Ihmisten oletukset elämästä..
Esim. Kaikki muka hommaa oman asunnon, lapsia tehdään kaksi, ulkomailla käydään monta kertaa vuodessa..
Kommentit (509)
Kun onnitellaan pudotetusta painosta ja ei ajatella pysyykö kilot kurissa. Siinä oisi enemmän onniteltavaa, että saa pidettyä painon kurissa lopun elämää.
Kun suututaan ja haukutaan, kun ei suostu seksiin. (random tyyppi siis suuttuu). Käykö niin itsetunnolle, kun ei mennytkään sun toiveiden ja oletusten mukaan.. Näköjään.
Niinpä; Kaikilla on samat mahdollisuudet elämässä, se on "täysin" itsestä kiinni...
Esim. Mikset "mene" töihin, naimisiin, hanki lapsia ym.
Ja ylipäänsä, jos ei edes halua esim. autoa tms.
Että kaikkia naurattaa heti ja paljon lasten tai juoppojen sutkautukset ja temppuillut jne
Haastavaa sanan käyttö joka paikassa ja yhteydessä.
Haukutaan toisten hiusmalleja ja värejä joko suoraan päin naamaan tai yleisemmin selän takana ja hyvässä lykyssä juoru kulkeutuu kuulijan korviin jossain vaiheessa. Pahimmat juoruilijat väittää, että joku toinen on puhunut rumia, vaikka olisi itse sen aloittanut. Eli pesee kätensä asiasta pois. Tai ainakin yrittää.
Jokainen osaa niitä asioita joita itse osaa.
Viisaudenhampaat puhkeaa jo 18-vuotiaana...no pöh... Mulle puhkesi paljon myöhemmin...
Se on aika veikeetä, kun erehtyy ajattelemaan liikaa ja tajuaa, että tää elämä on tosiaan aika turha, merkityksetön ja nopeasti ohi. Vuodet juoksee sitä nopeammin mitä vanhemmaksi tulee ja pian läheiset ovat kuolleet ja kuolee itsekin.
Aikuistuminen tapahtuu aina kuin taikaiskusta. 16- tai 17-vuotias on pelkkä kakara, mutta samantien kun täyttää 18, onkin jo itsenäinen aikuinen.
Ei aikuiset juo maitoa. Niin miksi ei saisi?
Joidenkin ihmisten ns valistukset maidon juomisesta ja ihme asenne siihen maitoon.
Maidoton ja laktoositon on sama asia mukamas.
Maria nimi joka tytölle nimeksi, vaikka sitten toiseksi nimeksi.
Kun jotkut vaan käy periaatteen takia vain tietyn kaupan ketjussa asioimassa ja haukkuu toisia, jotka käy kaikissa kauppa ketjuissa.