Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dysonin 399 euron arvoinen hiustenkuivaaja, onko niin mieletön laite että kannattaa ostaa?

uutta kuivaajaa vailla
03.02.2017 |

Näin jossain blogissa tai instagramissa tuollaisen, näytti mielenkiintoiselta ja kävi ilmi että hiustenkuivaajalla hintaa 399 euroa. Onko tuo niin mahtava ja tekee niin upeat ja kuohkeat "kampaamokampaus"hiukset joka arkiaamu että kannattaa sijoittaa siihen? Vai löytyykö joltain muulta merkiltä hyvää, mutta edullisempaa hiustenkuivaajaa.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

400 euroa, no ei todellakaan ole tuon arvoinen yksikään hiustenkuivaaja. 

Vierailija
2/52 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet todella varakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä muita hiustenkuivaajasuosituksia ohuille pitkille hiuksille? Sellainen joka ei tee hiuksia sähköisiksi.

Vierailija
4/52 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/52 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmettä se laite tekee että maksaa 400 euroa, puhaltaa ilmaa ja mitä muuta? Kuorruttaa tukan kullalla?

Vierailija
6/52 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan kannata ostaa, 400euroa hiustenkuivaajasta??

Se mainos mikä tosta tuli jossain vaiheessa oli ihan naurettava! "samaan aikaan kun pehmeä ilmavirta yhtä aikaa kuivaa ja muotoilee..." Jumankauta mitä kakkaa, pehmeä ilmavirta :D

Vierailija
7/52 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on unelmatukka kiitos tuon

Vierailija
8/52 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai helvetti toi ap:n viimonen lause😂😂 MIETI!

Vierailija
9/52 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuhlaisi rahojani moiseen vaikka oisin miljonääri

Vierailija
10/52 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebaysta irtoaa n. 300 eurolla, silti mielettömän kallis. Mulla on Dysonin tuuletin joka maksoi jotain 300 euroa kyllä.

Vierailija
11/52 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajat sen tietää. Kannattaa kysyä seuraavalla käynnillä mitä tykkäävät käyttää. On vaikea uskoa että kampaajat viitsisivät käyttää huonoja kuivaimia kun niillä kuitenkin hurrutetaan tuntikausia päivittäin.

Ammattilaiskuivaimia luulisi löytyvän paljon edullisemmin mitä tuo maksaa.

Itse miettisin ominaisuuksia teho, hiljaisuus ja kevyt paino.

Vierailija
12/52 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kellään ei ole omaa kokemusta juuri tästä kuivaajasta? En ole ap, mutta samaa Dysonia olen harkinnut.

Vierailija
13/52 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tuon hiustenkuivaimen ja olin hieman epäileväinen tuosta mainoslauseesta. Parin käyttökerran jälkeen huomasin kuitenkin, että se dyson todella muotoilee myös hiukset tavalla, johon halvat hiusteskuivaimet ei pystyisi.

Vähän sama juttu oli kahvinkeitossa. Joskus keitin philipsillä kahvia, mutta vaihdettuani keittimeni wilfaan, en enää harkitsekaan philipsiä keittimeksi.

Vierailija
14/52 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.amazon.com/Dyson-Supersonic-Hair-Dryer-Fuchsia/dp/B01FIG1JI…

Ei näytä mitään loistoarvioita olevan (ainakaan suhteessa hintaan).

Vierailija
15/52 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toimii myös älypuhelimena niin hinta on ehkä perusteltu.

Vierailija
16/52 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin tuon hiustenkuivaimen ja olin hieman epäileväinen tuosta mainoslauseesta. Parin käyttökerran jälkeen huomasin kuitenkin, että se dyson todella muotoilee myös hiukset tavalla, johon halvat hiusteskuivaimet ei pystyisi.

Vähän sama juttu oli kahvinkeitossa. Joskus keitin philipsillä kahvia, mutta vaihdettuani keittimeni wilfaan, en enää harkitsekaan philipsiä keittimeksi.

Wilfahan on halpismerkki 😂

Vierailija
17/52 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mitä se tekee erilailla? Tuleeko siitä joku pyörivä ilmavirta vai mikä siinä muotoilee? Suora puhallus on kuitenkin suora puhallus, niin on tosi vaikea hahmottaa miten se muotoilee.

Vierailija
18/52 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta! Joskus ajoin mieheni nissan micralla, kunnes löysin onnen ja vaihdoin BMW mieheen. Nykyään kun ajelen mieheni x-drivellä en voisi harkitakaan nissan miestä.

Täytyy tilata tämä hiustenkuivain!

Vierailija
19/52 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa valita mahdollisimman edullinen (5-20e) ja tsekata, että on ainakin 1700w tehot + viileä asetus. Lopputulos riippuu tekniikasta. Itselläni on pitkät ohuet hiukset. Suihkautan lämpösuojaa ja föönaan pää alaspäin samalla kammaten. Kiepautan hiukset kuivina ja hiukan vielä lämpiminä pään päälle nutturalle ja annan olla hetken kiinni. Kun avaan, ovat ilmavat ja hiukan laineilla, tyvestä sopivasti koholla.

Vierailija
20/52 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wilfahan on halpismerkki 😂

Minusta wilfat ovat kalliita, enkä ikinä voisi ostaa noin kallista keitintä.

Wilfan keitin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan