Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri on raskaana.. ex-miehelleni!

Vierailija
03.02.2017 |

Kaveri kertoi jokin aika sitten olevansa raskaana. Lapsen isästä kertominen oli jotenkin kummallisen vaikeaa, ja lopulta mutisi siihen jotain epämääräistä vastaukseksi. Eli sanonut suoraan oikein mitään.

Ex-mies (ollaan siis saatu avioero voimaan neljä vuotta sitten, yhteisten lasten vuoksi ollaan tekemisissä) oli tuon tiedon kertomisen aikaan jotenkin omituinen ja alkoi vaatia, että esim. lasten tapaamissopimukset tehdään virallisina, aiemmin oltiin sovittu tapaamisista ihan suusanallisesti mikä musta toimi ihan ok. Jotenkin noiden vaatimusten (siis että pitää lastenvalvojalle mennä kirjoittamaan paperit) aloin miettimään, että jotain on tulossa, aiemmin kun exällekin on nuo sanalliset sopimiset riittäneet ja nyt ei yhtäkkiä enää. Kyselin, mutta mies lähinnä suuttui kyselyistäni.

Tavallaan mulla on ollut asiasta omat epäilykseni, kai mä en ole halunnut vain päästää niitä mieleeni sen kummemmin...

Joka tapauksessa ex ja kaverini (joka taitaa nyt lukeutua entisiin kavereihin) kertoivat, että lapsi on exän ja kertominen on ollut vaikeaa koska mun reaktiota on pelätty. Molemmat kehtas vielä sanoa, että välirikko ei tilannetta muuta ja että siksi kumpikin toivoo että välit pysyisi ennallaan kaikesta huolimatta. Mitä helvettiä, miten voi pysyä ennallaan tuon petoksen jälkeen?!

Kaveri ei ole tuon tapaamisen jälkeen ottanut yhteyttä.

Mä olen koettanut sulatella ja miettiä, mutta en vain VOI hyväksyä asiaa! Mitä te tekisitte?

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran vielä voisin jatkaa että kaveri ja mun ex eivät siis ole yhdessä, eivätkä kuulemma aio ollakaan. Sanoivat, että lasta ei oltu suunniteltu mutta koska se nyt oli saanut alkunsa, molemmat halusivat pitää sen.

Siitä huolimatta... Voi jumalauta!

Vierailija
2/129 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette eronneet neljä vuotta sitten. Nyt ex on pannut ystäväsi paksuksi. Mikä petos tässä on tapahtunut??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin nykyisiin eikä exiin kosketa. Se on sääntö jota ei tarvitse edes ääneen sanoa. Välit menisi poikki molempien kanssa jos omalle kohdalle sattuisi noin.

Vierailija
4/129 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin missä se petos on?

Vierailija
5/129 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette eronneet neljä vuotta sitten. Nyt ex on pannut ystäväsi paksuksi. Mikä petos tässä on tapahtunut??

Koska se on MUN ex. Ja toisaalta vaikka ollaan erottu, mä en oikein tykkää ajatuksesta että exällä on muita.. Eihän mullakaan ole, eikä kaikkea tarvi lasten silmille hieroa! Mitä nekin tästä sanoo, kun kuulevat? Vähän olisi voinut miettiä!

Vierailija
6/129 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin nykyisiin eikä exiin kosketa. Se on sääntö jota ei tarvitse edes ääneen sanoa. Välit menisi poikki molempien kanssa jos omalle kohdalle sattuisi noin.

Tämä.

Vierailija
7/129 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi ainakaan helposti, kyseessä on kumminkin tuorein exä.

Vierailija
8/129 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-kaveri.

Vierailija
9/129 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se petos on siis siinä, että kyseessä on mun kaveri ja ex-mies.. Musta vaan jotenkin saatanan petollista! Kysynkin kaverilta, mitä tämä tuumasi, jos olisi vastaavassa tilanteessa? Tokaisi, että hän on (niin kuin kyllä onkin) tahollaan eronnut pari vuotta sitten eikä exän tekemiset enää kiinnosta häntä.

Vierailija
10/129 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt se provo mihin kaikki mammat lankeaa? :D

Vierailija
11/129 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi eikä exäsi panemiset eivät kuulu sulle, ei edes silloin kun panevat keskenään.

Vierailija
12/129 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa. Elämä menee eteenpäin ja ihmiset sen mukana.

Vierailija
13/129 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nyt se provo mihin kaikki mammat lankeaa? :D

Oliko tuo susta jotenkin hauskaa, virkistävää vaiko ehkäpä tuoretta? Valitettavasti kyseessä ei ole provo, voi kun olisikin! Kyselin mielipiteitä, enkä arviota siitä, kuvittelisitko kirjoittamani avauksen provoksi vaiko et, joten sulla ei ole muuta sanottavaa niin anna olla.

Tilanne on ihan tarpeeksi paha ilman tuollaista nerojakin.

Vierailija
14/129 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä vaikeroit. Ei asia sinulle nyt niin hirveästi enää kuulu. Mutta saat itse päättää, haluatko olla näiden kanssa enää tekemsissä. Muutoin asia on heidän keskinäinen asiansa. Et sinä, eivätkä he omista jonkun toisen  ihmisen tulevaa elämää.

Vierailija
15/129 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverisi eikä exäsi panemiset eivät kuulu sulle, ei edes silloin kun panevat keskenään.

Ei kai ne oikeasti kuulukaan. Mutta ajatus siitä on sietämätön! Miksi mun pitäisi pysyä tyynenä tai hyväksyä tämä asia?

Vierailija
16/129 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toi nyt ole ihanaa? Pääsette viettämään yhteisiä jouluja ja muita juhlia ja yhteinen anoppi kaveris kanssa ja kaikkea? :D Ehkä vielä kolmenkimppaakin...

Vierailija
17/129 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä vaikeroit. Ei asia sinulle nyt niin hirveästi enää kuulu. Mutta saat itse päättää, haluatko olla näiden kanssa enää tekemsissä. Muutoin asia on heidän keskinäinen asiansa. Et sinä, eivätkä he omista jonkun toisen  ihmisen tulevaa elämää.

Oletkohan sä peräti mun kaveri vaiko ex? Tulkuttivat mulle suunnilleen samaa, vain vähän eri paketissa. Jotain lässytystä siitä etteivät voineet antaa muiden - edes mun - mahdollisten mielipiteiden antaa määrittää tulevan lapsensa elämistä, että saako se elää vai ei.

Vierailija
18/129 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta voit, kuin hyväksyä asian? Se ei nimittäin muuksi muutu, oli sinun suhtautumisesi mikä tahansa.

Vierailija
19/129 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta voit, kuin hyväksyä asian? Se ei nimittäin muuksi muutu, oli sinun suhtautumisesi mikä tahansa.

Miten tuollaisen asian voi hyväksyä?!

Vierailija
20/129 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ne oikeasti kuulukaan. Mutta ajatus siitä on sietämätön! Miksi mun pitäisi pysyä tyynenä tai hyväksyä tämä asia?

No mitä ajattelit mielenosoituksellasi saavuttaa?

Mene panemaan kaverin exää ja exän kavereita niin saat kostosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi