Ihmisten oletukset elämästä..
Esim. Kaikki muka hommaa oman asunnon, lapsia tehdään kaksi, ulkomailla käydään monta kertaa vuodessa..
Kommentit (509)
"Kun täytät 50-vuotta, niin sinulle tulloo kanssa 10 erilaista sairautta ja kipua kuin minulla"
Kavereideni mielestä mun täytyy olla joku piilonisti tai muuten joku tauno, koska asun vielä 28-vuotiaana mieheni kanssa vuokralla. Kuulemma kaikki mun ikäiset asuu omassa asunnossa ja omaavat 3 mukulaa, 2 jättikokoista koiraa ja 2 katumaasturia. Ihan ahdistaa ja uskokaa tai älkää, mut on jätetty porukan ulkopuolelle tämän takia!
Ihan oikeasti hämmästyttää kuinka itsekkäitä ja materialistisia ihmiset on.
Suomalaiset ovat hölmömpiä kuin muut ja meille nauretaan.
Vierailija kirjoitti:
Kavereideni mielestä mun täytyy olla joku piilonisti tai muuten joku tauno, koska asun vielä 28-vuotiaana mieheni kanssa vuokralla. Kuulemma kaikki mun ikäiset asuu omassa asunnossa ja omaavat 3 mukulaa, 2 jättikokoista koiraa ja 2 katumaasturia. Ihan ahdistaa ja uskokaa tai älkää, mut on jätetty porukan ulkopuolelle tämän takia!
Tuollaiset muka kaverit saa jättääkin pois omasta elämästä. Onko kaikilla noilla ikävillä ihmisillä sitten itellään nuo kaikki mainitut asiat?
Monesti nuo alaspäin lyttääjien elämä ei ole ns priima kunnossa. On erottu, velkoja, sukuriitoja, lapsia 4 eri kumppanin kanssa, matkoilla käydään ehkä kerran viidessä vuodessa, lainalla ostetaan kaikki tuotteet, rahaongelmia, riippuvuuksia, sairauksia. Eli samoja asioita kuten noilla lytätyilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Normaalin ihmisen elämä:
- Ensimmäinen parisuhde 12v
- Neitsyys menetetään viimeistään 15v
- Ajakortti hankitaan 18v
- Biletystä ynnä muut nuoruuden jutut loppuu 21v
- Työyäuraa ja menestystä aletaan luomaan 24v
- Perhe perustetaan 26v
- Omakotitalo, auto ja kultainennoutaja 30v
- Eläkkeelle siirrytään vauraina ja rikkaina 65v
- Matkustellaan vielä muutamankerran ennen kuin kuollaan.
Haha, noin juuri ajateltiin nuoruudessani maalla 80-luvulla. Kapinoin sitä vastaan, mutta 90-luvun laman jälkeen huomasin, että sitä työuraa jne. ei niin helposti saakaan, vaikka haluaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Kun täytät 30-50 vuoden välillä jotakin, niin silloin pitää viimeistään leikata pitkät hiukset tehy tai kananpylly malliin. Ja tietenkin persoonan mukaan nukkavieru väriä tai "räväkkää" tummat hiukset pinkeillä/punaisilla/liloilla raidoilla.
Päinvastoin kaikilla on nykyään pitkä tukka, ja jos jollain ei ole, sitä ihmetellään päivittäin keskustelupalstoilla.
Kun lapsi/ nuori haukkuu, huutaa, pitää terroria ja jopa käyttää väkivaltaa aikuisia kohtaan, niin sehän on vaan lapsi/teini, minkäs tuolle voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun täytät 30-50 vuoden välillä jotakin, niin silloin pitää viimeistään leikata pitkät hiukset tehy tai kananpylly malliin. Ja tietenkin persoonan mukaan nukkavieru väriä tai "räväkkää" tummat hiukset pinkeillä/punaisilla/liloilla raidoilla.
Päinvastoin kaikilla on nykyään pitkä tukka, ja jos jollain ei ole, sitä ihmetellään päivittäin keskustelupalstoilla.
Ehkä pari-kolme kymppisillä joo on pitkät hiukset, mutta kun ikä nousee sinne neljänkympin puolelle, niin alkaa lyhyet hiukset olla yleisemmät.
Kaikki käyttävät alkoholia pitääkseen hauskaa. On aivan avaruusolento, jos ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Aika yleinen on myös se, että ei aikuinen voi käyttää sitä ja tätä väriä, koska sitä tätä tuota... Eli vaikka värikkäämpi takki voi saada aikaan päivittelyn, että eikö tuo ole liian värikäs...
1970-luvulla 30-vuotias nainen kysyi neuvoa naistenlehdestä, että voiko hän rouvasihmisenä ostaa punaisen nahkatakin? Siihen aikaan rouvilla oli rouvalookki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset muka kaverit saa jättääkin pois omasta elämästä. Onko kaikilla noilla ikävillä ihmisillä sitten itellään nuo kaikki mainitut asiat?
Ainakin omassa kaveripiirissä tällaiset itsekkäät arvot jylläävät ja ikää meillä 27-29 v. Suurimmalla osalla on koomisesti juuri tuo kolme lasta, mikä on uusi statussymboli. Useimmat myös matkustelevat tenaviensa kanssa monta kertaa vuodessa lainarahalla. Ensiasunto on pitänyt ostaa ilman asp-lainaa, koska normilainaan tarttee vaan se 5% säästöjä eli muutama tonni. Kyllä ihmetyttää, itse olen oppinut siihen että asunnon hankinnassa ei kannata hötkyillä, eikä kukaan tarvitse katumaasturia ym. turhaa roinaa, tai ylipäätänsä liikaa velkaa.
Eikö sulle kelpaa mikään mies? (Ai, pitäisi kelvata joku hakkaaja juoppo)
Jos et halua lapsia, koiria tai kissoja, niin olet aina lapsiVIHAAJA, koiraVIHAAJA, kissaVIHAAJA.
Miksi ihmiset olettavat, että noita asioita vihaa, jos niitä ei omiksi halua? Muiden eläimistä ja lapsista pitää kyllä ja hoitaa niitä ja leikkii niiden kanssa, mutta kyllä olet VIHAAJA jos et omia lapsia ja koiria ja kissoja hanki...
Ei lapsettomat osaa olla lasten kaa tai saa sanoa lapsen hoidosta yhtään mitään, koska eihän heillä ole omia lapsia eivätkä täten voi mitään kommentoida tai ymmärtää tai auttaa. (ihmettelen kyllä, onhan joskus ne äiditkin olleet lapsettomia ja ei kukaan muutu lasten saamisen jälkeen kaikki tietäväksi super äidiksi.)
Joillekin näyttää olevan vaikea pala, jos ei ole kumppania, luullaan jo ties miksi ufoksi jopa..
Kaikkien pitäisi mielellään pukeutua valko-musta-harmaa-beige-ruskea väreihin, ettei vahingossakaan erotu massasta ja saa osakseen pienintäkään katsetta itseään kohtaan. Eli muut värit on arveluttavia käyttää koska voi tulla huomiota.