa? Minä käsitän sen niin, että jos ihminen kyllästyy johonkin asiaan, hän ei tee sitä enää. (eikä viisastella, että onhan se verot maksettava vaikka kuinka kyllästyttäisi).
Kyllä moni ihminen on kyllästynyt elämäänsä tai sen osa-alueisiin, mutta ei muuta siitä mitään monesta eri syystä. Missään nimessä kyllästyminen ei tarkoita sitä, et toiminta loppuis sen myötä
En ole ap, mut mieti nyt järjellä.
Okei, sitten vain ymmärrämme tämän asian eri tavoin. Nimenomaan tässä seksiasiassa. Sitä joko tekee tai ei tee ja tehdäkseen sitä, sitä myös useimmiten kai haluaakin? Eikö? On tietysti monia asioita, jotka on tehtävä, on vietävä roskat ja kusetettava koira, kun sellaisen on ottanut. Mutta parisuhteessa seksi ei ole sellainen asia, että sitä vaan tehdään vuosikymmenet toisensa perään, vaikka olisi kyllästynyt siihen. Jos siihen kyllästyy, sen lopettaa. Eikö? Ja siitä kai tässä on ap:n tapauksessa kyse. Ei siitä, että puoliso antaa seksiä vaikka kyllästyttäisi. Eikä hän nyt halua uskoa, että jokaisessa parisuhteessa ei väistämättä käy niin, että toinen kyllästyy mutta siitä huolimatta seksiä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
No tietenkin miehessä, jos se ei kuuntele. En kyllä itse ymmärrä naisia, jotka antaa tuollaisessa tilanteessa periksi. Itse sanoisin heti et "en halua tällaista, olen sen monta kertaa sanonut. Ja mitään ei tipu, jos ei homma muutu. Alan nyt nukkumaan." Sen sijaan jos antaa kuitenkin katkerana, niin eihän se mihinkään hyvää lopputulokseen johda.
No jos on yli kaksi vuotta jotakin pyytänyt eikä ole saanut, niin kauanko pitäisi jaksaa muistuttaa, ettei "anna periksi"? Ja tuo kaikesta seksistä kieltäytyminen jos ei saa pyytämäänsä käsittelyä johtaisi sitten vain kaiken (yhteisen) seksin loppumiseen. Ap
[/quote] Entä jos nainen on tasan tarkkaan kertonut ja vielä monta kertaa, mutta miestä vain kiinnosta toiveita toteuttaa? Tai ainakaan ei toteuta. Kenessä vika silloin on? Ap[/quote]
Vika on naisessa, kun jatkaa tuollaisen miehen kanssa. Missä itsekunnioitus? Missä omanarvontunto?
Miestä ei kiinnosta huomioida toisen tarpeita - eli toisin sanoen ei kunnioita eikä rakasta. Kuka hullu suostuu tuollaisen spermaviemäriksi? Mietipä jos asia olisi toisinpäin - eli "runkkaisit" itsesi miehen avulla ja lopettaisit siihen - kuinkahan kauan ukko jatkaisi ja suostuisi?
Älä ihmettele täällä, vaan ala arvostamaan itseäsi ja kohtaa rehellisesti se totuus, ettei miehesi oikeasti välitä sinusta!
Näin naisena voin sanoa, että yhteen ja samaan ihmiseen kyllästyy pian, hyvinkin alle vuodessa. Siis sillä tavalla, ettei pelkkä vierekkäin oleminen saa housuja märäksi, kun vieraan kiinnostavaa sukupuolta olevan ihmisen läheisyys kiihottaa fyysisesti aina, olipa tämä mielen tasolla seksuaalisesti kiinnostava tai ei. Parisuhteessa joutuu näkemään hieman vaivaa, että kiinnostus säilyy, mutta tietysti parisuhdeseksi on sitä parempaa, mitä pidempään on yhdessä opeteltu, vaikkei toinen enää sormia napsauttamalla saisikaan toimintavalmiuteen. :)
Jos ei kumpikaan tee mitään hyvän seksielämän eteen niin taatusti kyllästyy molemmat,me oltu yhdessä 25v ,seksiä arkisin krt pvä,useimmiten aamulla joilloon heräämme tuntia ennen lapsia,viikonloppuisin aamulla ja yöllä,yleensä rakastelemme,mutta myös panemme pikapanoja missä ikinä huvittaa ja haluttaa,nytkin olemme mökkeilemässä jasekstailemassa kahden yhden yön,sit jäälle hiihtämään,päivällä kylpylään ja syömään lasten kanssa ja illalla mökkeilemään pikkulasten kanssa,jos on jäljellä rakkautta niin piyäkää toisia edes lähellä,kehukaa toistenne kehoa ja opastakaa kumppanillenne mistä pidät ja mistä et,puhukaa avoimesti kaikesta.seksi kuuluu jokaiseen parisuhteeseen,on ilo miellyttää kumppaniaan ja saada itsekkin nautintoa jo tästä
Ikävä kyllä mun mieheni on tainnut kyllästyä.. Se surettaa tosi paljon, mut ei tähän tilanteeseen taida olla mitään ratkaisua, koska rakastan liikaa, että voisin lähteä hakemaan seksiä muualta. Viimeset pari vuotta saanut noin 1-3 krt/2kk. Viime vuonna mies ehdotti itse varmaan kolme neljä kertaa. Onneks omatkin halut vähentyneet pikkuhiljaa ja osaan kuitenkin itse hoitaa orkut itselleni. En oikein itsekään jaksa enää ehdotella, kun pakkien saaminen sattuu niin paljon. En tiedä miten jaksan tätä loppuelämän, olen kuitenkin nuori nainen vasta, ellei sitten joku ihme tapahtuisi..
Minun miehen halut lopahti kun raskausvatsa alkoi näkyä :/ Tästä on nyt noin 3kk. Edessä olis vielä synnytys, jonka jälkeen toosa on hajalla eikä varmasti haluta kumpaakaan. Eli tässä tuli nyt aika pitkä kuiva kausi :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:llä ja monella muulla on hiukan termitkin sekaisin. Kunnon pitkässä parisuhteessa ei panna vaan rakastellaan. Rakasteluun ei kyllästy. Kenties se muuttaa ajan kuluessa muotoaan, mutta kuten laadukas viini se paranee vanhetessaan.
Panemisesta minulla ei ole kokemusta, enkä aio sitä hankkiakaan. Olen rakastellut n. 4000 kertaa vaimoni kanssa eikä kyllästymisestä ole merkkiäkään. Paranee kyllä vanhetessaan, ollaan taitavampiakin kuin ekakerralla.
Oi että, ihana mies! Kunpa minäkin vielä löytäisin kaltaisesi. :)
T. Seksuaalinen nainen, jonka halut kuitenkin ajan mittaan tyrehtyvät näiden ympäriinsänaijien käsittelyssä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Pakko myöntää,että minä(naisena)feikkaan usein.Mies on tyytyväinen kun luulee,että on tyydyttänyt mut.Itseä ajan myötä vaan kyllästyttää koko touhu.Osalta pelkään,että se lähtisi vieraisiin,jos en tee näin.