Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dysonin 399 euron arvoinen hiustenkuivaaja, onko niin mieletön laite että kannattaa ostaa?

uutta kuivaajaa vailla
03.02.2017 |

Näin jossain blogissa tai instagramissa tuollaisen, näytti mielenkiintoiselta ja kävi ilmi että hiustenkuivaajalla hintaa 399 euroa. Onko tuo niin mahtava ja tekee niin upeat ja kuohkeat "kampaamokampaus"hiukset joka arkiaamu että kannattaa sijoittaa siihen? Vai löytyykö joltain muulta merkiltä hyvää, mutta edullisempaa hiustenkuivaajaa.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyson on varmaan pistänyt hintaan vähän status-lisää..... Eli luodaan tällainen "haluttava" kallis tuote.... Föönien iphone.

Vierailija
22/52 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin tuon hiustenkuivaimen ja olin hieman epäileväinen tuosta mainoslauseesta. Parin käyttökerran jälkeen huomasin kuitenkin, että se dyson todella muotoilee myös hiukset tavalla, johon halvat hiusteskuivaimet ei pystyisi.

Vähän sama juttu oli kahvinkeitossa. Joskus keitin philipsillä kahvia, mutta vaihdettuani keittimeni wilfaan, en enää harkitsekaan philipsiä keittimeksi.

Wilfahan on halpismerkki 😂

Minusta wilfat ovat kalliita, enkä ikinä voisi ostaa noin kallista keitintä.

Wilfan keitin

Sattuneesta syystä tiedän hyvin mitä Wilfat ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohon hintaan sen hiustenkuivauslaitteen pitäisi tehdä minulle myös aamupala sänkyyn, hieroa selkääni ja laulaa illalla tuutulauluja, vähintään!

Vierailija
24/52 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuohon hintaan sen hiustenkuivauslaitteen pitäisi tehdä minulle myös aamupala sänkyyn, hieroa selkääni ja laulaa illalla tuutulauluja, vähintään!

Joo joo. Jos tuo 400 euroa on sinulla älyttömän iso raha, niin osta sitä 5 euron kiinakuraa. Oikeasti köyhät pysyvät köyhinä, kun eivät osta ikinä mitään laadukasta tavaraa, joka kestäisi vuosia.

Tässä dysonissa on parempi puhallus kuin halpiksissa.

Vierailija
25/52 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babylissillä oli sellainen punainen hiustenkuivaaja jonka tekivät yhteistyössä Ferrarin kanssa eli siinä on Ferrarin suunnittelema moottori ja se maksoi mielestäni vain noin 130-140 euroa täällä Euroopassa ja uskon että se olisi huomattavasti paljon parempi ja tehokkaampi kuin tuollainen pölynimurifirma Dysonin kuivain mutta valitettavasti sitä Babyliss-Ferraria ei taida enää saada mistään.

Vierailija
26/52 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ostaisi. Minulla on 17 vuotta vanha hiustenkuivaaja. Ostettu milleniumina, kun vanha hajosi ja piti saada hiukset juhlakuntoon. Maksoi 100 mk eli n. 17 euroa :D

Vierailija
27/52 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo. Jos tuo 400 euroa on sinulla älyttömän iso raha, niin osta sitä 5 euron kiinakuraa. Oikeasti köyhät pysyvät köyhinä, kun eivät osta ikinä mitään laadukasta tavaraa, joka kestäisi vuosia.

Tässä dysonissa on parempi puhallus kuin halpiksissa.

Sinä maksat tuottesta kuin tuotteesta ne 300% ylihinnat kunhan niissä on aina näkyvä merkkilogo, että kaikki varmasti tunnistavat sen kalliiksi vaikka laatu olisi jotain keskinkertaista?

Vierailija
28/52 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sen Dysonin kuivaajan saisi myös valkoisena, koska minusta tuo ekan version pinkki oli jotenkin halvan ja pissismäisen näköinen.

Vierailija
29/52 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minua kiinnosti tuo niin kysyin ulkomaiselta kaverilta joka tuntee hyvin erään julkkiskampaajan että mitä mieltä tuollaisesta. Ensinnäkin Dysonin teho on vain 1600w ja kampaajat suosivat sellaisia joissa vähintään 2000w  tai mielellään yli, jotta hiuksista saadaan nopeammin pysyvämmän ilmavat ja kuohkeat, eli tuo Dyson toimisi vähemmillä tehoillaan lähinnä joihinkin erittäin ylikäsiteltyihin hiuksiin kuten pilalle vaalennettuihin tai korpuiksi permanentattuihin, tms.

Vierailija
30/52 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni kyseisen hiustenkuivaimen ja olen tuotteeseen todella tyytyväinen! Hankin kolmelle tyttärelleni myös yhteiseksi saman hiustenkuivaimen ja hekin ovat tykänneet todella paljon! Kannattaa ostaa, jos haluaa oikeasti laadukkaan hiustenkuivaimen :)

Vierailija
31/52 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei se tukka pienemmällä rahalla kuivu, kai se on sitten pakko-ostos. Tai sitten pitää käydä parturin vastaanotolla.

Vierailija
32/52 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta kertaa kävisi kampaamoissa ottamassa kampauksen tuolla rahalla!

Vierailija
33/52 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan jotenkin jaksa uskoa, että tuo tekisi sellaisia ihmeitä, että olisi 400 euron arvoinen.

Mulla on pitkät ja tuuheat hiukset. Kuivaaja atm jotain 10 vuotta vanha. Joka kerta hiuksia kuivatessani saan ne haluamani "unelmahiukset". Suoristusrautani maksoi ehkä 20-30 euroa, sillä saan kiharatkin tehtyä.

Mitä ihmettä tuo kuivaaja tekee, että se saisi nykyisistä hiuksistani paremmat? En vaan ymmärrä, olisi kiva jos joku voisi perustellen kertoa tuon kuivaajan hyödyistä ja tekniikasta.

N22

Vierailija
34/52 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ostaisi. Minulla on 17 vuotta vanha hiustenkuivaaja. Ostettu milleniumina, kun vanha hajosi ja piti saada hiukset juhlakuntoon. Maksoi 100 mk eli n. 17 euroa :D

Minä arvioisin että oma föönini on 9 vuotta vanha. Voi olla vanhempikin. Kertaakaan ei ole tarvinnut edes harkita uuden ostamista.

Vierailija
35/52 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. En ikimaailmassa ostaisi 400 euron fööniä.

Kyllä laadukas hiustenkuivain maksaa vähintään 800 €!!!!

Vierailija
36/52 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mammoja kusetetaan...

Paras tapa on antaa hiusten kuivua itsestään.

Ja juoda vaikka punkkupullo, 400 eurolla saa aika monta.

Vierailija
37/52 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tässä ketjussa on yhtäkään, jolla oikeasti olisi kyseinen kuivain. Koska kukaan ei kerro millä tavalla se on tavallista parempi. Ja toiset haukkuu pelkästään siksi että se on kallis. Kiinnostaisi minuakin tietää niitä oikeita kokemuksia tästä kuivaajasta, vaikka en olekaan ap. Mutta ei varmaan mikään myyntimenestys ole, joten varmaan täällä turha huudella.

Vierailija
38/52 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Babylissillä oli sellainen punainen hiustenkuivaaja jonka tekivät yhteistyössä Ferrarin kanssa eli siinä on Ferrarin suunnittelema moottori ja se maksoi mielestäni vain noin 130-140 euroa täällä Euroopassa ja uskon että se olisi huomattavasti paljon parempi ja tehokkaampi kuin tuollainen pölynimurifirma Dysonin kuivain mutta valitettavasti sitä Babyliss-Ferraria ei taida enää saada mistään.

Kävin juuri ostamassa kyseisen Babylissin Ferrarimoottorikuivaimen Verkkokaupasta, se uusin on harmaa ja maksaa vain 99 euroa! Valmistettu Italiassa. Siinä on 3 erilaista suutinta mukana eli puhalluksen saa kohdistettua eri tavalla tyveen niin ettei latvat vaurioidu, mieletön teho (2200 W) ja kylmäpuhallukset, turbotoiminto, ja se ionisointi joka poistaa hiuksista sähköisyyden. Tuo on sellainen Pro-malli että sitä käytetään kampaamoissakin.

Aiempi Babylissin hiustenkuivaaja kuivasi minun pitkät hiukset noin 6-8 minuutissa mutta tuo kuivaa ne alle 2 minuutissa.

Dysonilta en ostaisi muuta kuin imurin ja tuulettimen, tuo niiden kuivain vaikuttaa ylihintaiselta, tehottomalta design-vempaimelta.

Vierailija
39/52 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin itselleni kyseisen hiustenkuivaimen ja olen tuotteeseen todella tyytyväinen! Hankin kolmelle tyttärelleni myös yhteiseksi saman hiustenkuivaimen ja hekin ovat tykänneet todella paljon! Kannattaa ostaa, jos haluaa oikeasti laadukkaan hiustenkuivaimen :)

T. Markkinointiassistentti

Vierailija
40/52 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta löytyy paljon arvosteluja. Ilmeisesti se on hyvä kuivain, vakaampi hallita (moottori sijaitsee kädensijassa), todella hiljainen ja hellempi hiuksille (laite säätelee lämpöä eikä se koskaan kuumene liikaa), mutta tästä huolimatta monet sanovat, että eivät käyttäisi 400euroa kuivaimeen.

Vaikuttaa siis siltä, että tämän kuuluisi maksaa noin 100€, loppu hinnasta taitaa olla statuksen kasvatukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä