Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten oletukset elämästä..

Vierailija
03.02.2017 |

Esim. Kaikki muka hommaa oman asunnon, lapsia tehdään kaksi, ulkomailla käydään monta kertaa vuodessa..

Kommentit (509)

Vierailija
501/509 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokortti hankitaan/saadaan 18v, jos hankit/saat 20vuotiaana se on myöhään, puhumattakaan korkeammasta iästä..? 

Vierailija
502/509 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ub

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/509 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella monet on liiankin hyväuskoisia ja jätetään vartioimatta käsilaukku, puhelin tms kun käydään julkisella paikalla vaikka vessassa. Ei se iso homma ole ottaa noita mukaan sinne vessaan. Tämä oli vaan esimerkki. Sitten haukutaan niitä jotka pitävät parempaa huolta omaisuudestaan, kun itse ollaan hälläväliä linjalla. Sitten itketään kun omaisuus varastetaan omaa tyhmyyttään. Eli monet on sinisilmäisiä hälläväliä-ihmisiä. 

Joo, ja sitten ihmetellään kun puhelin/lompakko lähti voron matkaan. Ei missään enää suositella kamojaan jätettäväksi ilman vahtimista, just näitten pitkäkyntisten takia. Eli ei kannata olla liian hyväuskoinen ihmisten hyvötahtoisuudesta. 

Vierailija
504/509 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella monet on liiankin hyväuskoisia ja jätetään vartioimatta käsilaukku, puhelin tms kun käydään julkisella paikalla vaikka vessassa. Ei se iso homma ole ottaa noita mukaan sinne vessaan. Tämä oli vaan esimerkki. Sitten haukutaan niitä jotka pitävät parempaa huolta omaisuudestaan, kun itse ollaan hälläväliä linjalla. Sitten itketään kun omaisuus varastetaan omaa tyhmyyttään. Eli monet on sinisilmäisiä hälläväliä-ihmisiä. 

Mä taas ajsttelen asiaa niiin,että haluan luottaa ihmisiin ja siksi jätän kamojani ( en nyt mitään todella arvokasta) kahvilanpöytiin yms. Toistaiseksi mitään ei ole viety.

Jos kukaan ei luota,ei kukaan myöskään tule luotetuksi. Luottamus syntyy vain suhteessa. Jos en luota sinuun,en anna sinulle majdollisuutta olla luottamuksen arvoinen, vaan lähtökohtaisesti epäilen sinua. Sellainen asenne vaikuttaa yhteiseen ilmapiiriin.

Ja just tuota ne vorot haluaankin, että ihmiset on liiankin hyväuskoisia, ja jätetään pyöriä lukitsematta, puhelimet, lompakot pöytiin kun vessassa käydään jne. 

Vierailija
505/509 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yksi tai kaksi kertaa kun päivitellään tai hämmästellään kun joku kävelee töihin, kaupoille jne arkena ja km voi kertyä useampi. Kait se on joku saavutus/ihme kun joku noin toimii kun kävelee jonnekin😅

Ja sitten nää hämmästelijät itse käy kuntosalilla rehkimässä, kävelyttävät koiraansa, käydään vesijumpassa jne😂

Vierailija
506/509 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

U p

Vierailija
507/509 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en pahemmin tykkää käyttää koruja, se on muka outoa? 

Vierailija
508/509 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että silmälasit on pskan rumat ja vaan tiellä, ei niitä kukaan järjellinen voi käyttää, eli kuljetaan mielummin sitten puolisokeana.. 🤔

Vierailija
509/509 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun täytät 50-vuotta, niin sinulle tulloo kanssa 10 erilaista sairautta ja kipua kuin minulla"

No tää just. Uskotaan että muillakin on tulossa samaa kuin itselläkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi